یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:Boom Brigade 2 v1,0,6 + data, :: 10:54 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

Boom-Brigade-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 Boom Brigade 2 یک بازی زیباست که در آن می بایست با قراردهی درست نیروهای خود در برابر دشمنان و فرماندهی کردن آنان ، تمامی بیگانگان را از بین ببرید . با آنلاک کردن آپگرید های قدرتمند و جوایز موجود در بازی می توانید هیجان بیشتری را هنگام انجام مبارزات خود شاهد باشید . بازی در سه مرحله کلی و ۳۰ ماموریت مختلف انجام خواهد پذیرفت .



ادامه مطلب ...

Call Of Duty Ghosts Teaser Gamefa

در حالی که همه تقریبا میدونستن نام قسمت بعدی از فرانچایز Call Of Duty،چیزی جز Ghosts نیست،امروز Activision و استودیو Infinity Ward رسما تایید کردند نام قسمت بعدی از این فرانچایز مولتی میلیونی، Call Of Duty : Ghosts خواهد بود که دنیایی کاملا جدید و متفاوت از آنچه تاکنون از این سری بازیها دیدیم را نشان خواهد داد.

 



ادامه مطلب ...

Far-Cry-3-Blood-Dragon-3-600x337 عنوان Far Cry3:Blood Dragon  که به صورت ناگهانی معرفی شد و به انتشار در آمد در بسیاری از سایت ها مورد نقد و برسی قرار گرفته است که در ادامه میتوانید نمرات این بازی را مشاهده کنید.

 



ادامه مطلب ...

images Entertainment Software Rating Board یا همان  ESRB امروز Grand Theft Auto 1 و ۲ را در لیست بازی هایی که برای PSN عرضه می شوند ، قرار داد . در این فهرست این دو بازی خاطره انگیز برای اغلب کنسول های زنده سونی تایید شد .

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:34 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

این آهنگ ها را از ترک گروپ با یک کلیک در ادامه مطلب دانلود کنید

Taio Cruz - Wish You Were Here

Chris Brown - I Cant Win

 


 



ادامه مطلب ...

xbox_85615_screen[1]

بر اساس نام دامنه های ثبت شده توسط مایکروسافت به نظر می رسد نام کنسول بعدی مایکروسافت ممکن است Fusion باشد.

 



ادامه مطلب ...

Black-Ops-Article-2

سال ۲۰۲۵ است و جنگ سردی بین دو ابر قدرت چین و آمریکا اتفاق افتاده است.شخصی به دلیل کینه های شخصی آتش این جنگ را میخواهد که شعله ور سازد.نام او رائول منندز است.همزمان فلش بک هایی را در مابین سالهای ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ شاهد خواهیم بود که فرانک وودز دوست و همکار الکس میسون روایتگر آنها خواهد بود.در آن سالها جنگ سردی بین آمریکا و روسیه درگرفته بوده است که ما شاهد عملیاتهای مختلف آن در شهرهای متفاوتی خواهیم بود.



ادامه مطلب ...

20130319_soul_sacrifice

با اینکه بازی Soul Sacrifice یک بازی انحصاری برای ps vita محسوب می شود ولی با این حال بازخوردهای نقد و بررسی این عنوان تا بدین ساعت بسیار خوب بوده است! نمرات این بازی را می توانید در ادامه این پست مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...

20130501_dragons_dogma_dark_arisen

قبل از هر گونه پچ کردن بازی Dragon’s Dogma و Dragon’s Dogma: Dark Arisen ، از فایل های ذخیره خود، یک backup بگیرید که امکان خراب شدن آن زیاد است!



ادامه مطلب ...

20130501_tengami

یکی از کارکنان اسبق Nyamyam، اعلام کرده است که بازی Tengami ضمن اینکه برای iPad ساخته می شود، قرارست برای Wii u نیز منتشر شود.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب