۲K در E3 امسال حضور نخواهد داشت
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

th

۲K Games در سایت خود اعلام کرد که در E3 2013 شرکت نخواهد کرد. بنابراین در E3 امسال شاهد نمایشی از بازی های ۲K نخواهیم بود. ۲K Games عدم حضور خود در مراسم E3 2013 را فشارهای بیش از حد بر تیم اعلام کرد.

 

 

 

در توضیحات این شرکت آمده است:

به دلیل اینکه سخت افزار نسل های بعدی فرصت های بسیار خوبی برای ما ایجاد می کند باعث می شود ما هیجان زده شویم و به سختی روی عنوان هایمان کار کنیم. در حالی که در E3 امسال نمایشی نخواهیم داشت اما در بهار امسال خبرهای زیادی را از بازی هایمان را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

عناوین مورد اشاره ۲K Games عبارت اند از: بسته ی الحاقی Brave New World برای Civilization V, و XCOM: Enemy Unknown for iOS, WWE 14, NBA 2K14, و همچنین The Bureau: XCOM Declassified .

همچنین شرکت Take-Two Interactive چند جلسه ی کاری نیز در برنامه ی خود دارد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا Rockstar Games در این جشنواره حضور خواهد داشت یا نه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب