یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

Gears-of-War-gears-of-war-23640282-1024-768

آقای Scott Stuber که پیشتر با تهیه کنندگی فیلم های Battleship,Ted و Safe House شناخته شده است،طبق خبری رسمی به سمت تهیه کنندگی فیلم Gears of War منصوب شد.



ادامه مطلب ...


Ghosts

به تازگی سایت رسمی بازی Call of Duty بخشی جدید را به وجود آورده که احتمالا مرتبط با عنوان Call of Duty: Ghost می باشد . در این صفحه جدید هیچ اطلاعاتی از بازی مشخص نیست .کاربران و علاقه مندان میتوانند از طریق شبکه های اجتماعی نیز به سایت وصل شوند و هرچقدر تعداد بازدید کنندگان بیشتر باشد تصویری که در سایت است کاملتر خواهد شد.



ادامه مطلب ...

fifa 13 همانطور که در هفته ی قبل ، لیست فروش بازی ها در کشور ایتالیا با صدر نشینی بازی FIFA 13 همراه شده بود ، در آخرین لیست منتشر شده از فروش هفتگی همچنان این بازی پرقدرت به فروش خود ادامه داده و به کسی اجازه ی اول شدن را نمیدهد . با این که در این هفته بازی فایتینگ ( مبارزه ای ) Injustice: Gods Among Us منتشر شده بود ولی نتوانست گوی و میدان را از دستان این پیر باتجربه بگیرد . شما می توانید برای مشاهده جزییات لیست فروش هفتگی بازی ها در کشور ایتالیا به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 



ادامه مطلب ...

watch_dogs_game-HD به تازگی و در طی صفحه ی رسمی تویتر عنوان Watch Dogs اعلام شده است که میتوان منتظر یک تریلری از این عنوان بود,هرچند که شرکت Ubisoft در خصوص این مسئله به طور رسمی خبری منتشر نکرده و این شایعات تنها در صفحه ی رسمی توییت این عنوان مطرح شده است.

 



ادامه مطلب ...

bobby kotick

آقای Bobby Kotick رییس شرکت Activision در سال گذشته موفق به کسب بیشترین دستمزد در میان تمام کمپانی های بزرگ آمریکایی شده است.

 



ادامه مطلب ...

Watch-Dogs-2

Ubisoft سرانجام رسما تایید کرد که بازی Watch Dogs در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ در سرتاسر جهان عرضه خواهد شد ، البته بنا به اعلام این شرکت فرانسوی این بازی در آمریکای شمالی ۳ روز زودتر یعنی ۱۹ نوامبر خواهد آمد. همچنین بازیکنان می توانند که از بین ۴ نسخه ی متفاوت بازی که به صورت دیجیتالی و فیزیکی که در هنگام انتشار این عنوان عرضه خواهد شد یکی را انتخاب کنند.



ادامه مطلب ...


acreed22cans_610

چند روز پیش کارگردان و مدیر طراح شعبه ی سنگاپوری کمپانی Ubisoft، آقای Jamie Stowe از این شرکت جدا شد و به عنوان کارگردان و مدیر فنی برای ساخت بازی Godus به شرکت ۲۲ Cans پیوست.



ادامه مطلب ...

Deadpool Hero Shot3

Activision رسما تایید که بازی جالب و طنز Deadpool که شخصیت اصلی آن یک ضد قهرمان می باشد در تاریخ ۲۸ ژوئن بر روی کنسول ها ی xbox 360 ، ps3 و pc منتشر خواهد شد.همچنین این شرکت اعلام کرده است که کسانی که اقدام به پیش خرید بازی کنند محتویات ویژه ای را دریافت خواهند کرد ، تا طرفداران بیشتری به ماجراجویی هایی این بازی بیوندند. جزییات این محتویات اضافه را می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.



ادامه مطلب ...

Beyond-two-souls-banner-3

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که چرا Beyond: Two Souls از لحاظ گرافیک به این خوبی بر روی ps3 به نظر می رسد ؟ جواب این سوال را استدیوی Quantic Dream می داند. زیرا بر طبق اعلام یکی از مدیر عاملان این استدیو یعنی Guillaume Fondaumière این بازی بسیاری از طراحی های خود را با بهره گیری از سخت افزار PS4 به دست آورده است.



ادامه مطلب ...

همانطور که همه شما دوست داران فناوري خبر داريد نسل چهارم اسمارت فون هاي سامسونگ در دو نسخه متفاوت روانه بازار مي شود ، يکي از آنها داراي پردازنده اسنپ دراگون 600 کوالکام و نسخه بعدي داراي پردازنده اکسينوس 5 اکتا سامسونگ ، که ما در اين پست نتايج بنچ مارک نسخه اکسينوس اين اسمارت فون به نقل از FoneArena را براي شما قرار داده ايم ، با ما همراه باشيد.



ادامه مطلب ...

DotA-2

مسابقات جهانی Dota 2 که متعلق به شرکت Valve می باشد قرار است در هفتم آگوست سال جاری و در شهر سیاتل ( Seattle ) برگزار شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده ۱۶ تیم از سرتاسر جهان به این مسابقه دعوت خواهند شد.



ادامه مطلب ...

th

جدول این هفته از پرفروش ترین بازی های انگلستان دارای تغییرات اساسی نسبت به هفته های گذشته است که در آن شاهد سقوط عنوان Bioshock Infinite از رتبه ی اول به رتبه ی ششم جدول هستیم. Tomb Raider نیز در رتبه ی پنجم و یک پله بالاتر از Bioshock Infinite قرار گرفته است.



ادامه مطلب ...

Stratgy

توجه به صنعت بازیسازی، و بازی‌های کامپیوتری، در کشورمان به سرعت رو به افزایش است. تصمیم گرفتیم، در مقاله‌ای متفاوت، به صورت موشکفانه، به بررسی سبک‌های مختلف در بازی‌ها بپردازیم. تا علاوه بر ایجاد مقاله‌ای مفید برای شما کاربران عزیز گیمفا، گامی در راستای حرفه‌ای تر شدن کاربران ایرانی برداریم.



ادامه مطلب ...

assassins-creed-iv-black-flag-sml.0_cinema_640.0

استدیوی Ubisoft Singapore رسما تایید کرد که نسخه ی pc بازی Assassin’s Creed 4 Black Flag پلتفرم اصلی بازی خواهد بود. همچنین Hugues Ricour تهیه کننده ی ارشد بازی اعلام کرده است که آن ها همراه با پنج استدیوی دیگر در حال کمک به استدیوی یوبی سافت مونترال برای ساخت این بازی بزرگ هستند.

 



ادامه مطلب ...

batman-arkham-origins-screen-1

به تازگی برخی تصاویر جدید که شامل تصاویر هنری نیز می شود از بازی Batman: Arkham Origins منتشر شده است که در این تصاویر می توانیم شخصیت های متعدد بازی که شامل دشمنان بتمن می شود ، محیط ها و بیشتر را ببینیم. در ادامه می توانید این تصاویر مشاهده فرمایید.


 



ادامه مطلب ...

beyond-two-souls

اگر شما کلیپ ۳۰ دقیقه ای از بازی Beyond: Two Souls را که قرار است به طور انحصاری برای ps3 عرضه شود را در جریان جشنواره فیلم ترابیکا دیده باشید ، در حقیقت شما چیزی در حدو ۶ درصد از کل بازی را مشاهده کرده اید. زیرا David Cage بنیان گذار استدیوی Quantic Dream در طول سخنرانی در جشنوراه ترابیکا اعلام کرده است که اتمام Beyond: Two Souls برای بار اول ده ساعت طول خواهد کشید.

 



ادامه مطلب ...


Poker Night یک بازی پوکر است که بازی باز را در محل های متفاوت و در رقابت با دیگران قرار میدهد و شما باید بازیتان را به رخ حریف بکشید و رقبا را یک به یک از میدان بدر کنید و داستان بازی را به اتمام برسانید. بازی دارای حالت های مختلف پوکر میباشد و اگر حرفه ای هستید میتوانید با رقیبان قدر خود در مکانهای مختلف یک رقابت سنگین برگزار کنید.هم اکنون نسخه دوم این بازی با گرافیکی بالا و عالی در اختیار شماست.

 

Poker Night 2 دانلود بازی Poker Night 2 برای PC



ادامه مطلب ...

call-of-duty-ghost

مدتی پیش بود که وب سایت Tesco پوستری از بازی Call of Duty: Ghosts منتشر کرد که باعث ایجاد جنجال های فراوانی شد البته در آن موقع هیچ گونه اطلاعاتی از بازی منتشر نشده بود ولی به تازگی Tesco در بروز رسانی که در صفحه ی این بازی داشته اطلاعات جالب و هیجان انگیزی را از این عنوان شوتر اول شخص جنگی منتشر کرده است که از مهم ترین آن ها می توان به ساخت بازی با یک موتور جدید اشاره کرد و این طور که از شواهد پیداست Activision با قسمت بعدی Call of Duty قصد دارد تحول بزرگی  در این سری ایجاد کند. اطلاعات بیشتر را می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.



ادامه مطلب ...

 

35105-1-1366589156 یکی از بخش هایی که امروزه برای بازیبازان ( و ماد سازان ) باعث تفریح و لذت بردن بیشتر از بازی شده بخش ماد سازی برای یک بازی مورد علاقه بازیباز است . در این زمینه بازی هایی همچون وارکرافت ، کریسیس ، اسکاریم و سیل عظیم بازی های دیگر این بخش را برای بازیبازان علاقه مند فراهم کرده و نه تنها ایده های جالب بازیبازان به تصویر کشیده می شود بلکه گهگاهی سازنده این ماد ها پولی هم به جیب می زند . در ادامه ما به یکی از ماد های جالب بازی اسکاریم که به تازگی رونمایی شده اشاره می کنیم ، پس با ما همراه باشید .



ادامه مطلب ...

images

استدیوی Nnooo که ساخت بازیescapeVektor را در کار نامه خود دارد  به تازگی اعلام کرده  که در حال ساخت بازی جدید ویژه پلتفرم PS4 هستند که به زودی رونمایی خواهد شد.



ادامه مطلب ...

BioShock-Infinite-main

بعد از مدتی وقفه باز هم با جدول هفتگی پرفروش ترین بازی های جهان در خدمت شما هستیم تا اطلاعاتی از فروش بازی ها را برایتان ارایه دهیم. به هر حال در این هفته از جدول پرفروش ترین بازی های جهان بازی Tomodachi Collection: Shin Seikatsu که برای کنسول دستی ۳Ds عرضه شده توانست در صدر قرار بگیرد. البته Injustice: Gods Among Us نیز فروش خوبی را برای خود رقم زده است. اطلاعات بیشتر را می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.



ادامه مطلب ...

Batman-Arkham-Origins-7

به لطف پیش نمایش های نشریات بزرگی مانند GameMasters UK, Videogame و بیشتر ، که از بازی Batman: Arkham Origins داشتند ، اطلاعاتی زیاد و همچنین جالبی از این عنوان مورد انتظار منتشر شده است. همچنین بر طبق اطلاعات موجود دیگر Kevin Conroy صداپیشه ی بتمن نمی باشد.

 

 



ادامه مطلب ...

Monster Hunter4

کپکام بار دیگر آب یخی را بر روی دارندگان کنسول دستی PS Vita که طرفدار بازی Monster Hunter هستند، ریخت.



ادامه مطلب ...

مایکروسافت رسما اعلام کرد که از ایکس‌باکس بعدی در تاریخ 31 اردیبهشت ماه پرده برداری خواهد کرد. پیش از این شواهد و اطلاعات فراوانی در رابطه با ایکس باکس بعدی که فعلا از آن با نام Xbox 720 یاد می‌شود، منتشر شده بود، ما نیز در این مقاله قصد داریم جمع بندی از کلیه اطلاعات بدست آمده از نسل بعدی ایکس‌باکس را ارائه کنیم.



ادامه مطلب ...

Tron-Xbox-720-2012-wallpaper

Polygon گزارشی از منابع مختلف و نزدیک به Microsoft تهیه و منتشر کرده است که بر اساس آن گفته می شود که بازی های Durango نیازی به اتصال همیشگی به اینترنت ندارند اما اگر سازنده ها تصمیم به این کار بگیرند از دست هیچ کس کاری بر نخواهد آمد. و هر شرکت سازنده ای با توجه به اختیارات خود تعیین خواهد کرد که آیا بازی اش نیاز به اینترنت دائمی خواهد داشت یا خیر!



ادامه مطلب ...

Alan-wake-part2

دستی که آلن را از آب بالا کشید باعث شد تا الن در مطب دکتر هارتمن به هوش بیاید.دکتر بدجوری روی مخ ال میرود تا اینکه نم نم ال باورش می شود که دچار توهماتی ناشی از بیماری روانی شده است.دکتر میخواهد القا کند که الیس مرده است که ال به هوش میاید و متوجه میشود که دکتر دارد دروغ میبافد.در هر صورت بعد از کلی وز وز در گوش ال او را مجبور میکند تا پای دستگاه تایپ برود و برای تسکین پیدا کردن شروع به نوشتن کند.ال نمیتواند اینکار را انجام دهد زیرا باز هم تابش شدید نور او را از این کار بازمیدارد.تاریکی به مطب دکتر هم رحم نمیکند و به آنجا نیز حمله میکند ال که توسط بری قصد فرار از مطب را داشت میبیند که تاریکی به دکتر حمله میکند و قبل از تسخیر ال او نیز پا به فرار میگذارد.



ادامه مطلب ...

Watch-Dogs-2

یک خرده فروش هلندی در سایت Gamemania از نسخه ای به نام Special Edition برای عنوان Watch Dogs رونمایی کرد و در این راستا تصویری از آن را هم به انتشار رساند.

 

در Special Edition بازیکن شاهد مراحل اضافی در بخش تکنفره خواهد بود و خواهد توانست وسایل نقلیه ی مخصوصی را بخرد.



ادامه مطلب ...

images

بدون شک مشتاقان سری بازی های “ندای وظیفه” پس از اطلاع یافتن از اطلاعات منتشر شده نسخه ی جدید این سری با نام COD:Ghost بسیار هیجان زده شده اند و از آنجا که شرکت Activision به طور رسمی اعلام کرد نسخه ی بعدی این سری را قبل از برگزاری مراسم عظیم و باشکوه E3 2013 رونمایی و معرفی می شود شایعات زیادی در خصوص این زمینه مطرح شده که به تازگی در جدیدترین اقدامات,وب سایت IGN و خرده فروش GameStop ذکر شده است که عنوان Call Of Duty:Ghost در شمال آمریکا و در تاریخ ۱ می آشکار می شود.

 



ادامه مطلب ...

dust-514-2-280x80

بالاخره تاریخ انتشار قطعی بازی DUST 514 مشخص گردید.

 



ادامه مطلب ...

th

عنوان Injustice: Gods Among Us یکی از عناوین Fighting بوده که به دست استدیوی NetherRealm Studios ساخته و Warner Bros آن را منتشر کرده است. به تازگی شاهد راه های باز کردن لباس های مخفی شخصیت های مختلف بازی هستیم که در ادامه می توانید مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...

the-witcher-3

چند روز پیش کارکنان CD Projekt Red نظرات خود را در مورد قفل های DRM بیان کردند . آن ها بر این عقیده هستند که DRM ( یا همان قفل های اینترنتی برای صحت اصل بودن بازی ) بدتدرین چیزی است که در صنعت گیم و بازی های رایانه ای وجود دارد و دلیل آن هم ضربه خوردن و ایجاد اثرات منفی بر باقی بخش های بازی ، مثل گیم پلی می باشد . 



ادامه مطلب ...

Metro-Last-Light-600x300

کسانی که برای خرید نسخه ی رایانه های شخصی Metro: last light برنامه ریزی کرده اند میتوانند با تحقق بخشیدن به این تصمیم از هدیه ویژه ای بهره ببرند.

سازندگان بازی اعلام کرده اند به کسانی که بازی را از طریق استیم خریداری کنند رمان دیجیتالی ” مترو ۲۰۳۳ ” که منبع اقتباس بازی نیز بوده است را هدیه میدهند. طبق اعلام آن ها این رمان به محض قطعی کردن خرید شما در استیم قابل دسترس خواهد بود.



ادامه مطلب ...

files_news__beyond-two-souls-face-close-up[w200h188mresizeByMaxSize] به تازگی خبری منتشر شده است که تایید میکند بازی Beyond: Two Souls در جشنواره  Tribeca حضور خواهد داشت.



ادامه مطلب ...

possible-mass-effect-4-story-hints-in-me3

“کوتاکو” گزارش میدهد که دو نفر از سازندگان ارشد بازی  Kingdoms Of Amalur به تیم سازنده بازی بعدی مس ایفکت اضافه شدند.”



ادامه مطلب ...

th

۲K Games در سایت خود اعلام کرد که در E3 2013 شرکت نخواهد کرد. بنابراین در E3 امسال شاهد نمایشی از بازی های ۲K نخواهیم بود. ۲K Games عدم حضور خود در مراسم E3 2013 را فشارهای بیش از حد بر تیم اعلام کرد.

 

 



ادامه مطلب ...

ff_unreal4_first

بنیان گزار شرکت Epic در مصاحبه اخیر خود با مجله Edge با شوق و ذوق از کنسول های نسل بعد سخن گفت و آن ها را پیشرفت در تکنولوژی دانست . Tim Sweeney گفت :



ادامه مطلب ...

_new_the_witcher_3_wild_whale_jpg_0x0_watermark-big_q85

باز هم در خبری جدید از The Witcher 3: Wild Hunt یکی دیگر از ویژگی های جدید بازی یعنی قایقرانی فاش شد. این بار Geralt می تواند با استفاده از قایق در دریاهای بزرگی که در آن نهنگ ها هم ساکن هستند به کاوش بپردازد . البنه این طور که پیداست خبری از شکار نهنگ یا غواصی در بازی نیست.



ادامه مطلب ...

1241324_1

این طور که از شواهد پیدا می باشد حالا حالا ها نباید منتظر عرضه ی Metal Gear Solid 5 باشیم . زیرا بنا به اعلام هیدئو کوجیما علی رغم تمامی پیشرفت هایی که در ساخت بازی صورت گرفته ، Metal Gear Solid 5 به زمان زیادی برای ساخته شدن نیاز دارد و بسیاری از کارهای ساخت بازی هنوز باقی مانده است.



ادامه مطلب ...

GTA-V-San-Fierro-Wallpaper

با توجه به اعلام وب سایت های بزرگی در زمینه ی بازی مانند CVG, GameInformer و بیشتر ، پیش نمایش های جدیدی از GTA V در هفته ی بعدی منتشر خواهد شد ، که در این پیش نمایش ها می توانیم باز هم به مانند گذشته  اطلاعاتی بسیار و تصاویر جدیدی را از بازی شاهد باشیم.



ادامه مطلب ...

witcher-3-cover-image

خبر های The Witcher 3: Wild Hunt هر روز بیشتر از قبل می شوند و این بار CD Projekt RED اعلام کرده است که در این عنوان بر خلاف قسمت دوم هیچ گونه باس ( همان غول های خودمان ) وجود نخواهد داشت. البته این به معنای یک بازی آسان نیست زیرا دشمنان بسیار خطرناکی در بازی وجود خواهد داشت. همچنین قسمت سوم در مقایسه The Witcher 2 در بخش مبارزات تکامل بسیار خوبی ایجاد کرده است. اطلاعات بیشتر در این مورد را می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.



ادامه مطلب ...

TV Farm 2 – یک بازی کم حجم و سرگرم کننده به سبک استراتژیکی می باشد که شما را به ماجراجویی و تجربه ی دنیای هیجان انگیز کشاورزی خواهد برد.در این بازی با چالش هایی که یک کشاورز واقعی با آنها دست و پنجه نرم می کند رو به رو خواهید شد. برای نمونه پرورش گیاهان ، بازاریابی و فروش محصولات و در ادامه توسعه و ارتقای وضعیت شغلی ، توسعه زمین کشاورزی و ابزار آلات ماشینی به جهت دستیابی به بازده بالاتر و مدیریت بهتر زمان که از فاکتور های حائز اهمیت این بازی به شمار می روند.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

TVFARM Cover دانلود بازی مدیریتی و کم حجم TV Farm 2 برای PC

 

 



ادامه مطلب ...

بالاخره انتظارها برای بسیاری از علاقمندان بازی‌های ویدیویی به پایان رسید. مایکروسافت دعوتنامه مربوط به نسل بعدی ایکس باکس را برای خبرگزاری‌ها ارسال نموده و از آنها دعوت کرده تا در کنفرانس اختصاصی این شرکت که در تاریخ 21 می 2013 یا 31 اردیبهشت ماه 92 برگزار می‌شود، شرکت کنند. این کنفرانس در ردموند –مقرر مایکروسافت- و توسط بخش سرگرمی این شرکت برگزار خواهد شد.



ادامه مطلب ...

ps4-controller

Toshimichi Mori سازنده BlazBlue اعلام کرد که به سونی در جهت گسترش و توسعه PS4 کمک خواهد کرد و آن ها را در رسیدن به هدف نهایی همراه خواهد ساخت و همینطور او در مصاحبه ای که با Dengeki داشت گفت: PS4 برای بازیبازان آمریکایی بسیار جذاب خواهد بود چون شرکت سونی برنامه ریزی دقیقی را برای مردم غرب انجام داده است. برای همین برای بازار ژاپن آنچنان دلچسب و در خور اهمیت نخواهد بود.

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

destiny

شرکت Bungie سرانجام پس از مدت ها سکوت بالاخره چند تصویر هنری از عنوان در دست ساخت خود یعنی Destiny منتشر کرد که در این تصاویر منتشر شده کاملا میتوان شباهت های خاص این عنوان را با سری بازی های انحصاری HALO مشاهده نمود و به نظر می رسد شرکت Bungie برای دست یابی به یک “سرنوشت” خوب از تجربیات خود در ساخت یکی از بهترین عناوین انحصاری کنسول خانگی Xbox الهام و درس گرفته است.

 



ادامه مطلب ...

Pontus

امروز استدیوی The Creative Assembly در گزارشاتش اعلام کرد که اولین DLC این عنوان همزمان با عرضه ی رسمی بازی در اختیار گیمران قرار خواهد گرفت که حاوی حکومت Pontus خواهد بود.

لازم به ذکر است که این dlc کاملا رایگان بوده و بازیکنان بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای آن را دریافت خواهند کرد. حکومت Pontus نهمین حکومتی است که در بازی وجود خواهد داشت و علاقه مندان میبایست آن را از شبکه Steam دریافت کنند.

 



ادامه مطلب ...


 
battlefield-4-commander-mode1

حتما اطلاع دارید که در طی چند روز گذشته خرده فروش Electronics Boutique با انتشار یک پوستر تبلیغاتی از چهارمین نسخه ی سری بازی های “میدان جنگ” اطلاعات مختصری از این عنوان شوتر اول شخص در اختیار مخاطبین قرار داد و اعلام کرد که طبق شایعات مطرح شده,این عنوان در ماه اکتبر برای پلتفرم های PC,PS3,X360 عرضه می گردد اما حال دوباره همین خرده فروش EB به طور رسمی اعلام کرد که این پوستر تبلیغاتی جعلی بوده و هیچ صحتی ندارد.



ادامه مطلب ...

بازار کنسول های مخصوص بازی هیچگاه چنین داغ و پرحاشیه نبوده است. هنوز مدت زمان زیادی از ارائه کنسول جدید نینتندو به‌نام وی یو نگذشته است که سونی با پلی‌استیشن چهارم و وعده‌ی یک تجربه گرافیکی فراتر از حد انتظار، تمامی توجهات را به خود معطوف کرده است. همچنین طولی نخواهد کشید که نماینده جدید مایکروسافت نیز پا به عرصه رقابت بگذارد. در چنین شرایطی، چندان هم دور از انتظار نخواهد بود که گوگل نیز از اشتیاق علاقه‌مندان نهایت بهره را برده و شانس خود را در این بازار پرسود آزمایش کند.



ادامه مطلب ...

 

FIFA 14 Gamefa.com (3)

پس از مدتها انتظار بالاخره اولین اطلاعات و تصاویر از عنوان ورزشی و شبیه ساز فوتبال FIFA 14 توسط EA Sports منتشر شد.این عنوان که در حال حاضر فقط برای PC/PS3/Xbox360 تایید شده بر طبق ادعای سازندگان دارای ۱۵۰۰۰ لایسنس از بازیکنان دنیا برای انتقال حرفه و متد خاص آنها در بازی است.در ادامه تصاویر بازی را مشاهده خواهید کرد و به زودی اطلاعات تکمیلی در مورد سیستم گیم پلی مخابره خواهد شد.

 

 



ادامه مطلب ...


Gran-Turismo-5_DLC_11

یکی از خرده فروشی های معتبر الکترونیکی به نام Newegg در لیست فروش خود نام عنوان انحصاری Gran Turismo 6 را آن هم برای کنسول PS3 برای پیش فروش قرار داده است.

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب