فیس بوک از یک رویداد بزرگ اندروید در خبر داد
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.


facebook

 روز پنج شنبه ۱۵ فروردین ماه شاهد رونمایی از یک محصول یا سرویس بزرگ مرتبط با اندروید توسط فیس بوک خواهیم بود. در دعوتنامه‌ای که این شبکه اجتماعی برای خبرگزاری‌ها ارسال نموده، ذکر شده: «بیایید و خانه جدید ما روی اندروید را ببینید» هرچند دقیقا مشخص نیست منظور از خانه جدید چیست، اما ممکن است بالاخره از تلفن اندرویدی فیس بوک که مدت‌ها است شایعه ساخت آن توسط اچ‌تی‌سی مطرح می‌شود در این رویداد رونمایی گردد.

سال گذشته بلومبرگ گزارش کرده بود که فیس بوک و اچ‌تی‌سی قصد داشته‌اند تا پروژه تلفن خود را در سال ۲۰۱۲ به سرانجام برسانند اما اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته تا محصولات دیگر را در اولویت قرار دهد و به همین دلیل عرضه تلفن فیس بوک به عقب افتاده است.

 

پیش‌تر نیز ۹to5Google گزارش کرده بود که مشکل این دو کمپانی مربوط به کمپین‌های تبلیغاتی مربوط به محصول بوده چون تلفن هوشمند فیس بوک با تمرکز بر نرم افزار طراحی شده و نه سخت افزار.

احتمال دیگری نیز وجود دارد که در آن فیس بوک پلتفرم خاص خود را بر روی اندروید ایجاد کرده باشد و فکر ایجاد فروشگاه اپلیکیشن مشابه گوگل پلی را در سر داشته باشد.

در تابستان گذشته وقتی که شایعات پیرامون تلفن ساخت اچ‌تی‌سی-فیس‌بوک قوت گرفت، مدیرعامل این شرکت، مارک زاکربرگ رسما اعلام کرد که شرکت‌اش در حال همکاری با هیچ شرکت سخت‌افزاری نیست. اما از طرفی او همواره اعلام نموده که در تلاش است تا یکپارچگی عمیق‌تری با پلتفرم موبایل ایجاد کند.

فیس بوک در ماه‌های اخیر سرویس‌های مرتبط بسیاری را نیز ارائه کرده است که مهمترین آنها امکان مکالمه صوتی بر روی بستر اینترنت وای فای یا اینترنت سیم کارت است که خود می‌توانند نشانه‌ای از وجود تلفن هوشمند فیس بوک باشد.

حال باید منتظر ماند و دید که فیس بوک چه برنامه‌ای در سر دارد و از چه محصول یا سرویسی پرده برداری خواهد کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب