برای اتمام Beyond: Two Souls به ده ساعت زمان نیاز خواهید داشت
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

beyond-two-souls

اگر شما کلیپ ۳۰ دقیقه ای از بازی Beyond: Two Souls را که قرار است به طور انحصاری برای ps3 عرضه شود را در جریان جشنواره فیلم ترابیکا دیده باشید ، در حقیقت شما چیزی در حدو ۶ درصد از کل بازی را مشاهده کرده اید. زیرا David Cage بنیان گذار استدیوی Quantic Dream در طول سخنرانی در جشنوراه ترابیکا اعلام کرده است که اتمام Beyond: Two Souls برای بار اول ده ساعت طول خواهد کشید.

این زمان مدت برای اتمام بازی تقریبا به مانند Heavy Rain می باشد ، البته تعجب آور هم نیست زیرا Beyond: Two Souls هم یک تجربه ی سینمایی و داستان محور به مانند بازی قبلی این استدیو یعنی Heavy Rain می باشد.

جالب اینجا است که Quantic Dream اعلام کرده است که احتمال این که بازیکنان بازی هایی مانند Heavy Rain را که بسیار داستان محور هستند تمام کنند بیشتر است. گفته شده است که بیش از ۷۵ درصد بازیکنان بازی Heavy Rain را به اتمام رسانده اند. این در حالیست که در میان بازی های دیگر این آمار معمولا ۲۰ درصد یا کمی بیشتر می باشد.

کیج در این مورد اعلام کرده است :

از آن جا که مردم می خواستند پایان این بازی را ببیند و از آن جا که آن ها می خواستند که همیشه بدانند در حرکت بعدی چه اتفاقی می افتد، همه ی این موارد برای ساحت یک بازی داستان محور برای ما بسیار مهم بود.

پس برای ماجراجویی های ده ساعته ی Ellen Page در بازی Beyond: Two Souls که در ماه اکتبر به طور انحصاری برای ps3 عرضه می شود آماده باشید.

داستان ماوراء: دو روح (به انگلیسی: Beyond: Two Souls) که عنوانی در سبک درام تعاملی و تریلر روانشناسانه است بر روی سوالاتی که پس از مرگ رخ می دهد متمرکز شده است. در این بازی شما کنترل جودی هلمز را از سن ۸ تا ۲۳ سالگی در اختیار خواهید گرفت و در طول این ۱۵ سال زمان همراه با روحی با نام Aiden سفری برای کشف حقیقت خواهید داشت. تیم سازنده ی بازی به این نکته اشاره کرده است که پس از بازی کردن این عنوان ممکن است قادر به پیدا کرد دروغ هایی که در beyond نهفته شده است باشید.

Beyond: Two Souls در ۸ اکتبر ۲۰۱۳ برای PlayStation 3 عرضه خواهد شد و همانند بازی قبلی کوآنتیک دریم یعنی هوی رین، استفاده از کنترل پلی‌استیشن موو را دارا می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب