یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب: , :: 15:2 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

Tennis-in-the-Face

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

به Pete Pagassi کمک کنید تا بتواند شهر را از شر شیطان انرژی نجات دهید و البته در این راه نیاز به استفاده از مهارت تنیس خود دارید ! با انگشت خود به سادگی بر روی صفحه حرکت کرده و با عکس العمل های سریع اقدام به نشانه گیری کردن شیاطین نمونه و آنها را نابود سازید .


 



ادامه مطلب ...

مدت‌ها است که شایعه وجود نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر تلفن One به گوش می‌رسد و حالا شواهدی بدست آمده که نشان می‌دهند اچ‌تی‌سی نیز قصد دارد سیاست شبیه به گلکسی مینی سامسونگ را دنبال کند و نسخه کوچک‌تر تلفن پرچمدار خود را با نام HTC M4 وارد بازار نماید. براساس اطلاعات فاش شده توسط Evleaks، این تلفن مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچ با رزولوشن 720p و دوربین اولتراپیکسل مشابه وان است.


 



ادامه مطلب ...


 امروز Sammobile به نقل از منابع معتبر و قابل اعتماد در شرکت سامسونگ، خبر استفاده این شرکت از یک پردازنده گرافیکی ۸ هسته ای قدرتمند در مدل جدید سری گلکسی نوت داده است و به نظر می رسد با دستگاه فوق العاده قدرتمندی روبرو خواهیم بود.




ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:Slick Launcher Theme Orange v2,6, :: 10:59 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 Slick-Launcher-Theme-Orange

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Slick Launcher Theme Orange پوسته ای بسیار زیبا با بهره گیری از رنگ نارنجی می باشد که با قرار دادن آن بر روی هوم اسکرین اندرویتان خواهید توانست محیطی نو و البته شیک را تجربه کنید . این پوسته دارای بیش از ۱۴۰۰ آیکان اختصاصی است که می توانید از آنها برای جایگزین کردن با آیکان های پیش فرض برنامه های نصب شده بر روی اندرویدتان استفاده نمایید .



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:Bamboo Forest 3D v1,1, :: 10:57 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


Bamboo-Foreast-3D

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به درختان بامبو علاقه مندید و می خواهید از زیبایی آنها در محیط هوم اسکرین اندرویدتان بهره مند شوید پیشنهاد می کنیم وال پیپر جذاب Bamboo Forest 3D را از دست ندهید . درختان و گیاهانی که به آرامی توسط باد جابه جا می شوند و پروانه هایی که در برابر اشعه های خورشید پرواز می کنند . این وال پیپر دارای آپشن های شخصی سازی بسیاری است که می توانید از‌نها برای هر چه سفارشی تر کردن محیط وال پیپر تان بهره مند شوید .



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:Boom Brigade 2 v1,0,6 + data, :: 10:54 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

Boom-Brigade-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 Boom Brigade 2 یک بازی زیباست که در آن می بایست با قراردهی درست نیروهای خود در برابر دشمنان و فرماندهی کردن آنان ، تمامی بیگانگان را از بین ببرید . با آنلاک کردن آپگرید های قدرتمند و جوایز موجود در بازی می توانید هیجان بیشتری را هنگام انجام مبارزات خود شاهد باشید . بازی در سه مرحله کلی و ۳۰ ماموریت مختلف انجام خواهد پذیرفت .



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:Stick Stunt Biker 2 v1,0, :: 21:5 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 Stick-St1unt-Biker-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Stick Stunt Biker 2 یک بازی موتورسواری زیبا با گرافیک و البته فیزیکی شگفت انگیز است که در آن می بایست در نقش یک موتور سوار ، از برابر موانعی که در پیش رویتان قرار دارد با موفقیت عبور کنید . این بازی که توانسته است از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ بیش از ۱۰ میلیون بازیکن را به خود جذب کند اکنون یکی از پرطرفدارترین بازی های موتورسواری اندروید می باشد



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:Alarm Clock for Android v4,0,300, :: 21:4 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 Alarm-Clock-for-Android

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Alarm Clock for Android برنامه ای است برای آن دسته از افراد که زمان برایشان اهمیت دارد و نمی خواهند آن را از دست بدهند . این اپلیکیشن کاربردی با دارا بودن بخش های مختلفی نظیر آلارم ، یادآور زادروز ، تایمر ، یادآور کارهای روزمره و … می تواند مدیریت زمان را در اختیار شما قرار دهد .



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:Windows8 Pro Next Theme v1,0, :: 21:3 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 Windows8-Pro-Next-Theme

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Windows8 Pro Next Theme یکی از زیباترین پوسته های ساخته شده برای Next Launcher می باشد که با دارا بودن بیش از ۸۰ آیکان اختصاصی و ۱۰ وال پیپر اچ دی منحصر به فرد ، آماده دگرگون سازی محیط اندروید شما می باشد . اگر از یکنواختی محیط کاربری خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم تجربه این تم زیبا را که در طراحی اش از المان های ویندوز هشت بهره گیری شده است از دست ندهید .

 



ادامه مطلب ...

Fantasy-Conflict

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Fantasy Conflict یک بازی ماجراجویانه جدید از سازنده بازی محبوب Modern Conflict می باشد که بازیکن را به افسانه های قدیمی خواهد برد .
همانند دیگر داستان ها یک پادشاه که بسیار شیک پوشیده است در برابر دشمن شماره یک خود که از قضا بسیار نیز حریص نیز می باشد قرار گرفته و نبردهایی خونین را با یکدیگر خواهند داشت . وظیفه شما در این بازی بهره گیری از تمامی نیروهای نظامی و سلاح های گوناگون به منظور نابود سازی دشمنان می باشد . از موشک های بالستیک گرفته تا کشتی های پرنده ، همگی را به خدمت خود گرفته و به جنگ با دشمن بروید . بازی در ۳۵ مرحله مختلف و نیز ۶ ماموریت خطرناک صورت خواهد پذیرفت .



ادامه مطلب ...

اگر در خاطرتان باشد چند روز پيش در خبري با عنوان اطلاعات و مشخصات فني گلکسي نوت 3 سامسونگ منتشر شد ، اطلاعات اوليه گلکسي نوت 3 به همره تصوير از اين فبلت منتشر شد اما حالا متوجه شدیم که آن تصویرمتعلق به گلکسی نوت ۳ نبوده و در واقع  تصویر مربوط به یک فبلت بزرگ با مشخصات متوسط با نام ZOPO ZP950 بوده است ، در ادامه با جزئيات بيشتر گجت نيوز را همراهي کنيد.



ادامه مطلب ...

حالا یک مدعی جدید در مسابقه پایان ناپذیر ” نازک ترین اسمارت فون دنیا ” داریم. هواوی P6-U06 از طریق گواهی بدنه چین لو رفته. این اسمارت فون دارای ضخامت باور نکردنی است: به نازکی ۶.۱۸ میلی متر که همه اسمارت فون ها را از نظر نازکی کنار می گذارد . در ادامه با هم نگاهي به ساير مشخصات بارکترين اسمارت فون دنيا مي اندازيم



ادامه مطلب ...

خالی شدن گجتها از باطری برای افرادی که از آنها استفاده می کنند واقعا ناامید کننده است، اما یک فناوری جدید شرایطی را فراهم کرده که هرکجا اندکی آب وجود داشته باشد بتوانید با آن دستگاه خود را بی نیاز از برق شارژ کنید.دستگاه سبک وزن و کوچک پاو ترک (PowerTrekk) می تواند دستگاه های مهم مورد استفاده سربازان، فعالان امداد رسانی و بسیاری دیگر را در مناطق دور افتاده دنیا شارژ کند.



ادامه مطلب ...

Hell-Yeah!-Pocket-Inferno

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Hell Yeah! Pocket Inferno برنده جایزه برترین بازی به انتخاب Destructoid می باشد که اکنون پیش روی شما قرار گرفته است . در این بازی شما نقش آش ، یک خرگوش شیطانی و شاهزاده آتش را بازی خواهید کرد که می بایست با بهره گیری از ابزارها و سلاح های خود در نبردی دیوانه وار رو در روی بیگانگان قرار گرفته و آنها را نابود سازد . سبک بازی اکشن ماجراجویانه side-scroller بوده که تنها دو دکمه انجام می پذیرد . ۶ جهان مختلف و ۶۰ مرحله گوناگون در انتظار شما هستند .



ادامه مطلب ...
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:BloodRunner 1,0,1, :: 19:36 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 BloodRunner FULL

پیش نیاز: متفاوت با توجه به دستگاه اندروید

به درون بدن انسان سفر کنید. گیم جذاب BloodRunner FULL با استفاده از تصاویر سه بعدی خود در قالب یک مسابقه دشوار که شامل ۱۲ مرحله چالش برانگیز است شما را با قسمت های مختلف بدن انسان آشنا می سازد.در این بازی هدف رهایی صفینه از بدن انسان است.
توصیه می شود برای کسب پیروزی در مراحل گیم فوق بالا سرعت عمل خود را افزایش دهید.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:Pocket Dogfights v1,0,1, :: 19:34 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

Pocket Dogfights

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر>با بازی Pocket Dogfights یک نبرد کلاسیک هوایی را تجربه نمایید. این گیم جذاب که ۸۰ روز نبرد دشوار هوایی را در یک جنگ به تصویر کشیده از مهارت شما برای نابودی دشمنان سرزمینتان بهره می گیرد.
از تکنیک های جدید لمسی که در این بازی بکار برده شده برای کنترل قدرتمند هواپیما استفاده نمایید.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:Wizard School : Magic & Spells v1,1, :: 19:29 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

Wizard School

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

به مدرسه جادوگر های خوش آمدید .در این مدرسه به نوجوانان سحر و جادو آموزش داده می شود و شما باید با بهره گیری از هوش خود و سفر به  دنیا مرموز سحر و جادو آموزش های خود را تکمیل نمایید.
افزون براین دربازی  Wizard School برای پرش باید به سمت چپ نمایش گر و برای استفاده از سلاح ها به سمت راست نمایشگر ضربه بزنید.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:Zenfield File Manager v1,2, :: 18:46 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


Zenfield-File-Manager-Ads

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Zenfield File Manager نرم افزاری بسیار کاربردی در زمینه مدیریت فایلهای اندروید می باشد که با ظاهری ساده و البته زیبا به شما کمک می کند بتوانید با آسودگی کارهای مورد نظرتان را بر روی فایلهای ذخیره شده اندروید انجام دهید . این اپلیکیشن برای اسمارت فون ها و تبلت های اندروید به صورت جداگانه بهینه سازی شده است که می تواند نوید بخش استفاده ساده برای کاربران دستگاه های دارای اندازه صفحه نمایش مختلف باشد .



ادامه مطلب ...
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:Sky Flowers HD v1,2, :: 18:45 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


Sky-Flowers-HD

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Sky Flowers HD وال پیپری متفاوت و بسیار زیباست که گلهایی بر فراز ابرها را در هوم اسکرین اندرویدتان به نمایش در می آورد با پروانه ها و زنبورهایی پرواز کنان میان آنها . این کاغذ دیواری لایو از ۵ بک گراند مختلف بهره مند می باشد که می توانید بنا به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید . افزون بر این امکان سفارشی سازی کردن آپشن قسمت های مختلف نظیر تعداد ابرها ، گل ها و نیز زنبور ها یا سرعت حرکت انیمیشن ها و نیز فعال و غیر فعال کردن افکت های مختلف برخوردار می باشد .



ادامه مطلب ...
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:MAVEN Voice Recorder Pro v1,9,1, :: 18:43 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 MAVEN-Voice-Recorder-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

MAVEN Voice Recorder Pro یک ابزار ضبط صدا چندمنظوره است که از آن می توانید برای اهداف مختلفی نظیر ساخت موزیک ، ضبط صدای عادی و نیز حالت عمومی استفاده کنید .این برنامه با پشتیبانی از آپشن های متفاوت نظیر سمپل ریت ، آزادی عمل بسیار قابل توجهی را در زمینه کیفیت نهایی فایلها به شما خواهد داد . افزون بر این با دارا بودن دکمه های کنترلی می توانید اقدام به ضبط سریع و آسان صدا ، متوقف ساختن و ادامه دادن در هر زمانی که می خواهید نمایید .



ادامه مطلب ...
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:ZoodCharge, :: 18:36 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


zoodcharge_androidha

زود شارژ یک برنامه فوق العاده ساده و کاربردی برای خرید کارت شارژ های سیم کارت های اعتباری و شارژ مستقیم ایرانسل (عادی و شگفت انگیز) می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این نرم افزار می توانید با ساخت پروفایل برای خود، تنها با یک دکمه اقدام به خرید شارژ کنید. همچنین این برنامه آمار شارژهای خریداری شده و میزان متوسط مصرف روزانه شارژ شما را محاسبه می کند.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:Monster Blade v1,2,0 + data, :: 19:55 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

Monster-Blade

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Monster Blade نام بازی زیبایی است که شما را به شکار اژدهایان تنومند و قدرتمند خواهد برد . جایی که در یک محیط سه بعدی می بایست شمشیر خود را بر روی موجودات غول پیکری که پیش رویتان قرار دارند کشیده و آنها را نابود سازید . قهرمان خود را ساخته و با دوستانتان و هزاران نفر دیگر به صورت آنلاین قدم در افسانه ی اژدها بگذارید .

 



ادامه مطلب ...

امروز سامسونگ تبلت 7 اینچی Galaxy Tab 3 را معرفی کرد. این تبلت 7 اینچی جدید تغییر خاصی نسبت به نسل قبلی خود نکرده و تنها کمی از نظر مشخصات فنی ارتقاء یافته است. گلکسی تب 2 مجهز به پردازنده 2 هسته‌ای 1 گیگاهرتز بود اما نسل سوم به پردازنده 2 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی مجهز شده است. در ادامه جزئیات بیشتر در مورد گلکسی تب 3 را مشاهده خواهید کرد.

 



ادامه مطلب ...

جی اس ام آرنا تست باتری همیشگی خود را روی اکسپریا ZL سونی انجام داده و نتایج آن آماده شده. باتری اکسپریا ZL مانند اکسپریا Z است و ظرفیت آن ۲۳۷۰ میلی آمپری است _ تنها ۴۰ میلی آمپر از برادر بزرگترش بزرگ تر است. با این حال اکسپریا ZL  در مدت زمان مکالمه و آماده به کار، توان کمتری نسبت به اکسپریا Z دارد.این تست ها در حالی انجام شده که اکسپریا ZL در حالت Stamina نبوده.در ادامه مطلب می توانید عملکرد این گوشی را در مصرف انرژی مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...

ال جی چندی پیش، فبلت 5.5 اینچی Optimus G Pro را با مشخصات سخت افزاری قدرتمند و ظاهری دوست داشتنی معرفی کرد. اما اگر به نظرتان صفحه 5.5 اینچی برای تلفن همراه بزرگ است و تمایل دارد قابلیت‌های سخت افزاری G Pro را در یک تلفن 5 اینچی تجربه کنید، ال جی تلفن GK را برایتان در نظر گرفته است. در ادامه مشخصات کامل سخت افزاری GK را مشاهده خواهید کرد.



ادامه مطلب ...

اين روزها سوني بسيار پرکار شده و سخت در حال کار روي دو اسمارت فون جديد خود است که قرار است در نيمه دوم سال جاري ميلادي روانه بازار شوند ، فعلا اسامي آنها با نامهاي رمزي Honami ، Togari شناخته مي شود و جزئيات خيلي ناچيزي از آنها به بيرون منتشر شده است .ادامه مطلب را از دست نداده و با ترک گروپ  همراه باشيد



ادامه مطلب ...
دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:SHADOWGUN: DeadZone v2,0,2, :: 16:8 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 SHADOWGUN-DeadZone

پیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

SHADOWGUN: DeadZone یکی از زیباترین بازی های سبک شوتینگ است که تا کنون برای اندروید ارایه گردیده است . از جمله مهم ترین ویژگی های این بازی که به نوعی مهم ترین عامل برای کسب موفقیت تبدیل شده است امکان انجام به صورت مولتی پلیر است به گونه ای که شما را یاد بازی های تحت شبکه کامپیوتر و یا کنسول های بازی خواهد انداخت . افزون بر این استفاده از گرافیک خارق العاده سه بعدی در کنار بهره مندی از گونه های مختلف اسلحه ها هیچ گاه شما را از انجام این بازی خسته نخواهد کرد .



ادامه مطلب ...

GO-Backup-Proa

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

گرفتن نسخه های پشتیبان از اطلاعات به شما کمک می کند تا هنگامی که به هر دلیلی داده های مهم خود را از دست دادید بتوانید به سادگی و بدون هیچ گونه هزینه ای آنها را بازگردانی کنید .



ادامه مطلب ...

iron-3

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Iron Man 3 چند روزی است که بر روی پرده های سینمای آمریکا پای گذاشته است و بازی رسمی آن نیز که توسط کمپانی gamelogt طراحی گردیده است به تازگی منتشر گردیده است .



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:Fieldrunners 2 v1,0 + data, :: 22:11 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


Fieldrunners

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

سرانجام Fieldrunners 2 رسید. این گیم جذاب که برنده بهترین بازی استراتژیک شده است این بار با ظاهری متفاوت نسخه دوم خود راهی بازار اندروید کرده و شما را به تجربه لحظاتی متفاوت دعوت می کند .
داستان این نسخه بازی از این قرار است که عده ای از سربازان یاغی قصد دارن زمین را نابود کنند و شما باید با استفاده از سلاح های پیشرفته خود که توسط کارشاناسان حرفه ای طراحی شده آنها را نابود سازید.



ادامه مطلب ...

 

 TETRIS--Blitz

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر عاشق سبک قدیمی خانه سازی هستید پیشنهاد می کنیم بازی TETRIS® Blitz را از دست ندهید . در این گیم جذاب می بایست به گونه ای بلوک های آجری را که از بالا به سمت پایین می آیند هدایت کنید که در یک ردیف کامل قرار گرفته و حذف شوند . هر چه زمان بیشتری را بتوانید به انجام بازی مشغول شوید پیش از آنکه بلوک ها به بالایی ترین سطح برسند امتیاز بیشتری کسب خواهید نمود .



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:runtastic PushUps PRO v1,4,1, :: 22:8 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


runtastic PushUps PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

- آیا براین عقیده هستید که رسیدن به اندام مناسب کاری غیرممکن است؟
برنامه runtastic PushUps PRO با استفاده از روش های علمی و موثر خود در نظر دارد با یک برنامه ریزی مناسب و هدفمند به شما در رسیدن به اندام دلخواهتان یاری دهد.
این نرم افزار شگفت انگیز و کاربردی با توجه به برنامه ریزی خود که توسط کارشاناسان حرفه ای ورزشی پیشنهاد شده همواره بر فشار تمرین های ورزشی می افزایند تا به این ترتیب روند بهبودی سرعت بیشتری بگیرد.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:Runtastic Heart Rate PRO v1,2,3, :: 22:4 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


Runtastic Heart Rate PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

برنامه Runtastic Heart Rate PRO با استفاده از دروبین دستگاه اندروید قادر است ضربان قلب شما را اندازه گیری نماید و قادر خواهید بود بدون هیچ محدودیتی در هر زمان و مکانی از سلامت قلب خود اطمینان حاصل فرمایید.
افزون براین بهره گیری از فیلتر های قدرتمند در نرم افزار فوق اطلاعات کاملی درمورد وضعیت قلب در هنگام استراحت یا ورزش در اختیار شما قرار می دهند.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:Active Soccer v1,3,1, :: 22:2 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


Active Soccer

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

بازی فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش های دنیاست چرا که نمایش گر تلاش چندین نفر برای رسیدن به هدفی واحد است و اکنون گیمActive Soccer این ورزش مهیج را به تلفن همراه شما آورده است تا بصورت آنلاین با چندین نفر در سراسر جهان این بازی را انجام دهید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:UC Browser for Android v9,0,1, :: 21:59 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 UC-Browser-for-Android

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

UC Browser for Android سریعترین و هوشمندترین نرم افزار مرور وب برای اندروید می باشد که با سرعت بالای خود می تواند تجربه ای جدید را هنگام کاوش در صفحات وب برای تان ایجاد کند . دارا بودن کانفیگ های مختلف به شما کمک می کند بتوانید محیط وبگردی تان را مطابق با نیازها و سلیقه خود شخصی سازی نموده و البته با بهره گیری از سیستم فشرده سازی پیشرفته ، بهای کمتری را برای تماشای سایت های مورد علاقه تان بپردازید . انتخاب شدن توسط ۳۰۰ میلیون نفر در سرتاسر جهان قطعا اتفاقی نبوده است و امکانات و البته کیفیت بالای یو سی براوز دلیل این اقبال بوده است .



ادامه مطلب ...



 House-of-the-Dead-Overkill-LR

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

House of the Dead Overkill: LR یک بازی اکشن بسیار زیباست که در آن می بایست بر اساس یک استوری لاین جذاب برای نجات خود در برابر دشمنانتان بنجنگید .
بازی در سه مکان مختلف صورت خواهد پذیرفت که هر یک آنقدر ترس را در وجود شما ایجاد می کند که تا آخرین نفس خود جیغ خواهید کشید ! گیم پلی بازی در سبک شوتینگ می باشد که در می توانید با کسب امتیازات بالا امکان آپگرید کردن سلاح های مختلف را نیز برای خود فراهم آورید .



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:XnRetro Pro v1,22,2, :: 21:35 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

XnRetro-Pro

پیش نیاز : اندرید ۲٫۲ و بالاتر

XnRetro Pro نرم افزار بسیار جالبی است که به وسیله آن می توانید با بهره گیری از افکت های مختلف ، عکس های خود را دگرگون سازید .

 



ادامه مطلب ...

همزمان با عرضه تلفن گلکسی اس 4 در برخی از نقاط دنیا، شایعات پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی فبلت گلکسی نوت 3 نیز آغاز شده است. براساس گزارش سم-موبایل، گلکسی نوت 3 از یک صفحه نمایش 5.99 اینچ فول-اچ‌دی، پردازنده Exynos 5410 Octa و سه گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.



ادامه مطلب ...

ه زمان برگزاری کنفرانس سالیانه گوگل I/O کمتر از یک ماه دیگر باقی مانده است، مراسمی که در آن بیشتر از هر مورد دیگری، انتظار برای معرفی نسخه جدید اندروید وجود دارد. همانطور که در اخبار قبلی و انتظارات کاربران اندرویدی از این سیستم عامل منتشر شده بود نسخه جدید با نام اندروید ۵ یا “پای لیمو ترش” منتشر می گردد و انتظار تغییرات گسترده از گوگل وجود دارد. اما ظاهرا این شرکت آب پاکی را روی دستان کاربران خود ریخته و شواهد حاکی از اتفاقات دیگری می باشد.



ادامه مطلب ...

کنفرانس بین‌المللی توسعه‌دهندگان اپل، امسال با هدف بررسی جدیدترین پیشرفت‌های مرتبط با سیستم عامل‌های مکینتاش و iOS، از ۲۰ الی ۲۴ خرداد در سان‌فرانسیکو برگزار خواهد شد. سرعت فروش بلیت های کنفرانس امسال، در مقایسه با سال گذشته قابل توجه بوده است. در ادامه با ترک گروپ همراه باشید.



ادامه مطلب ...

به تازگي مشخصاتي از اسمارت فون بعدي سوني با نام Xperia ZR در منابع خبري تکنولوژي منتشر شده است ، اسمارت فوني که مثل برادر بزرگتر خود داراي مسخصات جالب و قابل توجهي است ، اين دستگاه با نام Dogo و شماره مدل Sony C550X شناخته شده و همانند Xperia Z اسمارت فوني ضد آب است ، در ادامه با  اخبار و مشخصات تکميلي با ترک گروپ همراه باشيد .



ادامه مطلب ...

وب سایت Ifixit معرف که به کالبد شکافی گجت ها شهرت دارد روز گذشته دل روده آخرین پرچم دار سامسونگ را باز کرد تا همه با سخت افزار داخلی این گوشی بیشتر آشنا شوند.نکته قابل توجه در این کالبد شکافی امتیاز 8 ifixit از 10 برای تعمیر این اسمارت فون است که نمایانگر سادگی تعمیر گلکسی اس 4 می باشد.اگر شما هم علاقه دارید بدانید در دل آخرین پرچم دار سامسونگ چه می گذرد در ادامه مطلب با ترک گروپ همراه باشید.

 



ادامه مطلب ...

اگر مطالب گجت نيوز را دنبال مي کنيد حتما خبر Xiaomi با اسمارت فون Mi2S گلکسي اس 4 را پشت سر گذاشت ، را خوانده ايد ، اينگونه به نظر مي رسد که شرکت هاي هواوي و Xiaomi مي خواهند عرصه را بر غول هاي صنعت موبايل تنگ کنند . در ادامه با ادامه این خبر و جزئیات بیشتر با ترک گروپ همراه باشید



ادامه مطلب ...

تمام کارشناسانی که شانس بررسی نسل چهارم گلکسی اس سامسونگ را داشته‌اند به تعریف و تمجید از صفحه نمایش AMOLED تمام‌اچ‌دی آن پرداختند و حالا در آخرین اظهار نظر که توسط کارشناس برجسته نمایشگر، Display Mate منتشر شده، او بهبودهای انجام شده در این صفحه نمایش را فوق‌العاده مفید و اساسی دانسته‌اند. در ادامه شرح بررسی این صفحه نمایش و مقایسه آن با آیفون 5 و گلکسی اس 3 را مشاهده خواهید کرد.



ادامه مطلب ...

نوکیا دعوت نامه هایی را ارسال کرده و طبق این دعوت نامه، این شرکت فنلاندی قصد دارد در ۲۴ اردیبهشت (۱۴ می) یک رویداد لومیا در لندن برگزار کند. این دعوت نامه از دو قسمت تشکیل شده که در سمت راست این دعوت نامه نوشته شده: ” داستان لومیا نوکیا ادامه دارد ” و در سمت چپ این دعوت نامه نوشته ی “ ببینید بعدی چیه ” زیر خط های عمودی پنهان شده است.



ادامه مطلب ...

سامسونگ اخیرا مشغول تولید و پخش گلکسی اس ۴ است و این باعث نمی شود که این کمپانی روی پروژه های دیگری کار نکند. سامسونگ در حال کار روی گوشی دو سیم کارته جدیدی به نام Galaxy Core است که قبل از معرفی، مشخصات آن لو رفته است. در ادامه با معرفي اين محصول جديد سامسونگ ترک گروپ را همراهي کنيد.



ادامه مطلب ...

در جریان بحث پیرامون نتایج مالی اخیر ال جی یکی از مدیران این شرکت اعلام کرد که در فصل پایانی سال ۲۰۱۳، یک تلفن هوشمند با نمایشگر منعطف از نوع OLED  را رونمایی خواهد کرد. نایب رییس بخش موبایل ال جی آقای یون بو-هیون گفت که بخش زیر نظرش در حال همکاری نزدیک با ال جی دیسپلی است تا بتواند این تلفن را در اواخر ۲۰۱۳ در دست کاربران قرار دهد.



ادامه مطلب ...

پس از کنگره جهانی موبایل در اسپانیا و رونمایی از دو گوشی Liquid E1 و Liquid Z2 توسط ایسر، بازار اخبار این کمپانی کاملاً راکد بود. اما ایسر پس از چند ماه سکوت، این‌بار امیدوار است تا با معرفی گوشی هوشمند Liquid E2، جایگاه خود را در بازار خارج از آمریکای شمالی، بهبود ببخشد.



ادامه مطلب ...

نوکیا مدت‌ها است که از صفحه کلید QWERTY در محصولات خود استفاده نکرده و بیشتر به سمت تلفن‌های مجهز به صفحه تماما لمسی روی آورده است. امروز نوکیا از تلفن جدید خود با نام Asha 210 که مجهز به صفحه کلید فیزیکی است، پرده برداری کرد. این تلفن که قرار است در 5 رنگ و دو نسخه تک و دو سیم کارته راهی بازار شود تنها 72 دلار قیمت دارد.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب