یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

rome-2-logo-md

سگا ناشر عنوان بزرگ ROME 2 به تازگی صفحه ای را در وبسایت خود قرار داده است که شما با مراجعه به آن می توانید تصاویر پانورامای بسیار دیدنی را از ROME 2 مشاهده کنید.تا کنون دو تصویر پانوراما از ROME 2 منتشر شده است که یکی مربوط به حکومت کارتاژها است و دیگری مربوط به نبرد در جنگل های Teutoberg است.این عنوان بسیار زیبا که توسط Creative Assembly در حال ساخت است احتمالا در اکتبر امسال فقط برای پلتفرم PC عرضه میشود.شما می توانید لیستی از فکشن های قابل بازی ROME 2 را در زیر مشاهده کنید:



ادامه مطلب ...

و آنقدر مرده ام....

در مراسم VGAs 2013 بود که عنوان Dark Souls 2 در نمایش تیزری معرفی شد.از آن زمان اطلاعات خاصی به بیرون درز نکرد اما روز گذشته وب سایت IGN در رونمایی اختصاصی،اولین نمایش از گیم پلی این عنوان را نشان داد و تصاویری هم از آن منتشر کرد که در ادامه میتوانید این تصاویر را مشاهده کنید :‌



ادامه مطلب ...

battlefield-4-screen-1

(بروزرسانی خبر:‌متاسفانه در منبع وب سایت Gamepur این نکته ذکر نشده بود که ۱۲GB RAM مربوط به کدام حافظه است و نویسنده به سبب این موضوع،آن را حافظه ی RAM برداشت کرده و نه Graphic Ram.در منبع bf4central که دومین منبع این خبر است این موضوع را روشن کرده که ۱۲GB Graphic RAM حاصل جمع حافظه ی پردازشگر داخلی ۲ کارت گرافیک هستند.AMD نیز قبلا اعلام کرده بود که این سبستم شبیه به سیستم PS4 است و با توجه به اینکه در PS4 حافظه ی رم GDDR5 یکپارچه به کار رفته است،در این PC هم احتمال قوی به کار رفته.تکنولوژی رم های GDDR5 در دسترس عموم نیست.تصویر فوق نیز از DICE در Reddit منتشر شده است.)



ادامه مطلب ...


tom-clancy-s-rainbow-6-patriots-600x300

به تازگی اعلام شده ساخت قسمت Multiplayer بازی Rainbow 6: Patriots به دست Ubisoft Toronto به پایان رسید.



ادامه مطلب ...
Mr_RoCCo   
حنماّ دانلود کنید


Games for Nokia Lumia 610

 

Games for Nokia Lumia 610

 

Games for Nokia Lumia 610

 


 

غول نرم‌افزاری جهان قصد دارد نسل بعدی کنسول بازی خود را همچون سونی با تراشه‌های AMD ارائه نماید. این کار منجر به آن می‌شود که توسعه‌دهندگان خیلی ساده‌تر از پیش بتوانند بازی‌ها را برای هر دو پلتفرم ویندوز و ایکس‌باکس ارائه نمایند، اما احتمالا نسخه کنونی بازی‌ها بر روی ایکس‌باکس بعدی (Xbox 720) قابل اجرا نخواهند بود.

 



ادامه مطلب ...

 

دقت كنيد كه فاصله و يا خط فاصله رمزهاي تقلب رو هم حتما تايپ كنيد.
در طول بازي، دكمه ~ را براي نمايش دادن كادر متن بزنيد و sv_cheats 1 رو تايپ كنيد. دكمه ~ را بزنيد و يكي از رمزهاي را كه در ادامه مي آيند را وارد كنيد :

 



ادامه مطلب ...

پیش از این شایعه شده بود که مایکروسافت در ماه آپریل (ماه جاری) قصد معرفی نسل بعدی کنسول بازی ایکس باکس را دارد اما گزارش‌ها، به عقب افتادن کنفرانس معرفی این کنسول به ماه آینده، اشاره دارند. تاریخ اعلام شده برای کنفرانس اختصاصی مایکروسافت 21 ماه می یا 31 اردیبهشت ماه اعلام شده است.

 



ادامه مطلب ...

Ubisoft جدیدترین نسخه ی بازی Assassin’s Creed یعنی Assassin’s Creed  III را منتشر کرد. به گفته ی خود Ubisoft پروژه ی بازی Assassin’s Creed  III  بزرگترین پروژه تاریخ Ubisoft بود که سه سال در ۶ استدویو وقت برده است.در ادامه با نقد و بررسي کامل اين بازي در خدمت شما هستيم با گجت نيوز همراه باشيد.

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 14 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب