کارگردان Dark Souls 2 : به PC اهمیت بیشتری خواهیم داد
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.


download

Yui Tanimura کارگردان Dark Souls 2 به  PC بازان قول داد ،‌اینبار تیم اهمیت بیشتری به این نسخه از بازیشان خواهد داد. پورت Dark Souls قبلی ،‌برای کامپیوترهای شخصی ، یک کار “نصفه نیمه” بود و نشان از بی اهمیتی این نسخه برای سازنده گان داشت.

 

Tanimura در مصاحبه ای گفت ، زمانی که نسخه کامپیوتر را میساختیم ، دوران سختی بود و تازه از کار نسخه های کنسولی تمام شده بودیم و نتیجه بعد موفقیت های بی شمار بازی روی پلتفرمهای دیگر ،‌روی PC خوب از آب در نیامد.

ما اینبار قطعا اهمیت بیشتری به نسخه PC خواهیم داد.دفعه قبل ما کار بر روی نسخه PC را بعد نسخه کنسولی شروع کردیم.اما این بار فرق میکند.اینبار PC از اول در دستور کار است ،‌پس مطمئن باشید اهمیت بیشتری هم به ساخت این نسخه خواهیم داد.

dark souls 2 yikes 041113 کارگردان Dark Souls 2 : به PC اهمیت بیشتری خواهیم داد

این بار پی سی بازان  لازم نیست مدت زیادی برای عرضه ی بازی پس از نسخه کنسولی منتظر بمانند ،‌چون Dark Souls 2 برای همه پلتفرمها در تاریخ معینی منتشر خواهد شد.

انتظار میرود Dark Souls 2 برای PC, PS3  و  Xbox 360  اواخر سال ۲۰۱۳ یا اوایل ۲۰۱۴ منتشر شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب