دموی Battlefield 4 بر روی یک pc با مشخصات هیولایی اجرا شده بود! + تصویر این pc
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

battlefield-4-screen-1

(بروزرسانی خبر:‌متاسفانه در منبع وب سایت Gamepur این نکته ذکر نشده بود که ۱۲GB RAM مربوط به کدام حافظه است و نویسنده به سبب این موضوع،آن را حافظه ی RAM برداشت کرده و نه Graphic Ram.در منبع bf4central که دومین منبع این خبر است این موضوع را روشن کرده که ۱۲GB Graphic RAM حاصل جمع حافظه ی پردازشگر داخلی ۲ کارت گرافیک هستند.AMD نیز قبلا اعلام کرده بود که این سبستم شبیه به سیستم PS4 است و با توجه به اینکه در PS4 حافظه ی رم GDDR5 یکپارچه به کار رفته است،در این PC هم احتمال قوی به کار رفته.تکنولوژی رم های GDDR5 در دسترس عموم نیست.تصویر فوق نیز از DICE در Reddit منتشر شده است.

مدتی پیش بود که استدیوی DICE دمویی در حدود ۱۷ دقیقه با نام Fishing in Baku از بازی Battlefield 4 را در جریان نمایشگاه GDC 2013 به نمایش گذاشت و در آن زمان اعلام شد که این دموی فوق العاده بر روی یک pc با مشخصات high-end اجرا شده بود. حال dice به تازگی مشخصات کمی ازسیستم مورد نیاز این دموو تصویری از pc که توانسته بود این عنوان شوتر را اجرا کند را منتشر کرده است. بر طبق اعلام DICE این یک pc با مشخصاتی هیولایی می باشد !

 

DICE در این مورد تصویری از pc که توانسته بود دموی Battlefield 4 را اجرا کند به همراه اندک جزییاتی از سیستم این بازی را به اشتراک گذاشته است که می توانید در زیر بخوانید :

این دمو بر روی چنین مشخصاتی اجرا شد :

quad-core Intel i7 CPU

TWO Radeon HD 7990 graphics card for 4 GPU with 12 GB GDDR5 Graphic RAM (قوی ترین کارت گرافیکی حال حاضر جهان بر روی pc)

علاوه بر این dice اعلام کرده است که دموی بازی Battlefield 4 بر روی رزولوشن ۳K ( چیزی در حدود ۳۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل) فشرده شده به  ۱۰۸۰p در حال اجرا بود. همچنین این دمو بر روی ۶۰ فریم در ثانیه ثابت بود.

تصویری این pc هیولایی را نیز که توسط dice برای نمایش گیم پلی Battlefield 4: Fishing in Baku استفاده شده بود را می توانید در زیر مشاهده فرمایید :

AMD دموی Battlefield 4 بر روی یک pc با مشخصات هیولایی اجرا شده بود! + تصویر این pc


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب