یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

خالی شدن گجتها از باطری برای افرادی که از آنها استفاده می کنند واقعا ناامید کننده است، اما یک فناوری جدید شرایطی را فراهم کرده که هرکجا اندکی آب وجود داشته باشد بتوانید با آن دستگاه خود را بی نیاز از برق شارژ کنید.دستگاه سبک وزن و کوچک پاو ترک (PowerTrekk) می تواند دستگاه های مهم مورد استفاده سربازان، فعالان امداد رسانی و بسیاری دیگر را در مناطق دور افتاده دنیا شارژ کند.



ادامه مطلب ...

e3-2012-microsoft-press-conference-live-blog در طول چند سال گذشته شرکت مایکروسافت برای معرفی عناوین در دست ساخت کنسول های خانگی اش یعنی Xbox و یا به نمایش گذاشتن اطلاعات جدیدی از آنان,همیشه به برگزاری یک کنفرانس و جمع آوری رسانه های خبری در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی پرداخته است و حال طبق سنت های دیرینه در طی پستی که توسط وب سایت خبری Neowin منتشر شده,به نظر می رسد این شرکت دوباره قصد برگزاری همچین اقدامی را دارد و برنامه ی ویژه ای در خصوص این زمینه برای رونمایی از عناوین انحصاری و… تدارک دیده است.



ادامه مطلب ...

GhahremanE ma Gamefa.com (5)

بازی  ایرانی “قهرمان ما” که توسط استودیو “Anu Game Studio” در دست ساخت است،اواخر اردیبهشت ماه  کار توسعه ی آن به اتمام میرسد و اوایل تابستان برای سه پلتفرم PC/Android/iOS در دسترس قرار خواهد گرفت.



ادامه مطلب ...

 diablo-3 حتما مطلع هستید که به تازگی شرکت Bllizard پیش فروش عنوان Diablo III را برای کنسول خانگی PS3 با قیمت ۵۹,۹۹ دلار آغاز کرده است که سرانجام این شرکت از باکس آرت و کاور نهایی این عنوان بر روی این پلتفرم رونمایی و منتشر کرد.همچنین مدیر شرکت Bllizard آقای “مایک مورهایم” در خصوص این موضوع صحبت هایی نیز داشته است.



ادامه مطلب ...

call_of_duty___modern_warfare-wallpaper-1920x1080

اگر خبرهای چند روز اخیر را پی گیری کرده باشید حتما شنیده اید که وب سایت های IGN  و خرده فروش GameStop اعلام کردند Ghost نام بعدی بازی سری Call of Duty می باشد.

 

هم اکنون در صفحه اول سایت رسمی COD تصویر اسکلت یک جمجمه مرموز قرار داده شده است که تقریبا اگر شکی در خصوص این نام وجود داشت، اکنون به حقیقت پیوست.



ادامه مطلب ...

Hell-Yeah!-Pocket-Inferno

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Hell Yeah! Pocket Inferno برنده جایزه برترین بازی به انتخاب Destructoid می باشد که اکنون پیش روی شما قرار گرفته است . در این بازی شما نقش آش ، یک خرگوش شیطانی و شاهزاده آتش را بازی خواهید کرد که می بایست با بهره گیری از ابزارها و سلاح های خود در نبردی دیوانه وار رو در روی بیگانگان قرار گرفته و آنها را نابود سازد . سبک بازی اکشن ماجراجویانه side-scroller بوده که تنها دو دکمه انجام می پذیرد . ۶ جهان مختلف و ۶۰ مرحله گوناگون در انتظار شما هستند .



ادامه مطلب ...
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:BloodRunner 1,0,1, :: 19:36 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 BloodRunner FULL

پیش نیاز: متفاوت با توجه به دستگاه اندروید

به درون بدن انسان سفر کنید. گیم جذاب BloodRunner FULL با استفاده از تصاویر سه بعدی خود در قالب یک مسابقه دشوار که شامل ۱۲ مرحله چالش برانگیز است شما را با قسمت های مختلف بدن انسان آشنا می سازد.در این بازی هدف رهایی صفینه از بدن انسان است.
توصیه می شود برای کسب پیروزی در مراحل گیم فوق بالا سرعت عمل خود را افزایش دهید.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:Pocket Dogfights v1,0,1, :: 19:34 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

Pocket Dogfights

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر>با بازی Pocket Dogfights یک نبرد کلاسیک هوایی را تجربه نمایید. این گیم جذاب که ۸۰ روز نبرد دشوار هوایی را در یک جنگ به تصویر کشیده از مهارت شما برای نابودی دشمنان سرزمینتان بهره می گیرد.
از تکنیک های جدید لمسی که در این بازی بکار برده شده برای کنترل قدرتمند هواپیما استفاده نمایید.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:Wizard School : Magic & Spells v1,1, :: 19:29 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

Wizard School

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

به مدرسه جادوگر های خوش آمدید .در این مدرسه به نوجوانان سحر و جادو آموزش داده می شود و شما باید با بهره گیری از هوش خود و سفر به  دنیا مرموز سحر و جادو آموزش های خود را تکمیل نمایید.
افزون براین دربازی  Wizard School برای پرش باید به سمت چپ نمایش گر و برای استفاده از سلاح ها به سمت راست نمایشگر ضربه بزنید.



ادامه مطلب ...


 

Sugarland TVRip (2011-13) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت های ۱ الی ۱۰ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Shekarestan cover دانلود انیمیشن شکرستان Sugarland 2011 2013

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب