یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

Green Lantern: The Animated 2011 HDTVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های ایرانی همزمان با پخش با کیفیت ۷۲۰ p

 

زیرنویس فارسی قسمت ۲۲ در ادامه مطلب قرار گرفت 
 
Green Lantern The Animated دانلود انیمیشن فانوس سبز   Green Lantern : The Animated
 


 



ادامه مطلب ...

The Evil Within Gamefa (4)

وب سایت آلمانی ”PCGames.De” به تازگی در یک مصاحبه ی ویدیویی با شینجی میکامی خالق بازی The Evil Within اطلاعات بسیار جالبی را از این عنوان ترسناک به دست آورده است که از بین آن ها می توان به این اشاره کرد که شخصیت اصلی بازی یک ترسو که فرار را بر قرار ترجیح می دهد نخواهد بود !. شما در ادامه می توانید اطلاعات بیشتر بازی را مشاهده فرمایید.


 



ادامه مطلب ...

Call-of-Duty-Ghosts

سال گذشته بود که لیست های شغلی متعدد و گزارش  هایی اشاره به این داشت که استدیوی Sledgehammer Games در حال ساخت یک Call of Duty جدید می باشد  و با رونمایی از Call of Duty: Ghosts عده ی بسیاری بر این عقیده بودند که این استدیو مشغول کار بر روی این عنوان می باشد. اما با توجه به جزییاتی که خود Sledgehammer Games منتشر کرده ، این استدیو در  ساخت Call of Duty: Ghosts هیچ گونه دخالتی ندارد.


 



ادامه مطلب ...

PES-2013-vs-FIFA-2013-733860

مطمئنا با برنامه ی تلویزیونی “به روز” که جمعه ها ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه ی ۳ سیما پخش میشود آشنا هستید.این برنامه به مبحث دنیای دیجیتال و IT میپردازد ودر کنار آن بخش هایی برای علاقه مندان به بازی های ویدئویی دارد که جای خالی آن به شدت در صدا و سیما احساس میشود.اما فردا در بخشی بسیار داغ،مبحثی داغتر مورد بررسی قرار میگیرد.


 



ادامه مطلب ...

Snapshot_2013-04-30_131818 کاربران بسیاری از سرتاسر جهان از شرکت راک استار درخواست میکنند که بازی GTA V را که برای کنسول های X360 , ps3 عرضه خواهد شد ، بر روی پلتفرم PC نیر منتشر کنند و با توجه به این خبر میتوان اطمینان کامل کسب کرد که فعلا نباید در انتظار منتشر شدن این بازی بر روی PC باشیم.

 




ادامه مطلب ...

The last of us gamefa

ماه آینده باید به استقبال بازی انحصاری The Last of Us برای کنسول PS3 محصول شرکت ناتی داگ و سونی برویم.با توجه به نزدیکی این اتفاق،سونی از نسخه های ویژه ی این بازی که Joel Edition و Ellie Edition است پرده برداشت که شامل یک سری ملحقات فیزیکی مانند دفترچه کیف پوستر و حتی دسته ی مخصوص این بازی است که تماشایشان دل هر کسی را میبرد.در ادامه میتوانید این دو ویدئو را که همراه با صحنه هایی از گیم پلی بازی است دانلود کنید.


 



ادامه مطلب ...

fez-release-art-280x80

چندی پیش بازی Fez در شبکه استیم و GoG با قیمت $۹٫۹۹ مشاهده شد. این خبر را سایت رسمی و اصلی سازنده بازی Fez نیز اعلام کرده است.


 



ادامه مطلب ...

ace-patrol

۲k اعلام کرده است که بازی Sid Meier’s Ace Patrol در هفته آینده برای iOS منتشر می شود.


 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:Slick Launcher Theme Orange v2,6, :: 10:59 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 Slick-Launcher-Theme-Orange

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Slick Launcher Theme Orange پوسته ای بسیار زیبا با بهره گیری از رنگ نارنجی می باشد که با قرار دادن آن بر روی هوم اسکرین اندرویتان خواهید توانست محیطی نو و البته شیک را تجربه کنید . این پوسته دارای بیش از ۱۴۰۰ آیکان اختصاصی است که می توانید از آنها برای جایگزین کردن با آیکان های پیش فرض برنامه های نصب شده بر روی اندرویدتان استفاده نمایید .



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:Bamboo Forest 3D v1,1, :: 10:57 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


Bamboo-Foreast-3D

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به درختان بامبو علاقه مندید و می خواهید از زیبایی آنها در محیط هوم اسکرین اندرویدتان بهره مند شوید پیشنهاد می کنیم وال پیپر جذاب Bamboo Forest 3D را از دست ندهید . درختان و گیاهانی که به آرامی توسط باد جابه جا می شوند و پروانه هایی که در برابر اشعه های خورشید پرواز می کنند . این وال پیپر دارای آپشن های شخصی سازی بسیاری است که می توانید از‌نها برای هر چه سفارشی تر کردن محیط وال پیپر تان بهره مند شوید .



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب