یاهو به دنبال کوتاه کردن دست گوگل از آیفون اپل
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

یاهو به دنبال کوتاه کردن دست گوگل از آیفون اپل

گفته می‌شود که اپل و یاهو در حال مذاکره برای افزایش فزایش سطح همکاری‌ها بر روی آیفون با یکدیگر هستند.

 

به گزارش جی اس ام وال استریت ژورنال اشاره کرده که اگرچه این همکاری شاید به این زودی اتفاق نیافتد اما هر دو کمپانی مشتاق هستند تا همکاری بیشتری با یکدیگر انجام دهند. همانطور که می‌دانید اپل در حال حاضر از اطلاعات بخش آب و هوا و اطلاعات بورس یاهو در گوشی آیفون خود به عنوان منبع اصلی استفاده می‌کند. به علاوه در سیری نیز اپل از اطلاعات سرورهای یاهو برای پاسخگویی به سوالات کاربران در مورد نتایج مسابقات ورزشی بهره می‌برد.

 

 

گزارش اشاره می‌کند که یاهو قصد دارد پیشنهادهای بیشتری برای اپل در قسمت جستجوها بدهد تا هر چه بیشتر بتواند تکیه اپل بر گوگل را کم کند. گرچه به نظر نمی‌آید در قسمت جستجوهای اینترنتی یاهو بتواند گوگل را کنار بزند و اپل را راضی به کنار گذاشتن گوگل کند.

 

دو کمپانی در حال حاضر مشغول گفتگو برای توافق‌هایی هستند که باعث می‌شود اپل از اطلاعات سرورهای یاهو مانند قسمت اخبار استفاده کند و همچنین در منابع سیری، بیشتر از اطلاعات یاهو کمک گرفته شود.

 

وال استریت ژورنال می‌گوید با اینکه اپل تصمیم گرفت نقشه گوگل و بعضی برنامه‌های مخصوص دیگر گوگل را از پایه سیستم عامل خود حذف کند، اما باید به این نکته دقت شود که گوگل در حال حاضر بزرگترین و بهترین موتور جستجو را دارد و اپل اگر بخواهد هم نمی‌تواند به همین راحتی گوگل را از قسمت موتور جستجوگر اصلی خود حذف کند.

 

منبع: وال استریت ژورنال

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب