در The Witcher 3 هیچ گونه باسی وجود ندارد + اطلاعاتی از سیستم مبارزات بازی
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

witcher-3-cover-image

خبر های The Witcher 3: Wild Hunt هر روز بیشتر از قبل می شوند و این بار CD Projekt RED اعلام کرده است که در این عنوان بر خلاف قسمت دوم هیچ گونه باس ( همان غول های خودمان ) وجود نخواهد داشت. البته این به معنای یک بازی آسان نیست زیرا دشمنان بسیار خطرناکی در بازی وجود خواهد داشت. همچنین قسمت سوم در مقایسه The Witcher 2 در بخش مبارزات تکامل بسیار خوبی ایجاد کرده است. اطلاعات بیشتر در این مورد را می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.

 

Pawel Sasko طراح بازی در مورد ویژگی های جدید و حذفیاتی که قسمت سوم داشته اعلام کرده است :

در حال حاضر بازی ما هیچ گونه باسی ( غول های خودمان ! ) نخواهد داشت . اما در عوض برخورد هایی با مقدار زیادی از دشمنان بزرگ و خطرناک در بازی وجود خواهد داشت که نقش مهمی هم در داستان ایفا می کنند. همه ی این دشمنان توانایی ها و حملات منحصر به فرد خود را دارند اما بر خلاف The Witcher 2 ، این بار هر چیزی که در قسمت سوم است بر روی سیستم های RPG متمرکز شده است.

ما به انتقدات و پیشنهاد هایی که طرفداران نسبت به قسمت های گذشته داشتند گوش دادیم و آموختیم که معرفی یک مکانیک جدید برای مبارزه با باس ها تصمیم خوبی نمی تواند باشد.

در حال حاضر گفته شده است که در هنگام مبارزات هیچ گونه QTE ها یا همان بخش های دکمه زنی در بازی وجود ندارد و این همان چیزی است که مردم برای خلق یک RPG عمیق از CD Projekt RED می خواهند. حال Sasko در مورد تسلط Geralt در هنگام مبارزه با گروهی از دشمنان اعلام کرده است :

مبارزات بازی همان چیزی است که بازیکنان در The Witcher 2 با آن آشنایی داشتند و این بار تکامل یافته است. البته ما بخش مبارزات را به طور کامل تغییر نداده ایم ولی تا حد زیادی در بسیاری از زمینه ها باعث بهبودش شده ایم.

در حال حاضر مبارزات بازی بسیار تاکتیکی تر است ، چرا که انتخاب استراتژی مناسب در مقابل حریف یا گروهی از دشمنان می تواند به مبارزات خیلی سریع پایان دهد در حالی که انتخاب استراتژی های اشتباه در هنگام مبارزه ممکن است باعث این شود که مرگ را برای شخصیت اصلی بازی به ارمغان بیاورید.

البته احساس های جدید Witcher ( جادو های بازی ) در بازی بسیار به کار خواهد آمد به عنوان مثال درست در زمانی که مشغول مبارزه با یک اژدهای بالدار هستید ، ممکن است یک بازیکن با استفاده از احساس های Witcher غده ی سمی این اژدها را ببیند و با یک حمله ی سریع خنجر را در این غده ی سمی اژدها فرو کرده و حملات سمی این موجود را غیر فعال کند.

این استراتژی به بازیکن این اجازه را خواهد داد تا از حملاتی که حریف به بدترن شکل ممکن نسبت به او می کند جلوگیری کند ، البته بسیاری از گزینه های مختلف دیگری هم برای استفاده از احساس های Witcher وجود دارد که در کاوش در محیط های بازی نقش مهمی خواهند داشت.

داستان قسمت سوم این مجموعه ، توسط کتابی با همین نام و توسط نویسنده ای با نام Andrzej Sapkowski نوشته می شود. جهان The Witcher 3 در حدود ۳۰ برابر بزرگ تر از عنوان قبلی خواهد بود و Geralt نیز بازگشته است.

موتور جدید RED Engine 3 همچنین این اجازه را به بازیکنان خواهد داد که بدون هیچ گونه بارگذاری تمامی جهان  The Witcher 3 را کشف کنند و به مانند The Elder Scrolls V: Skyrim هر چه قدر که در بازی پیشرفت کنید در گیم پلی و جهان آزاد بازی بهبود هایی را مشاهده خواهید کرد.

The Witcher 3: Wild Hunt که توسط استدیوی لهستانی CD Projekt RED ساخته می شود ، در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۴ برای pc  و کنسول های نسل بعد عرضه خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب