یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

به نظر می رسد که سونی به دنبال استفاده از امکانات بومی خود در اسمارت فون های اندرویدی است، البته اسمارت فون هایی که توسط این شرکت ژاپنی تولید می شوند. یکی از این امکانات، قابلیت پشتیبانی از کنترلر PlayStation 3 DUALSHOCK 3 در اسمارت فون های اندرویدی است.

 



ادامه مطلب ...

سامسونگ قصد دارد خط تولید جدیدی از گوشی های گلکسی خود با نام گلکسی مگا ایجاد کند. این خط تولید مربوط به فبلت ها می شود (بجز خانواده گلکسی نوت) و تا الان دو مدل ۵.۸ و ۶.۳ اینچی این خط تولید لو رفته است.روز گذشته مشخصات گوشی گلکسی مگا ۵.۸ مشخص شد و الان نوبت به مدل ۶.۳ اینچی رسیده.

 



ادامه مطلب ...

چند روز پیش در گجت نيوز در رابطه با سری جدید تلفن‌های سامسونگ با نام گلکسی مگا و دو تلفن 5.8 و 6.3 اینچ در این سری خواندید و امروز سم-موبایل مشخصات سخت افزاری تلفن 5.8 اینچی مگا را منتشر کرده است. تلفن GT-I9152 در واقع یک اسمارت فون دو سیم کارته با مشخصات سخت افزاری مناسب می‌باشد که رزولوشن صفحه نمایش  5.8 اینچی آن qHD است و به یک دوربین 8 مگاپیکسلی و پردازنده 2 هسته‌ای تجهیز شده است.

 



ادامه مطلب ...

شرکت HTC یکی از شرکت های دوست داشتنی می باشد که مدتی است درگیر مشکلات تاثیرگذار زیادی شده است. به زبان ساده یکی از بزرگترین مشکلات آنها بدست آوردن سود از محصولات خود می باشد. آخرین گزارش منتشر شده از وضعیت مالی این شرکت نیز بسیار نگران کننده است.

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 12 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب