پیش نمایش های جدید GTA V در راه است / منتظر تصاویر و اطلاعاتی جدید از بازی در ۲ می باشید
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

GTA-V-San-Fierro-Wallpaper

با توجه به اعلام وب سایت های بزرگی در زمینه ی بازی مانند CVG, GameInformer و بیشتر ، پیش نمایش های جدیدی از GTA V در هفته ی بعدی منتشر خواهد شد ، که در این پیش نمایش ها می توانیم باز هم به مانند گذشته  اطلاعاتی بسیار و تصاویر جدیدی را از بازی شاهد باشیم.

 

وب سایت های معروف این پیش نمایش های جدید خودشان را از GTA V در تاریخ ۲ می منتشر خواهند کرد که شامل بسیاری از جزئیات جدید و تصاویری که بیش از هرگز مشاهده نکرده ایم خواهد بود.

البته همه چیز به اینجا ختم نمی شود و همان طور که Rockstar Games از قبل تایید کرده بود آن ها آماده هستند که در تاریخ ۳۰ آوریل نه یکی بلکه سه تریلر جدید از GTA V  متشر کنند.

در این تریلر ها می توانیم شاهد جزییات جدید و بیشتری از شخصیت های اصلی GTA V با نام های مایکل ، فرانکلین و ترور باشیم.

چنین خبری بسیار شبیه به ماه نوامبر گذشته می باشد ، زیرا در آن ماه Rockstar بعد از آن که تریلر جدیدی از GTA V منتشر کرد ، پیش نمایش های بسیاری هم از بازی منتشر شدند که تا مدت زمان زیادی همه جا حرف از GTA V بود و این بار به نظر می رسد که در تاریخ ۲ می باز هم با انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از GTA V شاهد ثبت چنین واقعه ای باشیم.

پس دو تاریخ ۳۰ آوریل و ۲ می را در تقویم خود علامت بزنید و همچنین باید یاد آوری کرد که هفته ی بسیار هیجان انگیزی در پیش رو است !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب