یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

The Evil Within Gamefa (4)

وب سایت آلمانی ”PCGames.De” به تازگی در یک مصاحبه ی ویدیویی با شینجی میکامی خالق بازی The Evil Within اطلاعات بسیار جالبی را از این عنوان ترسناک به دست آورده است که از بین آن ها می توان به این اشاره کرد که شخصیت اصلی بازی یک ترسو که فرار را بر قرار ترجیح می دهد نخواهد بود !. شما در ادامه می توانید اطلاعات بیشتر بازی را مشاهده فرمایید.


 



ادامه مطلب ...

Call-of-Duty-Ghosts

سال گذشته بود که لیست های شغلی متعدد و گزارش  هایی اشاره به این داشت که استدیوی Sledgehammer Games در حال ساخت یک Call of Duty جدید می باشد  و با رونمایی از Call of Duty: Ghosts عده ی بسیاری بر این عقیده بودند که این استدیو مشغول کار بر روی این عنوان می باشد. اما با توجه به جزییاتی که خود Sledgehammer Games منتشر کرده ، این استدیو در  ساخت Call of Duty: Ghosts هیچ گونه دخالتی ندارد.


 



ادامه مطلب ...

PES-2013-vs-FIFA-2013-733860

مطمئنا با برنامه ی تلویزیونی “به روز” که جمعه ها ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه ی ۳ سیما پخش میشود آشنا هستید.این برنامه به مبحث دنیای دیجیتال و IT میپردازد ودر کنار آن بخش هایی برای علاقه مندان به بازی های ویدئویی دارد که جای خالی آن به شدت در صدا و سیما احساس میشود.اما فردا در بخشی بسیار داغ،مبحثی داغتر مورد بررسی قرار میگیرد.


 



ادامه مطلب ...

Snapshot_2013-04-30_131818 کاربران بسیاری از سرتاسر جهان از شرکت راک استار درخواست میکنند که بازی GTA V را که برای کنسول های X360 , ps3 عرضه خواهد شد ، بر روی پلتفرم PC نیر منتشر کنند و با توجه به این خبر میتوان اطمینان کامل کسب کرد که فعلا نباید در انتظار منتشر شدن این بازی بر روی PC باشیم.

 




ادامه مطلب ...

The last of us gamefa

ماه آینده باید به استقبال بازی انحصاری The Last of Us برای کنسول PS3 محصول شرکت ناتی داگ و سونی برویم.با توجه به نزدیکی این اتفاق،سونی از نسخه های ویژه ی این بازی که Joel Edition و Ellie Edition است پرده برداشت که شامل یک سری ملحقات فیزیکی مانند دفترچه کیف پوستر و حتی دسته ی مخصوص این بازی است که تماشایشان دل هر کسی را میبرد.در ادامه میتوانید این دو ویدئو را که همراه با صحنه هایی از گیم پلی بازی است دانلود کنید.


 



ادامه مطلب ...

fez-release-art-280x80

چندی پیش بازی Fez در شبکه استیم و GoG با قیمت $۹٫۹۹ مشاهده شد. این خبر را سایت رسمی و اصلی سازنده بازی Fez نیز اعلام کرده است.


 



ادامه مطلب ...

ace-patrol

۲k اعلام کرده است که بازی Sid Meier’s Ace Patrol در هفته آینده برای iOS منتشر می شود.


 



ادامه مطلب ...

Call Of Duty Ghosts Teaser Gamefa

در حالی که همه تقریبا میدونستن نام قسمت بعدی از فرانچایز Call Of Duty،چیزی جز Ghosts نیست،امروز Activision و استودیو Infinity Ward رسما تایید کردند نام قسمت بعدی از این فرانچایز مولتی میلیونی، Call Of Duty : Ghosts خواهد بود که دنیایی کاملا جدید و متفاوت از آنچه تاکنون از این سری بازیها دیدیم را نشان خواهد داد.

 



ادامه مطلب ...

Far-Cry-3-Blood-Dragon-3-600x337 عنوان Far Cry3:Blood Dragon  که به صورت ناگهانی معرفی شد و به انتشار در آمد در بسیاری از سایت ها مورد نقد و برسی قرار گرفته است که در ادامه میتوانید نمرات این بازی را مشاهده کنید.

 



ادامه مطلب ...

images Entertainment Software Rating Board یا همان  ESRB امروز Grand Theft Auto 1 و ۲ را در لیست بازی هایی که برای PSN عرضه می شوند ، قرار داد . در این فهرست این دو بازی خاطره انگیز برای اغلب کنسول های زنده سونی تایید شد .

 

 



ادامه مطلب ...

xbox_85615_screen[1]

بر اساس نام دامنه های ثبت شده توسط مایکروسافت به نظر می رسد نام کنسول بعدی مایکروسافت ممکن است Fusion باشد.

 



ادامه مطلب ...

Black-Ops-Article-2

سال ۲۰۲۵ است و جنگ سردی بین دو ابر قدرت چین و آمریکا اتفاق افتاده است.شخصی به دلیل کینه های شخصی آتش این جنگ را میخواهد که شعله ور سازد.نام او رائول منندز است.همزمان فلش بک هایی را در مابین سالهای ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ شاهد خواهیم بود که فرانک وودز دوست و همکار الکس میسون روایتگر آنها خواهد بود.در آن سالها جنگ سردی بین آمریکا و روسیه درگرفته بوده است که ما شاهد عملیاتهای مختلف آن در شهرهای متفاوتی خواهیم بود.



ادامه مطلب ...

20130319_soul_sacrifice

با اینکه بازی Soul Sacrifice یک بازی انحصاری برای ps vita محسوب می شود ولی با این حال بازخوردهای نقد و بررسی این عنوان تا بدین ساعت بسیار خوب بوده است! نمرات این بازی را می توانید در ادامه این پست مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...

20130501_dragons_dogma_dark_arisen

قبل از هر گونه پچ کردن بازی Dragon’s Dogma و Dragon’s Dogma: Dark Arisen ، از فایل های ذخیره خود، یک backup بگیرید که امکان خراب شدن آن زیاد است!



ادامه مطلب ...

20130501_tengami

یکی از کارکنان اسبق Nyamyam، اعلام کرده است که بازی Tengami ضمن اینکه برای iPad ساخته می شود، قرارست برای Wii u نیز منتشر شود.



ادامه مطلب ...

GTA V Wii U

به تازگی یک خرده فروشی اشاره کرده است که بازی‌های Rainbow Six: Patriots و GTA V در حال اجرا برروی Wii U هستند.



ادامه مطلب ...

Metro-Last-light

از زمانی که به یاد دارم همیشه خودم را مترو ها و در حال مبارزه با موجودات و انسان های زیاده خواه دیده ام. می گویند در زمان شروع انفجار هسته ای همگان به مترو ها فرار می کردند و تنها دل رحمی نگهبان مترو به بچه بودن من باعث شده تا راهی به این پناهگاه های امن داشته باشم. اما پدر و مادرم در همان شروع بمباران از بین رفته اند. بیش از ۲۰ سال از آن زمان گذشته  تنها گفته های مردم و تصاویری که از قبل انفجار هسته ای داشته ام نمایی از دنیای سالم را ذهنم به وجود آورده است.  این ها تنها تمامی خاطرات من می باشد.



ادامه مطلب ...

image_296924_thumb_wide300

گروهی از هکرها ، که پیش از این مسئولیت تراشه های سفارشی برای پروتکل های امنیتی WiiU را برعهده داشتند ، ادعا میکنند قادرند کلیدهای مشابهی برای WiiU  طراحی کنند و راه نفوذی به کنسول جدید نینتندو پیدا بیابند.



ادامه مطلب ...

ghosts2

خرده فروشی GameStop پوستری را ارئه داده بود که نشان می‌داد بازی Call of Duty: Ghosts در ۶ نوامبر ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.یکی از کاربران سایت GameTrailers عکس این پوستر را فرستاده است.با توجه به اخبار ماه مارس احتمالا امروز ۱ می شاهد رونمایی رسمی بازی باشیم.



ادامه مطلب ...

mqdefault دیگر روز به روز نظرات تحلیل گران و گیمرها در خصوص کنسول های نسل بعد افزایش می یابد که اینبار نیز تحلیل گری با نام “جسی دیوینیچ” به تازگی اعلام کرده است که کنسول های نسل بعد دو شرکت سونی و مایکروسافت برای آنکه بتوانند به پیشرفت و رشد صنعت گیم و بازی های ویدئو کمکی موثری بکنند,می بایست به طور همزمان وارد عرصه ی بازار های جهانی شوند.



ادامه مطلب ...

gta-v-trevor-franklin-michael

بعد از مدتها انتظار بالاخره نه یک تریلر بلکه سه تریلر از عنوان مورد علاقه ی grand theft auto 5 توسط Rockstar منتشر شد.در هر یک از این سه ویدئو با شخصیت های اصلی این بازی به نام های Trevor,Franklin و Michael آشنا خواهیم شد.در ادامه میتوانید این تریلرها را مشاهده و دانلود کنید.عنوان grand theft auto 5 در ماه سپتامبر برای پلتفرم های PS3/Xbox360 منتشر میشود و هنوز خبری از نسخه ی PC نیست.

 




ادامه مطلب ...

 

Wreck-It Ralph BDRip (2012) Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با ۲ کیفیت HD 1080p و HD 720p می باشد|

 

wreck it ralph cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن رالف خرابکار – Wreck It Ralph 2012

 



ادامه مطلب ...

Far Cry 3 Blood Dragon سری جدید آخرین نسخه بازی اول شخص تیر اندازی اول شخص و دارای دنیای باز Far Cry 3 می باشد که توسط شرکت Ubisoft Montreal ساخته شده است. محیط این بازی یک جزیره زیبای دارای محیط های باز می باشد که ستاره فیلم های اکشن دهه ۸۰ مانند ترمیناتور و بیگانگان یعنی Michael Biehn در نقش شخصیت محبوب این سری بازی ها Rex Colt قرار گرفته است و باید مراحل بازی را برای شکست دادن ارتش Cyborg سپری کند. داستان بازی در سال ۲۰۰۷ رخ می دهد. Ubisoft گفته است که بازی به سبک بازی های قدیمی دهه ۸۰ شکل گرفته است. جایی که شما باید دل دختر داستان را بدست آورید، دشمنان را بکشید و دنیا را نجات دهید. دنیا در معرض جنگی هسته ای قرار گرفته است و برای نجات آن باید مسیرهایی برای صلح پیدا کرد. Far Cry 3: Blood Dragon یک بازی تیر اندازی مستقل بدون نیاز به بازی اصلی Far Cry 3 می باشد. این بازی برای کامپیوتر در تاریخ ۱ می منتشر شده است. موسیقی های این بازی همگی توسط شرکت Melbourne electronic ساخته شده اند. نیروی نظامی A U.S. cyborg باید راهی برای صلح و از بین رفتن خطرات جنگ هسته ای را پیدا کند. برای این کار باید سلاح هسته ای قدرتمند موجود در این جزیره را پیدا کنند. کماندوی محبوب Rex Power Colt برای بدست آوردن اطلاعات در این زمینه و اتفاقاتی که در این جزیره می افتد ، به آنجا می رود…

Far Cry 3: Blood Dragon PC-RELOADED

 

Far Cry 3 Dragon Blood pc cover دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC

 

 



ادامه مطلب ...


Zeno Clash 2 در ادامه ی ماجراجویی های Ghat که در نبردهای قدیم و جدید حضور داشته است می باشد. نتیجه ی تولید این بازی، یک گیم پلی فضای باز با محیط های قابل بررسی بسیار بزرگ و اجزای RPG برای داشتن محیط خونین هرچه بیشتر بازی می باشد. این بازی یک بازی اول شخص اکشن جنگی می باشد که توسط شرکت ACE ساخته شده است و داستان شماره ی ۱ این بازی را دنبال می کند. در این بازی اکثر شخصیت های نسخه ی اول حضور داشته و کاراکترهای نسخه ی قبلی از لحاظ دراماتیک بهبودهایی داشته اند و همچنین از طراحی و ساخت شخصیت ها و آیتم های جدید چشم پوشی نشده و چندین آیتم و شخصیت جدید نیز در بازی قرار گرفته اند. این بازی دارای المان های نقش آفرینی می باشد.

Zeno Clash 2 PC-RELOADED

 

Zeno Clash 2 pc cover دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC

 



ادامه مطلب ...

e3-2012-microsoft-press-conference-live-blog در طول چند سال گذشته شرکت مایکروسافت برای معرفی عناوین در دست ساخت کنسول های خانگی اش یعنی Xbox و یا به نمایش گذاشتن اطلاعات جدیدی از آنان,همیشه به برگزاری یک کنفرانس و جمع آوری رسانه های خبری در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی پرداخته است و حال طبق سنت های دیرینه در طی پستی که توسط وب سایت خبری Neowin منتشر شده,به نظر می رسد این شرکت دوباره قصد برگزاری همچین اقدامی را دارد و برنامه ی ویژه ای در خصوص این زمینه برای رونمایی از عناوین انحصاری و… تدارک دیده است.



ادامه مطلب ...

GhahremanE ma Gamefa.com (5)

بازی  ایرانی “قهرمان ما” که توسط استودیو “Anu Game Studio” در دست ساخت است،اواخر اردیبهشت ماه  کار توسعه ی آن به اتمام میرسد و اوایل تابستان برای سه پلتفرم PC/Android/iOS در دسترس قرار خواهد گرفت.



ادامه مطلب ...

 diablo-3 حتما مطلع هستید که به تازگی شرکت Bllizard پیش فروش عنوان Diablo III را برای کنسول خانگی PS3 با قیمت ۵۹,۹۹ دلار آغاز کرده است که سرانجام این شرکت از باکس آرت و کاور نهایی این عنوان بر روی این پلتفرم رونمایی و منتشر کرد.همچنین مدیر شرکت Bllizard آقای “مایک مورهایم” در خصوص این موضوع صحبت هایی نیز داشته است.



ادامه مطلب ...

call_of_duty___modern_warfare-wallpaper-1920x1080

اگر خبرهای چند روز اخیر را پی گیری کرده باشید حتما شنیده اید که وب سایت های IGN  و خرده فروش GameStop اعلام کردند Ghost نام بعدی بازی سری Call of Duty می باشد.

 

هم اکنون در صفحه اول سایت رسمی COD تصویر اسکلت یک جمجمه مرموز قرار داده شده است که تقریبا اگر شکی در خصوص این نام وجود داشت، اکنون به حقیقت پیوست.



ادامه مطلب ...

در این بازی که در سبک ۳بعدی می باشد، به Zack Zero کمک کنید تا عشق خود، Marlene را از دست Zulrog که عضوی از نقشه ی شیطانی مبادله ی مارلین به "کلستینیا" می باشد نجات دهید. کلستینیا ماده ای خاص است که نیروی سفر در زمان را به همراه دارد. به دنیای Zulrog سفر کنید و از مرزهای خشونت آمیز سطح سیاره عبور کنید، وارد منطقه های کاملا محافظت شده ی دشمن که بسیار خطرناک هستند بشوید، غارهای تاریک و اسرار آمیز را کشف نمایید، غارهای آتشفشانی را بررسی نمایید و با اولین کسانی که در آن جا زندکی می کرده اند آشنا شوید، به زندانی که مارلین در آنجا محبوس شده است بروید و سرانجام هر کاری را انجام دهید تا Zulog را از رسیدن به نقشه های شیطانی اش منصرف نمایید.

Zack Zero PC-RELOADED

 

Zack Zero pc cover دانلود بازی Zack Zero برای PC

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:Apps Home v7,0, :: 18:42 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

Apps-Homea

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا به دنبال نرم افزاری می گردید که بتوان با آن اپلیکیشن های از پیش نصب شده بر روی اندرویدتان را حذف کنید چه دسترسی روت داشته باشید و چه خیر ؟
آیا به دنبال راهی برای دسته بندی کردن اپلیکیشن ها بر اساس درخواست های مجوزشان می گردید ؟

 

 



ادامه مطلب ...

Fun & Bullets یک بازی فکری در سبک بازی های Puzzle می باشد . در این بازی شما به عنوان یک گاوچران غربی بازی خواهید کرد ، هدف شما در این بازی انجام یک سری اقدامات پویا با هدایت یک توپ می باشد . بازی ساده و در عین حال اعتیاد آور و چالش برانگیز است ، میدان بازی یک زمین مربع شکل را نشان می دهد که در آن موانعی همچون بزها و گوسفندها ، نرده ها و سایر موجودات قرار دارند . این اقدامات را می بایست زمانی انجام دهید که تمامی سرخپوست ها خواب باشند .

 

Fun & Bullets بازی کم حجم و فکری Fun & Bullets



ادامه مطلب ...

سایت سام موبایل اطلاعاتی درباره تبلت های سال ۲۰۱۳ سامسونگ دریافت کرده که در این اطلاعات، نکات جالب و قابل توجهی وجود دارند. ظاهرا سامسونگ می خواهد تبلت های بیشتری را برای دسته ها و گروه های مختلف ارائه کند. در ادامه با اخبار تکميلي و توضيحات بيشتر ترک گروپ را همراهي کنيد.



ادامه مطلب ...

 

Unreal Engine

استیم هفت بازی مستقل را که با موتور آنریل انجین ۳ ساخته شده اند را با قیمتی مقرون به صرفه در قالب یک بسته ارائه کرده است.



ادامه مطلب ...

th

Hideo Kojima خالق یکی از محبوب ترین سری بازی های ویدئویی یعنی Metal Gear Solid اعلام کرد که دوست دارد عنوانی بسازد که با آن زامبی های واقعی را به مردم معرفی کند.

 

Hideo Kojima تصمیم جدیدش را ازطریق  توییتر رسمی خود اعلام کرد و گفت:



ادامه مطلب ...

Black-Ops-Article

رفاقت ریسمانش را بر گردنت مینهد و هر دم با نشانی از معرفت و محبت و جوانمردی آن را بر گردنت محکمتر میکند و میرسی به جایی که از دوست خود نقاشی زیبایی بر دیواره قلبت میکشی و همیشه اوقات دلتنگی و تنهایی آن را گردگیری میکنی و اشک میریزی بیاد آن وقتهایی که دوستت با تو بود و حال نیست,خوش بودی کنار او و او اکنون کنار تو نیست.هیچ چیز مانند ریسمان رفاقت جای زخم کهنه خود را بر گردن ما نمیگذارد تا همیشه بدانیم رفاقت بهار نیست تا میهمان سه ماهه باشد و با تلنگری ببارد و با وزشی از ما دور شود.رفاقت یک راه بلند مقدس است.عملیات ارزشمندی که با نبود رفیق میشود سیاه و سیاهترین وقتش زمانیست که مدام دوستت را در نظرت ببینی و به خاطر او زجر بکشی و درد ببینی و ندانی که او دیگر کنارت نیست…



ادامه مطلب ...

20130430_respawn_entertainment

بنظر می‌رسد استودیو Respawn Entertainment در حال کار برروی یک عنوان Next-gen برای کنسول XBOX است.

 

همه ما با استودیو Respawn Entertainment و حواشی این استودیو آشنا هستیم. استودیویی که بعد از اختلافات Infinity ward با شرکت Activision و با جدایی ۹۰ درصد از اعضای Infinity ward بوجود آمد. اما حال بعد از آن که شایعات زیادی، پبرامون ساخت یک عنوان شوتر اول شخص از این استودیو به گوش می‌رسید، منبعی نزدیک به Kotaku گزارشاتی مبنی بر ساخت یک عنوان برای نسل بعد را داده است.



ادامه مطلب ...

Dishonored-The-Knife-of-dunwall

بار دیگر به دانوال بازگشتیم ، شهری پر از دسیسه ها و توطئه های مختلف‌ ، آدمهایی با رازهای پنهان و البته انسانهایی که هنوز هم انسانیتی در وجودشان زنده است. بازگشت دوباره مان به این شهر اینبار دیگر با کورو اتانوی زخم دیده نیست ، بلکه این بار با کسی که در نقطه ی مقابل کورو ایستاده است ، یعنی داود ، قاتل ملکه ی دانوال ،‌به این شهر هزار چهره سفر میکنیم …



ادامه مطلب ...

watch-dogs-box-header-600x170

کمپانی یوبیسافت مدتی قبل به پرده برداری از اطلاعات عنوان Watch Dogs پرداخت که در این راستا صحبت هایی نیز در مورد ویژگی های اضافی این عنوان در کنسول های ps3 و ps4 نیز شد.در ادامه توجه شما را به اطلاعات بیشتری در اینباره جلب می کنیم.



ادامه مطلب ...

news_watch_dogs_goes_out_of_control-14011

این طور که از شواهد پیدا است رابطه و همکاری که دو شرکت یوبی سافت و سونی دارند روز به روز در حال محکم تر شدن می باشد. زیرا یوبی سافت رسما تایید کرده است که نسخه ی Playstation 3 بازی Watch Dogs مانند سری بازی های ASSASSINS CREED دارای ۶۰ دقیقه گیم پلی انحصاری و بیشتر نسبت به دیگر نسخه های بازی می باشد. همچنین شما در ادامه می توانید تصاویر زیبایی که از جدیدترین گیم پلی بازی منتشر شده است را در ادامه مشاهده فرمایید.

 

 



ادامه مطلب ...

 

diablo3 به تازگی شرکت محبوب Bllizard پس از آنکه عرضه ی عنوان Diablo III را برای کنسول خانگی PS3 به طور رسمی تایید کرد,حال پس از مدت ها از اعلام رسمی آن خبر,این شرکت دوباره اعلام کرده است که پیش فروش این عنوان در نسخه ی کنسولی PS3 هم اکنون آغاز شده است و علاقه مندان میتوانند این عنوان را با قیمتی بالغ بر ۵۹,۹۹ دلار پیش خرید کنند.



ادامه مطلب ...

Gears-of-War-gears-of-war-23640282-1024-768

آقای Scott Stuber که پیشتر با تهیه کنندگی فیلم های Battleship,Ted و Safe House شناخته شده است،طبق خبری رسمی به سمت تهیه کنندگی فیلم Gears of War منصوب شد.



ادامه مطلب ...


Ghosts

به تازگی سایت رسمی بازی Call of Duty بخشی جدید را به وجود آورده که احتمالا مرتبط با عنوان Call of Duty: Ghost می باشد . در این صفحه جدید هیچ اطلاعاتی از بازی مشخص نیست .کاربران و علاقه مندان میتوانند از طریق شبکه های اجتماعی نیز به سایت وصل شوند و هرچقدر تعداد بازدید کنندگان بیشتر باشد تصویری که در سایت است کاملتر خواهد شد.



ادامه مطلب ...

fifa 13 همانطور که در هفته ی قبل ، لیست فروش بازی ها در کشور ایتالیا با صدر نشینی بازی FIFA 13 همراه شده بود ، در آخرین لیست منتشر شده از فروش هفتگی همچنان این بازی پرقدرت به فروش خود ادامه داده و به کسی اجازه ی اول شدن را نمیدهد . با این که در این هفته بازی فایتینگ ( مبارزه ای ) Injustice: Gods Among Us منتشر شده بود ولی نتوانست گوی و میدان را از دستان این پیر باتجربه بگیرد . شما می توانید برای مشاهده جزییات لیست فروش هفتگی بازی ها در کشور ایتالیا به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 



ادامه مطلب ...

watch_dogs_game-HD به تازگی و در طی صفحه ی رسمی تویتر عنوان Watch Dogs اعلام شده است که میتوان منتظر یک تریلری از این عنوان بود,هرچند که شرکت Ubisoft در خصوص این مسئله به طور رسمی خبری منتشر نکرده و این شایعات تنها در صفحه ی رسمی توییت این عنوان مطرح شده است.

 



ادامه مطلب ...

bobby kotick

آقای Bobby Kotick رییس شرکت Activision در سال گذشته موفق به کسب بیشترین دستمزد در میان تمام کمپانی های بزرگ آمریکایی شده است.

 



ادامه مطلب ...

Watch-Dogs-2

Ubisoft سرانجام رسما تایید کرد که بازی Watch Dogs در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ در سرتاسر جهان عرضه خواهد شد ، البته بنا به اعلام این شرکت فرانسوی این بازی در آمریکای شمالی ۳ روز زودتر یعنی ۱۹ نوامبر خواهد آمد. همچنین بازیکنان می توانند که از بین ۴ نسخه ی متفاوت بازی که به صورت دیجیتالی و فیزیکی که در هنگام انتشار این عنوان عرضه خواهد شد یکی را انتخاب کنند.



ادامه مطلب ...


acreed22cans_610

چند روز پیش کارگردان و مدیر طراح شعبه ی سنگاپوری کمپانی Ubisoft، آقای Jamie Stowe از این شرکت جدا شد و به عنوان کارگردان و مدیر فنی برای ساخت بازی Godus به شرکت ۲۲ Cans پیوست.



ادامه مطلب ...

Deadpool Hero Shot3

Activision رسما تایید که بازی جالب و طنز Deadpool که شخصیت اصلی آن یک ضد قهرمان می باشد در تاریخ ۲۸ ژوئن بر روی کنسول ها ی xbox 360 ، ps3 و pc منتشر خواهد شد.همچنین این شرکت اعلام کرده است که کسانی که اقدام به پیش خرید بازی کنند محتویات ویژه ای را دریافت خواهند کرد ، تا طرفداران بیشتری به ماجراجویی هایی این بازی بیوندند. جزییات این محتویات اضافه را می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.



ادامه مطلب ...

Beyond-two-souls-banner-3

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که چرا Beyond: Two Souls از لحاظ گرافیک به این خوبی بر روی ps3 به نظر می رسد ؟ جواب این سوال را استدیوی Quantic Dream می داند. زیرا بر طبق اعلام یکی از مدیر عاملان این استدیو یعنی Guillaume Fondaumière این بازی بسیاری از طراحی های خود را با بهره گیری از سخت افزار PS4 به دست آورده است.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب