یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.
دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:شارژ اپ, :: 16:12 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

بازی Far Cry 3 یکی از عناوین موفق شرکت Ubisoft در سال گذشته بود که توانست امتیازات خوبی را کسب نماید . برای شما علاقه مندان به این بازی اکشن ، آهنگ های متن بازی را به صورت جداگانه و با کیفیت عالی ۳۲۰kbps آماده کرده ایم . این مجموعه شامل ۱۷ آهنگ می باشد که کاری از Brian Tyler هستند . گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.

 

Far Cry 3 Original Game Soundtrack دانلود آهنگ های بازی فارکرای 3   Far Cry 3 Game Soundtrack

 



ادامه مطلب ...

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

 

Babylon نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v10.0.1 r18

 



ادامه مطلب ...

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع خودرو آماده کرده ایم که خودرو هایی مدرن از کمپانی های مختلفی را داراست.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید.

 

Cars HD Wallpapers S1 مجموعه 55 والپیپر با موضوع اتومبیل Cars HD Wallpapers

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:Səni sevirəm, çünki,,,, :: 15:34 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)
 


Səni sevirəm çünki...


Səni sevirəm, çünki hər səhər oyandığımda bir günü daha səninlə keçirəcək olmağın sevincini yaşadırsan mənə. Mən hər günə səninlə başlayıram, səninlə bitirirəm… 

 



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب