یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

 

Wreck-It Ralph BDRip (2012) Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با ۲ کیفیت HD 1080p و HD 720p می باشد|

 

wreck it ralph cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن رالف خرابکار – Wreck It Ralph 2012

 



ادامه مطلب ...

Far Cry 3 Blood Dragon سری جدید آخرین نسخه بازی اول شخص تیر اندازی اول شخص و دارای دنیای باز Far Cry 3 می باشد که توسط شرکت Ubisoft Montreal ساخته شده است. محیط این بازی یک جزیره زیبای دارای محیط های باز می باشد که ستاره فیلم های اکشن دهه ۸۰ مانند ترمیناتور و بیگانگان یعنی Michael Biehn در نقش شخصیت محبوب این سری بازی ها Rex Colt قرار گرفته است و باید مراحل بازی را برای شکست دادن ارتش Cyborg سپری کند. داستان بازی در سال ۲۰۰۷ رخ می دهد. Ubisoft گفته است که بازی به سبک بازی های قدیمی دهه ۸۰ شکل گرفته است. جایی که شما باید دل دختر داستان را بدست آورید، دشمنان را بکشید و دنیا را نجات دهید. دنیا در معرض جنگی هسته ای قرار گرفته است و برای نجات آن باید مسیرهایی برای صلح پیدا کرد. Far Cry 3: Blood Dragon یک بازی تیر اندازی مستقل بدون نیاز به بازی اصلی Far Cry 3 می باشد. این بازی برای کامپیوتر در تاریخ ۱ می منتشر شده است. موسیقی های این بازی همگی توسط شرکت Melbourne electronic ساخته شده اند. نیروی نظامی A U.S. cyborg باید راهی برای صلح و از بین رفتن خطرات جنگ هسته ای را پیدا کند. برای این کار باید سلاح هسته ای قدرتمند موجود در این جزیره را پیدا کنند. کماندوی محبوب Rex Power Colt برای بدست آوردن اطلاعات در این زمینه و اتفاقاتی که در این جزیره می افتد ، به آنجا می رود…

Far Cry 3: Blood Dragon PC-RELOADED

 

Far Cry 3 Dragon Blood pc cover دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC

 

 



ادامه مطلب ...


Zeno Clash 2 در ادامه ی ماجراجویی های Ghat که در نبردهای قدیم و جدید حضور داشته است می باشد. نتیجه ی تولید این بازی، یک گیم پلی فضای باز با محیط های قابل بررسی بسیار بزرگ و اجزای RPG برای داشتن محیط خونین هرچه بیشتر بازی می باشد. این بازی یک بازی اول شخص اکشن جنگی می باشد که توسط شرکت ACE ساخته شده است و داستان شماره ی ۱ این بازی را دنبال می کند. در این بازی اکثر شخصیت های نسخه ی اول حضور داشته و کاراکترهای نسخه ی قبلی از لحاظ دراماتیک بهبودهایی داشته اند و همچنین از طراحی و ساخت شخصیت ها و آیتم های جدید چشم پوشی نشده و چندین آیتم و شخصیت جدید نیز در بازی قرار گرفته اند. این بازی دارای المان های نقش آفرینی می باشد.

Zeno Clash 2 PC-RELOADED

 

Zeno Clash 2 pc cover دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC

 



ادامه مطلب ...

اگر در خاطرتان باشد چند روز پيش در خبري با عنوان اطلاعات و مشخصات فني گلکسي نوت 3 سامسونگ منتشر شد ، اطلاعات اوليه گلکسي نوت 3 به همره تصوير از اين فبلت منتشر شد اما حالا متوجه شدیم که آن تصویرمتعلق به گلکسی نوت ۳ نبوده و در واقع  تصویر مربوط به یک فبلت بزرگ با مشخصات متوسط با نام ZOPO ZP950 بوده است ، در ادامه با جزئيات بيشتر گجت نيوز را همراهي کنيد.



ادامه مطلب ...

 دانشمندان روسی مدعی شده‌اند که زمین در سال 2040 وارد دوره یخبندان 250 ساله خواهد شد.کارشناسان هواشناسی روس بر این باورند که فعالیت خورشیدی هر 200 سال بطور موقت کاسته شده و حرارت کمتری منتشر می‌کند.به باور آنها، این دوره یخبندان می‌تواند باعث کاهش چندین درجه‌ای میانگین دما در زمین شود.

 



ادامه مطلب ...

 فضاپیمای کاسینی متعلق به ناسا نخستین توفان‌های عظیم و هیولامانند بر روی زحل را مخابره کرده است.چشم این توفان یک هزار و 250 مایل عرض دارد که 20 برابر چشم توفان‌های موسوم به hurricane روی زمین است.



ادامه مطلب ...

حالا یک مدعی جدید در مسابقه پایان ناپذیر ” نازک ترین اسمارت فون دنیا ” داریم. هواوی P6-U06 از طریق گواهی بدنه چین لو رفته. این اسمارت فون دارای ضخامت باور نکردنی است: به نازکی ۶.۱۸ میلی متر که همه اسمارت فون ها را از نظر نازکی کنار می گذارد . در ادامه با هم نگاهي به ساير مشخصات بارکترين اسمارت فون دنيا مي اندازيم



ادامه مطلب ...

محققان مرکز سرن در یکی از عجیب‌ترین آزمایشات تاکنون قصد دارند واکنش اتم‌های ضدماده را در برابر گرانش بسنجند.ذرات ضدماده تصویر آینه ماده عادی هستند با این تفاوت که بار الکتریکی آنها مثبت است.این که ضد ماده در برابر گرانش چه واکنشی نشان می‌دهد تاکنون ناشناخته باقی مانده، اما به نظر می‌رسد که به جای پایین به سمت بالا حرکت می‌کند.



ادامه مطلب ...

 مهندسان ناسا از ورود خودکار مریخ‌نورد «فرصت» به حالت آماده به کار خبر دادند.کنترلگرهای ماموریت فرصت که در ژانویه 2004 در مریخ فرود آمده، ابتدا این مسأله را در روز شنبه (هفت اردیبشت) شناسایی کردند. در آن روز پس از حدود سه هفته توقف ارتباط که در اثر یک تراز نامطلوب سیاره‌ای موسوم به تقارن خورشیدی مریخ ایجاد شده بود، مجددا تماس ایستگاه زمین با این کاوشگر حاصل شد.



ادامه مطلب ...

تقریبا دو هفته پیش بود که مشخصاتی از تبلت ۸ اینچی ایسر با نام Acer Iconia A1 لو رفته بود و حالا اولین تاییدیه مشخصات آن و همچنین تصاویر مطبوعاتی آن مشخص شد. این تبلت که رقیب آیپد مینی است، قیمتی معادل نصف قیمت رقیب خود دارد در حالی که صفحه نمایش آن IPS بوده و پردازنده چهار هسته ای دارد. در ادامه با مشخصات تکمیلی این تبلت ارزان قیمت با ترک گروپ همراه باشید.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب