دانلود مستند خورشید IMAX – Solarmax
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

 

IMAX – Solarmax (2000) 720p HDTV x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Solarmax دانلود مستند خورشید IMAX   Solarmax

نام مستند :IMAX – Solarmax

سال انتشار: ۲۰۰۰

مدت زمان: ۳۸ دقیقه

حجم : ۷۶۹ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : Solarmax – عنوان مستندی زیبا و علمی است که به بررسی خورشید ، این غول خشمگین که البته ضامن حیات بر روی کره زمین است ، می پردازد.خورشید یکی از ستارگان کهکشان راه شیری و تنها ستاره سامانه خورشیدی است که در مرکز آن جای دارد. می‌توان گفت خورشید یک کره کامل است که از پلاسمای داغ ساخته شده‌است و در میانه آن میدان مغناطیسی برقرار است.انسانها از دیرباز در پی شناخت خورشید بودند.نگاه کردن به آسمان و طرح پرسش های کنجکاوانه در طول تاریخ انسان را به علم پیشرو کنونی رهنمون شد.از این جهت در این مستند سفری باورنکردنی به گذشته دور خواهیم داشت تا تصورات انسان ها در قرنها پیش در رابطه با خورشید را مورد مطالعه قرار دهیم…

 

 

caution دانلود مستند خورشید IMAX   Solarmax توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود مستند خورشید IMAX   Solarmax پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود مستند خورشید IMAX   Solarmax لینک های دانلود :  Rodfile    Direct Link

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب