داروهای گیاهی تقویت جنسی
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.
چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:داروهای گیاهی تقویت جنسی, :: 17:38 ::  نويسنده :

 

 

انـزال زود رس  یا زود انزالی که غالبا به غلت زود ارزایی هم یاد میشود بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی بعد  از آن بـا میزان تحریک  کم و خلاف میل فـرد انـجـام گیـرد. ایـن مسئـلـه  بـاعث عدم رضایت جنسی همسر شـده و اضـطـراب نـاشـی از ایـن مشـکـل را بیشـتـر مینماید . انـزال زود رس یکی از متداول ترین

 

 

نـارسایی های جنسی در مردان بعد از عارضه نعوظ ( نعوذ ، نعوض ، نعوز)  و مشکل کوچکی آلت می باشد و امکان دارد برای هر مردی در بعضی مراحل زندگی همانند ناتوانی جنسی وضعف جنسی رخ دهد.

 

 

 

 

 

مرجع کامل علل و درمان مشکلات جنسی

 

 

 

 

 

بهترین راه بزرگ کردن آلت مرد

 

 

 

 

 

ارگاسم و اوج لذت جنسی

 

 

 

 

 

علائم   و نشانه های انزال زودرس نشانه اصلی انزال زودرس، انزالی غیر قابل کنترل میباشد که قبل از نزدیکی و انجام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسیار کمی پس از آن اتفاق بیفتد. این انزال با کمترین تحریک  و خلاف میل افرد انجام گیرد. و باعث مشکلات روحی وروانی و زناشوئی عدیده است .

 

 

 

 

 

روش تشخیص متخصص و پزشک مربوطه سابقه ی جنسی و پزشکی شما را بررسی خواهد کرد و آزمایشات کلی را انجام خواهد داد. ممکن است پزشک بخواهد با همسر شما نیز صحبت کند، چون انزال زود رس ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد. پزشک مربوطه آزمایشات لازم را انجام می دهد تا مشکلات پزشکی فرد را بررسی کند.

 

 

 

 

 

عوامل :اکثر موارد انزال زود رس فاقد عامل یا دلیل خاص است. با بالاتر رفتن تجربه ی جنسی و سن، مردها یاد می گیرند که ارگاسم و اوج لذت جنسی خود را به تاخیر بیندازند. انزال زود رس ممکن است با یک شریک جنسی جدید و در موقعیت های خاص اتفاق بیفتد، یا اینکه مدت زمانی طولانی باشد که فرد ارگاسم نشده باشد. عوامل روانی مثل اضطراب، احساس گناه، یا افسردگی نیز ممکن است منجر به انزال زودرس شوند. از آنجا که مصرف مشروبات الکلی، ارگاسم را به تاخیر میندازد، قطع مصرف این نوشیدنی ها قبل از برقراری رابطه ی جنسی نقش مهمی در این مشکل خواهد داشت. در برخی موارد، انزال زودرس ممکن است به خاطر عوامل پزشکی مثل مشکلات هورمونی، آسیب های جسمی و یا عوارض جانبی بعضی داروها باشد.

 

 

 

 

روش درمان انزال زودرس :       Anti inpotency  آنتی اینپوتنسی با ترکیبی۱۰۰٪گیاهی       روشی آزمایش پس داده است

 

 

 

 

 مکمل گیاهی کاملا طبیعی جهت افزایش زمان جماع و نزدیکی  و رفع زودانزالی  است که برای جلوگیری از انزال زود هنگام در مردان مورد استفاده است .تمرکز و کنترل کاملا مشهود عصبی و روانی جهت تسلط بر زمان و جلوگیری از انزال زود هنگام و افزایش طول مدت نزدیکی از عمده ترین و ملموس ترین خواص این درمانگر 100% گیاهی است. مواد غنی شده بشکل کاملا موثر حالت شق پذیری آلت تناسلی مردان را در هنگام نعوظ افزایش داده و قدرت و کیفیت مقاربت را بالا می برد بطوریکه ارگاسم شدید تر و فشرده تر و قوی تر را ناشی می گردد.تقویت ترمیم نمودن  و رفع کمبودهای عناصر مورد لزوم در مقاربت موجبات تقویت بنیادی و ریشه ای بنیه و توان جنسی و مقدار و قدرت و میزان ماندگاری منی و افزایش قابلیت بارورسازی را فراهم می آورد. تنظیم و ارتقاء عملکرد غدد ضمیمه و مرتبط توسط این مکمل بهبود چشمگیری را در چگونگی تولید هورمون های جنسی بوجود آورده و اصلی ترین عامل ماندگاری آثار مثبت بوجود آمده در طول درمان برای همیشه است. ترکیب 100% گیاهی این مکمل بروز هرگونه عارضه ای را به صفر رسانده است و مصرف آن برای هیچ یک از ارگان های بدن و عملکرد آنها مضر تشخیص داده نشده است.

 


 

-برطرف کننده مشکلات انزال زودرس وشلی کمر با آزاد سازی وآرام سازی عضلات موثر.

 

 

 

 

 

-افزایش مدت وکیفیت نعوظ  و شق شدن آلت .

 

 

 

 

 

-افزایش میل ولذت جنسی ومقدار منی وایجاد شور ونشاط جوانی

 

 

 

 

 

-افزایش دهنده سایز کلی آلت مردانه از جهت قطر وطول با افزایش ظرفیت خونپذیری کلی آلت تناسلی مردان .

 

 

 

 

 

 

 

 

بهره گیری از بالاترین تکنولوژی ساخت وتهیه دارو در این محصول موسوم به هوش گیاهی آنرا تبدیل به محصولی بی نقص وایراد کرده است . تکنولوژی هوش گیاهی فقط در تعداد انگشت شماری از داروهای موجود در جهان استفاده شده که داروی کنترل HIVیکی از آنهاست که زیر نظر بهداشت جهانی وکمک مالی صندوق بین المللی پول با صرف هزینه های بسیار فراوان ساخته شده است .کپسول های آنتی اینپوتنسی با ترکیبی 100% گیاهی وطبیعی یکی از معتبر ترین داروهای تقویت جنسی وتقویت توان جنسی ومقاربتی است که مشکلاتی نظیر بی میلی و بی رغبتی جنسی اختلالات نعوظ ومشکلات نعوظ وانزال زودرس وزودانزالی را به طرز بسیار چشمگیری درمان نماید.

 

 

 

 

 

 هوش گیاهی :  دارو با استفاده از این قابلیت بعداز ورود به جریان خون ومتابولیسم بدن بصورت هوشمندانه مشکلات توان جنسی ودستگاه تولید مثل را شناسایی وبرحسب اولویت های موجود به ترمیم وبازسازی وریکاوری میپردازد . آنتی اینپوتنسی دارویی برای هربار مقاربت نیست دارویی است که یک دوره استفاده از آن برای سالیان سال کافیست وغلطک قوای جنسی شما را با قدرت به پیش خواهد راند . اگر ایراد کار در زیاده رویها وناپرهیزی های سالهای گذشته است وباعث شده تا اندامها غدد واعصاب تناسلی شما بطور کامل رشد نکنند آنتی اینپوتنسی آن را بازآوری خواهد کرد .واعصاب واندام ها را طوری تحت کنترل شما قرار خواهد داد که مشکلی بنام انزال زودرس باقی نماند . ولی اصلی ترین کار آن تقویت وشارژ هر تک تک سلولهای اندام جنسی مصرف کننده است .آنتی اینپوتنسی در مقایسه با سایر محصولات قیمت بسیار عادلانه ونازل دارد درحالی که داروهایی بسیار بی کیفیت وپرضرر قیمت های بسیار بالاتری را بخود اختصاص داده اند . این دارو در بین شیوخ عرب ومردان بزرگ سیاست هم طرفداران پروپاقرصی دارد . فیدل کاسترو رهبر پرطرفدار وشجاع کوبا در یکی از مصاحبه هایش با غول خبرنگاری دنیا (گری کینگ ) وقتی داشت به برنامه شخصی وروزانه اش اشاره میکرد به استفاده از انتی اینپوتنسی اعتراف کرد که عکس بهت زده گری کینگ در آن حین هنوز هم از بامزه ترین عکس های خبری دنیاست .

 

 

 

 

 

خصوصیات  قطعی وثابت شده آنتی اینپوتنسی :

 

 

 

 

 

1- بی عارضه ترین داروی تقویت جنسی است .

 

 

 

 

 

2- طول درمان بسیار کوتاه ولی ماندگاری نزدیک به 10 سال را به اثبات رسانده .

 

 

 

 

 

3- مشکلات جنسی را بطور قطعی درمان میکند .

 

 

 

 

 

4- سلطان قیمت در بین سایر محصولات است وبسیار مقرون به صرفه است .

 

 

 

 

 

کارخانه سازنده آنرا در بسته بندیهای 500 عددی عرضه میکند وروی بسته نوشته شده است هر مرد قوی فقط ۴۰ عدد نه بیشتر .پیش بینی مدت جماع ومقاربت راتا دو برابر ذکر کرده است که در نگاه اول خنده داربنظر میرسد ولی پس از تنها 10 روز استفاده به صحت آن پی خواهید برد .

 

 

 

 

 

بررسی ها وتحقیقات نشان میدهد مصرف توام آن با روغن بیگر میتواند 2 تا 3 سانتیمتر بشکل مادام العمر بر طول آلت تناسلی مردان بیافزاید .

 

 

 

 

 

بهترین داروی گیاهی بزرگ کننده آلت در  دنیا

 

 

 

 

 

تقویت جنسی با گیاهان دارویی

 

 


 

 

گیاهان داروئی تقویت جنسی

 

 

لارجرباکس دستگاه افزایش سایز آلت تناسلی .

 

 

روشهای مختلف بالابردن اندازه آلت تناسلی مردان .

 

 

 

 

 

 

 

 

پودرمکمل H-40   ،  درمان انزال زودرس ،  بی میلی جنسی ،  ناتوانی جنسی

 

 

جلوگیری از ریزش مو و تقویت موهای سر با شامپو reeP Air  .

 

 

 

 

 

 

 

 

مهره مار و افسانه ها از واقعیت تا ...

 

شرف الشمس، افزایش ثروت ،   گشایش امور و  دفع دشمن  .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب