یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

 محققان آلمانی دریافته اند که برخی اندام داخلی مانند قلب و ریه‌ها از توانایی احساس کردن بوی مواد غذایی و نوشیدنی ها برخوردار هستند.احساس گرمایی که در زمان استشمام بوی نان تازه پخت یا قهوه تازه احساس می شود، احتمالا با قدرت بویایی اندام داخلی بدن در ارتباط است و گیرنده های بویایی که پیش از این تصور می شد تنها در بینی وجود دارند، در سایر بخش های بدن نیز دیده می شوند.

 



ادامه مطلب ...

سامسونگ قصد دارد خط تولید جدیدی از گوشی های گلکسی خود با نام گلکسی مگا ایجاد کند. این خط تولید مربوط به فبلت ها می شود (بجز خانواده گلکسی نوت) و تا الان دو مدل ۵.۸ و ۶.۳ اینچی این خط تولید لو رفته است.روز گذشته مشخصات گوشی گلکسی مگا ۵.۸ مشخص شد و الان نوبت به مدل ۶.۳ اینچی رسیده.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:عشق چیست؟؟, :: 21:19 ::  نويسنده :

 

 

 

 

 

 

اکنون که صحبت  از نظریه ذره بنیادی می کنیم ، اکنون که برای روح موجودیتی جداگانه قائل نمی شویم ، اکنون که جهانی فرامادی را متصور نمی شویم و انتظار پاداش و جزا از کسی نداریم ، پس چه گونه می خواهیم درباره احساساتی که تا کنون به آنها جنبه فرامادی داده ایم قضاوت کنیم ؟ چگونه می خواهیم از مسائلی حرف بزنیم که تا به امروز صد در صد فرامادی تصور شده اند ؟



ادامه مطلب ...

چادر درختی Cacoon می‌تواند صرف‌نظر از سن، مکانی قابل پذیرش را برای هر فرد باشد.خانه‌های درختی همواره یکی از به یادماندنی‌ترین خاطرات دوران کودکی هستند که برای بسیاری از مردم هیچ‌گاه جذابیت خود را از دست نمی‌دهند.براي آشنايي بيشتر با اين خانه دوست داشتني و مشاهده گالري تصاوير آن در ادامه مطلب با گجت نيوز همراه باشيد.

 



ادامه مطلب ...

اگر مشتاقید پیش از ارائه برنامه Facebook Home آن را آزمایش کنید، می‌توانید سه برنامه اصلی درز کرده این قالب را دانلود نموده و با نصب آنها بر روی گوشی خود  کار با رابط کاربری فیسبوک را تجربه کنید.

 



ادامه مطلب ...

چند روز پیش در گجت نيوز در رابطه با سری جدید تلفن‌های سامسونگ با نام گلکسی مگا و دو تلفن 5.8 و 6.3 اینچ در این سری خواندید و امروز سم-موبایل مشخصات سخت افزاری تلفن 5.8 اینچی مگا را منتشر کرده است. تلفن GT-I9152 در واقع یک اسمارت فون دو سیم کارته با مشخصات سخت افزاری مناسب می‌باشد که رزولوشن صفحه نمایش  5.8 اینچی آن qHD است و به یک دوربین 8 مگاپیکسلی و پردازنده 2 هسته‌ای تجهیز شده است.

 



ادامه مطلب ...

تصویری از یک تبلت رازآلود نوکیا در وب سایت ها منتشر شده، پس این تصویر نشان می دهد که این شرکت فنلاندی قصد دارد وارد رقابت تبلت ها شود. وقتی که به این تصاویر نگاه می کنیم، این طور به نظر می رسد که نوکیا واقعا در حال توسعه یک تبلت ویندوزی است.

 



ادامه مطلب ...

شرکت HTC یکی از شرکت های دوست داشتنی می باشد که مدتی است درگیر مشکلات تاثیرگذار زیادی شده است. به زبان ساده یکی از بزرگترین مشکلات آنها بدست آوردن سود از محصولات خود می باشد. آخرین گزارش منتشر شده از وضعیت مالی این شرکت نیز بسیار نگران کننده است.

 



ادامه مطلب ...

 به نظر می رسد ناسا تصمیم دارد پس از مدت ها اولین پروژه خود در ارتباط با ماه را به اجرا گذاشته و تصمیم دارد با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری یک سیارک سرگردان را شکار کرده و آن را در یکی از مدارهای اطراف ماه مستقر کند. گفته می شود هدف از این کار انجام کارهای تحقیقاتی است.

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب