کوجیما : Metal Gear Solid 5 به زمان بیشتری برای کامل شدن نیاز دارد
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

1241324_1

این طور که از شواهد پیدا می باشد حالا حالا ها نباید منتظر عرضه ی Metal Gear Solid 5 باشیم . زیرا بنا به اعلام هیدئو کوجیما علی رغم تمامی پیشرفت هایی که در ساخت بازی صورت گرفته ، Metal Gear Solid 5 به زمان زیادی برای ساخته شدن نیاز دارد و بسیاری از کارهای ساخت بازی هنوز باقی مانده است.

trans کوجیما : Metal Gear Solid 5 به زمان بیشتری برای کامل شدن نیاز دارد

هیدئو کوجیما ذکر کرده است که بخش های موشن کپچر بازی ( mo-cap ) به پایان رسیده است ، اما با تمامی این موارد این عنوان هنوز هم ناقص می باشد .

کوجیما اظهار داشته است :

همه ی کارهای موشن کپچر بازی انجام شده است ، اما خود بازی برای تکمیل شدن به زمان بیشتری نیاز دارد. ما هنوز زمان بیشتری برای بخش های موشن بازی ، ضبط صدا و ظبط حرکات صورت می خواهیم.

اگر یک فیلم می خواستیم بسازیم پس از تصویر برداری کارهای ویرایش فیلم را به همراه داشتیم و علاوه بر این باید صدا را هم اضافه کرد. اما این یک بازی است و ما هنوز کارهای زیادی داریم. هر چند من احساس می کنم که فاز اول بازی را به اتمام رسانده ایم.

این بار این بازی بیش از یک سال است که در بخش هایی مثل تست زنی ، ۳D ، آموزش های نظامی ، خواندن ، تمرین و تیراندازی مشغول ساخت می باشد.

کوجیما همچنین جزییاتی نیز از ظبط حرکات موشن کپچر و این که چگونه بازیگران خارجی را برای بازی استخدام کرده اند را فاش کرده است :

ما بیش از ۱۴ سال است است که در بازی های خودمان حرکات موشن کپچر داریم ، اما هر زمان که می خواهیم حرکات موشن کپچر داشته باشیم یک چالش جدید به وجود می آید. این بار ما بازیگران خارجی را به جز stuntmen برای این کار استخدام کرده ایم. آنها طیف گسترده ای از بازیگران آمریکا، انگلستان، فرانسه، هلند، مجارستان و غیره می باشند که با استفاده از یک زبان بی طرف با یکدیگر صحبت می کنند اما احساساتشان به مانند یکدیگر می باشد.

Metal Gear Solid 5 با توجه به تلاش های زیادی که در پشت آن است بسیار بلند پروازانه به نظر می رسد. اما همان طور که می دانیم کوجیما حتی در ساخت جزییات بازی نیز بسیار دقیق است و بنابر این قطعا این بازی به یک محصول قابل توجه تبدیل خواهد شد.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain دهمین قسمت از سری Metal Gear می باشد که برای اولین بار ساختار گیم پلی آن جهان آزاد خواهد بود. داستان بازی نیز نه سال پس از وقایع Metal Gear Solid: Ground Zeroes رخ می دهد ، جایی که Big Boss سقوط کرده و در کمایی طولانی مدت است.

علی‌رغم گزارش‌های اولیه بازی که قرار بود بازی برای نسل بعدی کنسول‌ها باشد، کوجیما تایید کردکه The Phantom Pain برای نسل کنونی می‌باشد وفعلا  برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر خواهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب