یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

GTA V Wii U

به تازگی یک خرده فروشی اشاره کرده است که بازی‌های Rainbow Six: Patriots و GTA V در حال اجرا برروی Wii U هستند.



ادامه مطلب ...

Metro-Last-light

از زمانی که به یاد دارم همیشه خودم را مترو ها و در حال مبارزه با موجودات و انسان های زیاده خواه دیده ام. می گویند در زمان شروع انفجار هسته ای همگان به مترو ها فرار می کردند و تنها دل رحمی نگهبان مترو به بچه بودن من باعث شده تا راهی به این پناهگاه های امن داشته باشم. اما پدر و مادرم در همان شروع بمباران از بین رفته اند. بیش از ۲۰ سال از آن زمان گذشته  تنها گفته های مردم و تصاویری که از قبل انفجار هسته ای داشته ام نمایی از دنیای سالم را ذهنم به وجود آورده است.  این ها تنها تمامی خاطرات من می باشد.



ادامه مطلب ...

image_296924_thumb_wide300

گروهی از هکرها ، که پیش از این مسئولیت تراشه های سفارشی برای پروتکل های امنیتی WiiU را برعهده داشتند ، ادعا میکنند قادرند کلیدهای مشابهی برای WiiU  طراحی کنند و راه نفوذی به کنسول جدید نینتندو پیدا بیابند.



ادامه مطلب ...

ghosts2

خرده فروشی GameStop پوستری را ارئه داده بود که نشان می‌داد بازی Call of Duty: Ghosts در ۶ نوامبر ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.یکی از کاربران سایت GameTrailers عکس این پوستر را فرستاده است.با توجه به اخبار ماه مارس احتمالا امروز ۱ می شاهد رونمایی رسمی بازی باشیم.



ادامه مطلب ...

mqdefault دیگر روز به روز نظرات تحلیل گران و گیمرها در خصوص کنسول های نسل بعد افزایش می یابد که اینبار نیز تحلیل گری با نام “جسی دیوینیچ” به تازگی اعلام کرده است که کنسول های نسل بعد دو شرکت سونی و مایکروسافت برای آنکه بتوانند به پیشرفت و رشد صنعت گیم و بازی های ویدئو کمکی موثری بکنند,می بایست به طور همزمان وارد عرصه ی بازار های جهانی شوند.



ادامه مطلب ...

gta-v-trevor-franklin-michael

بعد از مدتها انتظار بالاخره نه یک تریلر بلکه سه تریلر از عنوان مورد علاقه ی grand theft auto 5 توسط Rockstar منتشر شد.در هر یک از این سه ویدئو با شخصیت های اصلی این بازی به نام های Trevor,Franklin و Michael آشنا خواهیم شد.در ادامه میتوانید این تریلرها را مشاهده و دانلود کنید.عنوان grand theft auto 5 در ماه سپتامبر برای پلتفرم های PS3/Xbox360 منتشر میشود و هنوز خبری از نسخه ی PC نیست.

 




ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:Stick Stunt Biker 2 v1,0, :: 21:5 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 Stick-St1unt-Biker-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Stick Stunt Biker 2 یک بازی موتورسواری زیبا با گرافیک و البته فیزیکی شگفت انگیز است که در آن می بایست در نقش یک موتور سوار ، از برابر موانعی که در پیش رویتان قرار دارد با موفقیت عبور کنید . این بازی که توانسته است از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ بیش از ۱۰ میلیون بازیکن را به خود جذب کند اکنون یکی از پرطرفدارترین بازی های موتورسواری اندروید می باشد



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:Alarm Clock for Android v4,0,300, :: 21:4 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 Alarm-Clock-for-Android

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Alarm Clock for Android برنامه ای است برای آن دسته از افراد که زمان برایشان اهمیت دارد و نمی خواهند آن را از دست بدهند . این اپلیکیشن کاربردی با دارا بودن بخش های مختلفی نظیر آلارم ، یادآور زادروز ، تایمر ، یادآور کارهای روزمره و … می تواند مدیریت زمان را در اختیار شما قرار دهد .



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:Windows8 Pro Next Theme v1,0, :: 21:3 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 Windows8-Pro-Next-Theme

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Windows8 Pro Next Theme یکی از زیباترین پوسته های ساخته شده برای Next Launcher می باشد که با دارا بودن بیش از ۸۰ آیکان اختصاصی و ۱۰ وال پیپر اچ دی منحصر به فرد ، آماده دگرگون سازی محیط اندروید شما می باشد . اگر از یکنواختی محیط کاربری خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم تجربه این تم زیبا را که در طراحی اش از المان های ویندوز هشت بهره گیری شده است از دست ندهید .

 



ادامه مطلب ...

Fantasy-Conflict

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Fantasy Conflict یک بازی ماجراجویانه جدید از سازنده بازی محبوب Modern Conflict می باشد که بازیکن را به افسانه های قدیمی خواهد برد .
همانند دیگر داستان ها یک پادشاه که بسیار شیک پوشیده است در برابر دشمن شماره یک خود که از قضا بسیار نیز حریص نیز می باشد قرار گرفته و نبردهایی خونین را با یکدیگر خواهند داشت . وظیفه شما در این بازی بهره گیری از تمامی نیروهای نظامی و سلاح های گوناگون به منظور نابود سازی دشمنان می باشد . از موشک های بالستیک گرفته تا کشتی های پرنده ، همگی را به خدمت خود گرفته و به جنگ با دشمن بروید . بازی در ۳۵ مرحله مختلف و نیز ۶ ماموریت خطرناک صورت خواهد پذیرفت .



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب