یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

 هم اکنون نیز گوگل حدود 3 سال است که با کروم بوک در صنعت نوت بوک حضور دارد. هر چند فروش کروم بوک ها هنوز کم است ولی تعداد آن در سال جاری میلادی می تواند از یک میلیون بگذرد. اما با نوت بوک های اندرویدی چطور هستید؟ دیجی تایمز معتقد است که در پاییز یا زمستان 2013 شاهد عرضه آنها خواهیم بود. البته همه پیش بینی های دیجی تایمز درست نبوده اند.

 



ادامه مطلب ...

داستان گجت هاي پوشيدني همچنان ادامه دارد.پس از معرفي عينک گوگل و تلاش شرکت هاي بزرگ فناوري در عرصه توليد و طراحي ساعت هاي هوشمند اکنون شايعات حاکي از جدیدترین محصول شرکت اپل در حوزه فناوری های پوشیدنی،‌ یک کنترل هوشمند به شکل انگشتر با نام iRingاست.

 



ادامه مطلب ...

 

تويوتا خودرو شاسي بلند هايلندر خود را به روزرساني کرده و در نمايشگاه خودرو نيويورک 2013 به نمايش گذاشت.اما در بروز رسانی هایلندر که قرارست به عنوان مدل 2014 به فروش برسد چه اتفاق خاصی افتاده؟ جلوپنجره ذوزنقه ای شکلش حدودا دو برابر بزرگتر شده و چراغ های جلویی آن تا بالای گلگیرها امتداد یافته. طراحی مجدد درب صندوق و استفاده از خطوط جدید در شانه های خودرو نیز تکمیل کننده نمای ظاهری هستند.در ادامه مطلب با معرفي کامل و گالري تصاوير تويوتا هايلندر 2014 با گجت نيوز همراه باشيد.

 



ادامه مطلب ...

Ubisoft جدیدترین نسخه ی بازی Assassin’s Creed یعنی Assassin’s Creed  III را منتشر کرد. به گفته ی خود Ubisoft پروژه ی بازی Assassin’s Creed  III  بزرگترین پروژه تاریخ Ubisoft بود که سه سال در ۶ استدویو وقت برده است.در ادامه با نقد و بررسي کامل اين بازي در خدمت شما هستيم با گجت نيوز همراه باشيد.

 



ادامه مطلب ...

 

نسخه بیستم مرورگر فایرفاکس برای دسکتاپ و اندروید منتشر شد که با موجی از تغییرات و پیشرفت‌های کوچک ولی مهم نظیر مرور در حالت ایمن، مدیریت دانلود جدید و بسیاری موارد دیگر همراه شده است. برای آشنایی بیشتر با مهمترین تغییرات این نسخه با گجت نيوز همراه باشید.

 



ادامه مطلب ...

 

دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:کوتاه و پر معنی!, :: 19:28 ::  نويسنده :

 

 

 

 

چند تا دوسم داری ؟ همیشه وقتی یکی ازم می پرسید چند تا دوسم داری یه عدد بزرگ میگفتم... ولی وقتی تو ازم پرسیدی چند تا دوسم داری گفتم : یکی !!! میدونی چرا ؟چون قوی ترین و بزرگترین عددیه که میشناسم ... دقت کردی که قشنگترین و عزیز ترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟ ماه یکیه ... خورشید یکیه ... زمین یکیه ... خدا یکیه ... مادر یکیه ... پدر یکیه ... تو هم یکی هستی ... وسعت عشق من به تو هم یکیه ... پس اینو بدون از الان و تا همیشه یکی دوستت دارم

 

 

 

 

        

 

در ویندوز 7 ابزاری به نام windows experience index وجود دارد که پس از آزمایش و بررسی قدرت قطعات سخت‌افزاری نصب شده بر روی کامپیوتر و کارایی نرم‌افزاری هر یک، نمره‌ای بین 1 تا 7.9 برای سیستم تعین می‌کند. برای مشاهده این نمره، می‌توانید پس از ورود به منوی start بر روی computer راست کلیک کرده و properties را انتخاب نمایید. در پنجره‌ی باز شده در قسمت system و در جلوی عبارت rating امتیاز سیستم درج شده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی جالب بپردازیم که به‌وسیله‌ی آن می‌توانید این نمره را تغییر دهید و نمره‌ی دلخواه خود را در این قسمت نمایش دهید. به نوعی می‌توانید در این نمره تقلب کنید و به دوستان خود نشان دهید که نمره‌ی سیستم شما 7.9 (حدأکثر امتیاز) است!

 



ادامه مطلب ...

 

معمولاً اکثر کاربران به دلیل ظاهر ساده‌ی نرم‌افزار ms paint، امکانات این نرم‌افزار را دست‌کم می‌گیرند. اما بایستی بدانید به وسیله‌ای این ابزار ویرایش تصویر، می‌توانید کارهایی فراتر از آنچه پیش از این فکر می‌کردید انجام دهید. از طرفی از اجرای نرم‌افزارهایی نظیر adobe photoshop برای ویرایش تصاویر مختلف نیز بی‌نیاز خواهید شد. هم‌اکنون قصد داریم به معرفی 4 ترفند هوشمندانه در paint ویندوز 7 بپردازیم.

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب