یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

ps4-controller

Toshimichi Mori سازنده BlazBlue اعلام کرد که به سونی در جهت گسترش و توسعه PS4 کمک خواهد کرد و آن ها را در رسیدن به هدف نهایی همراه خواهد ساخت و همینطور او در مصاحبه ای که با Dengeki داشت گفت: PS4 برای بازیبازان آمریکایی بسیار جذاب خواهد بود چون شرکت سونی برنامه ریزی دقیقی را برای مردم غرب انجام داده است. برای همین برای بازار ژاپن آنچنان دلچسب و در خور اهمیت نخواهد بود.

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

destiny

شرکت Bungie سرانجام پس از مدت ها سکوت بالاخره چند تصویر هنری از عنوان در دست ساخت خود یعنی Destiny منتشر کرد که در این تصاویر منتشر شده کاملا میتوان شباهت های خاص این عنوان را با سری بازی های انحصاری HALO مشاهده نمود و به نظر می رسد شرکت Bungie برای دست یابی به یک “سرنوشت” خوب از تجربیات خود در ساخت یکی از بهترین عناوین انحصاری کنسول خانگی Xbox الهام و درس گرفته است.

 



ادامه مطلب ...

Pontus

امروز استدیوی The Creative Assembly در گزارشاتش اعلام کرد که اولین DLC این عنوان همزمان با عرضه ی رسمی بازی در اختیار گیمران قرار خواهد گرفت که حاوی حکومت Pontus خواهد بود.

لازم به ذکر است که این dlc کاملا رایگان بوده و بازیکنان بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای آن را دریافت خواهند کرد. حکومت Pontus نهمین حکومتی است که در بازی وجود خواهد داشت و علاقه مندان میبایست آن را از شبکه Steam دریافت کنند.

 



ادامه مطلب ...


 
battlefield-4-commander-mode1

حتما اطلاع دارید که در طی چند روز گذشته خرده فروش Electronics Boutique با انتشار یک پوستر تبلیغاتی از چهارمین نسخه ی سری بازی های “میدان جنگ” اطلاعات مختصری از این عنوان شوتر اول شخص در اختیار مخاطبین قرار داد و اعلام کرد که طبق شایعات مطرح شده,این عنوان در ماه اکتبر برای پلتفرم های PC,PS3,X360 عرضه می گردد اما حال دوباره همین خرده فروش EB به طور رسمی اعلام کرد که این پوستر تبلیغاتی جعلی بوده و هیچ صحتی ندارد.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب