PlayStation 4 نزد آمریکایی ها بسیار محبوب خواهد بود
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

ps4-controller

Toshimichi Mori سازنده BlazBlue اعلام کرد که به سونی در جهت گسترش و توسعه PS4 کمک خواهد کرد و آن ها را در رسیدن به هدف نهایی همراه خواهد ساخت و همینطور او در مصاحبه ای که با Dengeki داشت گفت: PS4 برای بازیبازان آمریکایی بسیار جذاب خواهد بود چون شرکت سونی برنامه ریزی دقیقی را برای مردم غرب انجام داده است. برای همین برای بازار ژاپن آنچنان دلچسب و در خور اهمیت نخواهد بود.

 

Mori در این مصاحبه گفت:

به خاطر این که PS4 از شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب و فیسبوک پشتیبانی می کند قابلیت تبدیل شدن به یکی از وسایل محبوب آمریکایی ها را دارد. اما به خاطر این که ژاپنی ها بیشتر حریم خصوصی خود را دوست دارند به این ویژگی زیاد نخواهند پرداخت. با این کنسول خواهید توانست هر آن چه را که دوست دارید در یوتیوب و فیسبوک به اشتراک بگذارید.

آقای Mori معتقد است که تفاوت فرهنگی بسیاری میان شرق و غرب حاکم است. اما چون PS4 بیشتر به غرب سوق پیدا کرده است می تواند سیلی از مردم را مجذوب خود کند.

در آخر Toshimichi Mori تایید کرد که استدیوی آن ها در حال ساخت یک عنوان جدید برای PS4 است اما اطلاعاتی از آن را بروز نداد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب