اطلاعات جدید از عنوان The Witcher 3
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

th

طراح گیم پلی بازی Witcher 3 ، آقای Marek Ziemak در طی یک مصاحبه با Softpedia به چندین جزئیات بازی اشاره کرد و اطلاعات آن را در اختیار عموم قرار داد.

 

 

 

 

Softpedia: نسخه ی جدید بازی چه مواردی را از نسخه ی دوم به همراه خواهد داشت؟

نسخه سوم داستانی کاملا جدید نسبت به نسخه ی دوم دارد و مسیری جدا نسبت به The Witcher 2 را در پیش گرفته است اما کاراکترها و دوستان قدیمی در بازی حضور خواهند داشت. امیدواریم وجود شخصیت های قبلی در این نسخه، طرفداران قدیمی را مورد آزار و اذیت خود قرار ندهد. در مورد بازیکنان جدید هم که مشکلی نیست و کلا آن ها متوجه چیزی نخواهند شد.

Softpedia: در مورد پایان بازی توضیح دهید که به چه صورت خواهد بود؟

در این مورد که پایان بازی به کجا محدود خواهیم شد می توانم بگویم که ما ۳۶ منطقه ی متفاوت برای The Witcher 3 داریم و پایان بازی به سه صحنه ی Epilouge ایی که در بازی انتخاب می کنید بستگی دارد. وسعت دنیای The Witcher 3 به بزرگی ۳۵ برابر The Witcher 2 است که کاملا تجربه های جدیدی را از آن بدست خواهید آورد.

Softpedia: در مورد سیستم مبارزات بفرمایید؟

سیستم مبارزات یکی از ارکان اصلی این نسخه است و ما به خوبی در بازی به این موضوع پرداخته ایم. بازیکن در حین مبارزاتش خواهد توانست از تمام محیط و وسایل اطرافش به خوبی استفاده کند و هر گونه که دوست دارد با حریفان به مبارزه بپردازد. علاوه بر آن بخش AI نیز قرار است هوشمندتر و خطرناک تراز قبل  باشد. علامت های جادویی نیز در بازی تغییر کرده است که بر اساس آن خواهید توانست قبل از مبارزه نیز معجون نوشیده و تاثیر آن را هر گاه که نیاز داشتید مورد استفاده قرار دهید. این موضوع به بازیکنان کمک خواهد کرد تا به بهترین شکل تغییرات بازی را کنترل کنند.

Marek Ziemak در آخر صحبت هایش نیز گفت:

در مورد Save های بازی های گذشته، اگر از لحاظ تکنیکی این امکان برای ما وجود داشت حتما این قابلیت را برای استفاده بازیکنان قرار خواهیم داد.

عنوان نسل بعدی The Witcher 3 قرار است در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم های PC ، PS4 و X720 منتشر شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب