یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

این آهنگ ها رو در ادامه مطلب با یک کلیک می توانید از ترک گروپ دانلود کنید.



ادامه مطلب ...

 

این آهنگ را با یک کلیک از ترک گروپ دانلود کنید.

 

Pitbull - Open Letter

 

تأمین امنیت کاربران در شبکه‌های سازمانی و اینترنت همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی به خصوص در سازمان‌های صنعتی و مهم است. در چنین محیط‌هایی نه تنها لازم است که مدیران شبکه چشم همیشه بیداری بر ترافیک شبکه‌ی خود داشته باشند، بلکه نمی‌توان از اهمیت آموزش صحیح کاربران و رفتارهای آن‌ها غافل شد. در این اینفوگرافی که از سوی شرکت سیمانتک، سازنده‌ی نرم‌افزارهای ضدویروس و بدافزار منتشر شده است، با برخی از رایج‌ترین اشتباهات کاربران آشنا شده و از تازه‌ترین آمار و ارقام این حوزه نیز مطلع می‌شویم.



ادامه مطلب ...

سامسونگ در آینده محصولات خود به دنبال استفاده از ویژگی هایی چون Air View یا Air Gesture نیست، بلکه آنها در تلاشند تا ویژگی هایی دیگر مانند آنچه در فیلم های علمی تخیلی (مانند X-Men) دیده ایم را برروی محصولات خود قرار دهند. یکی از این قابلیت هایی که آنها می خواهند به اسمارت فون یا تبلت های تولیدی خود اضافه نمایند، قابلیت کنترل اینگونه دستگاهها با ذهن کاربر است.



ادامه مطلب ...

دستگاههای تلفن همراه راه طولانی را در مدت بسیار کمی طی کرده اند. به نظر می رسد که اسمارت فون ها و تبلت ها در آینده نقش بسیار پررنگ تری در زندگی ما بازی خواهند کرد و در این بین، باتری این دستگاهها نقش بسیار با اهمیتی دارند.



ادامه مطلب ...

سامسونگ قبلا اعلام کرده بود که گلکسي اس 4 ميني را در هفته 21 سال 2013 روانه بازار کند ، اما تازه ترين خبرها حکايت از تاخير 8 هفته اي سامسونگ در معرفي اين اسمارت فون دارد .سامسونگ هنوز علت اين تاخير طولاني مدت را اعلام نکرده است.



ادامه مطلب ...

کنفرانس توسعه دهندگان گوگل ارديبهشت ماه امسال برگزار مي شود و شايعات زيادي در خصوص محصولات و فن آوري هايي که قرار است در اين کنفرانس معرفي شوند وجود دارد . يکي از شايعات که بيشتر به واقعيت نزديک است معرفي نسخه بعدي اندرويد يعني اندرويد 5 پاي ليمو ترش است. در ادامه با ترک گروپ و اخبار تکميلي اين موضوع همراه باشيد.



ادامه مطلب ...

 تیمی از دانشمندان دانشگاه ویرجینیا تک، به رهبری پرسیوال ژانگ فرایند جدیدی را طراحی کرده‌اند که طی آن تقریباً 30 درصد سلولز از هر نوع ماده گیاهی (شامل ضایعات کشاورزی) به نوعی نشاسته موسوم به آمیلوز تبدیل می‌شود. معضل گرسنگی در جهان رو به افزایش است و خشکی آب‌وهوا و همچنین کمبود زمین‌های کشاورزی این مشکل را حادتر کرده است؛ بنابراین امکان کشت محصولات مغذی در بسیاری از مناطق جهان وجود ندارد.



ادامه مطلب ...

 متخصصان ژنتیک با استناد به قوانین مور مدعی شده‌اند که حیات پیش از زمین در جهان وجود داشته و ممکن است از خارج منظومه شمسی نشات گرفته باشد.این محققان آمریکایی در این ایده، از نظریه «مور» استفاده کرده‌اند.نتایج بدست آمده نشان داده که حیات برای اولین بار حدود 10 میلیارد سال پیش بوجود آمده که بسیار قدیمی‌تر از زمین 4.5 میلیارد ساله است. در ادامه با اخبار تکميلي ترک گروپ را همراهي کنيد.



ادامه مطلب ...

اوایل سال جاری و همزمان با رویداد بزرگ CES 2013 شرکت انویدیا پردازنده جدید تگرا 4 را معرفی کرد ، شرکتهای تولید کننده زیادی اعلام کردند که نسل بعدی تولیدات خود را با چیپ ست انویدیا تگرا 4 روانه بازار خواهند کرد و یکی از این شرکتها کمپانی چینی ZTE بود . روز گذشته تصویری از اولین اسمارت فون جهان یعنی ZTE N988 که از این فن آوری استفاده کرده به بیرون درز کرد . در ادامه با ترک گروپ همراه باشید.



ادامه مطلب ...

شایعات زیادی درباره پرچمدار بعدی موتورولا شنیده می‌شود. تلفنی که ایکس‌فون نام گرفته است. بعضی می‌گویند فوق‌العاده است و بعضی عقیده دارند آنچنان جذاب نیست. با اینکه حرف‌های زیادی تا این لحظه شنیده شده، گوگل و موتورولا همچنان سکوت کرده‌اند. آخرین شایعات‌ منتشر شده درباره ایکس‌فون حاکی از این مسأله است که این دستگاه به سمت ظاهری قابل شخصی‌سازی پیش می‌رود.



ادامه مطلب ...

شرکت اچ تی سی از اسمارت فون جدید خود با نام Desire L رونمایی کرد، یک اسمارت فون سطح متوسط که دارای اندروید جیلی بین و رابط کاربری سنس می باشد. از دیگر ویژگی های این اسمارت فون می توان به Beats Audio، پروسسور دو هسته ای ۱ گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت رم، صفحه نمایش ۴.۳ اینچی Super LCD2 با رزولوشن WVGA (رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل) اشاره نمود.



ادامه مطلب ...

بازار کنسول های مخصوص بازی هیچگاه چنین داغ و پرحاشیه نبوده است. هنوز مدت زمان زیادی از ارائه کنسول جدید نینتندو به‌نام وی یو نگذشته است که سونی با پلی‌استیشن چهارم و وعده‌ی یک تجربه گرافیکی فراتر از حد انتظار، تمامی توجهات را به خود معطوف کرده است. همچنین طولی نخواهد کشید که نماینده جدید مایکروسافت نیز پا به عرصه رقابت بگذارد. در چنین شرایطی، چندان هم دور از انتظار نخواهد بود که گوگل نیز از اشتیاق علاقه‌مندان نهایت بهره را برده و شانس خود را در این بازار پرسود آزمایش کند.



ادامه مطلب ...

اگر شما کاربر گوشی هوشمند اندرویدی باشید، مطمئناً با مجموعه‌ای از ویجت‌هایی که به طور پیش‌فرض بر روی دستگاه شما نصب شده‌اند، آشنایی دارید. این ویجت‌ها معمولاً کار راه انداز بوده و نیاز بسیاری از کاربران را سریع برآورده می‌کنند. گوگل ویجت‌ها را در بخش اختصاصی از گوگل پلی برای استفاده کاربران گردآوری کرده است. با این حال همه این ویجت ها ارزش امتحان کردن را ندارند. از همین رو ما تصمیم داریم با معرفی لیستی از بهترین ویجت‌های اندرویدی، شما را در صرفه جویی زمان کمک کنیم. علاوه بر این، اغلب ویجت هایی که ما برای معرفی انتخاب نموده‌ایم، رایگان می‌باشند. برای آشنایی با این ویجت‌ها، با ما همراه باشید.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب