یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

۹ سال از راه اندازی سرویس پرطرفدار ایمیل گوگل یا همان جی میل گذشت . سرویسی که واقعا با بقیه متفاوت است . وقت گوگل پشت محصولی باشد ، نباید توقع دیگری به جز خلاقیت بی نظیر داشته باشید . اکنون شما را دعوت به دیدن اینفوگرافیکی می کنیم که روند تکامل جیمیل را به شما نشان خواهد داد . مختصر و مفید !



ادامه مطلب ...

قبلا اعلام شده بود که مایکروسافت در حال کار برروی یک تبلت گیمینگ ۷ اینچی تحت برند ایکس باکس می باشد، اما خبر می رسد که این تبلت ممکن است تنها تبلت ۷ اینچی شرکت مایکروسافت نباشد که در آینده ای نزدیک معرفی و روانه بازار می شود.

 



ادامه مطلب ...

 پاناسونیک با معرفی Lumix DMC-GF6, آخرین مدل از دوربین های Micro Four Thirds خود را به بازار آورده که قرار است در بدنه ای شبیه دوربین های کامپکت ببین و بگیر، و لنزهایی متفاوت، جایگزینی برای دوربین های dSLR ارائه کند. یک قابلیت مهم GF6 امکان ارتباط آن با موبایل شما است. این دوربین به لطف ارتباط وای فای و NFC (شاید برای اولین بار در دوربین ها) به راحتی با اسمارت فون ها ارتباط پیدا می کند.

 



ادامه مطلب ...

حافظه های اس اس دی برتری های زیادی نسبت به هارد دیسک ها دارند، اما دو عیب بزرگ شان یکی قیمت بالاتر و دیگر ظرفیت پایین تر نسبت به هارد دیسک ها است.حالا اگر اس اس دی ۱.۶ ترابایتی شرکت Fusion-io را ببینید متوجه می شوید که ظرفیت حافظه های اس اس دی هم به سرعت افزایش پیدا کرده و حالا به هارد دیسک ها کاملا نزدیک شده است.

 



ادامه مطلب ...

گوگل سرانجام آپدیت جدید گوگل پلی برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را به صورت رسمی ارائه کرد که در این آپدیت مهم ترین تغییر به وجود آمده، رابط کاربری جدید آن است.در ادامه با جزئيات بيشتر اين خبر گجت نيوز را همراهي فرماييد.

 



ادامه مطلب ...

 حتما Babble (یا Babel) را به خاطر دارید. این روزها خبرها در مورد سرویس چت و گفتگوی فراگیر گوگل که انتظار می رود به زودی عرضه شود، بیشتر و بیشتر شده و مثلا امروز به طور مشخص، جزئیات جدیدی در مورد ویژگی های اپلیکیشن آن به گوش رسیده.

 



ادامه مطلب ...

این مینی پی سی بدون نام یک قطعه مهندسی کوچک است، بسیار کوچکتر از مک مینی ولی در عین حال قادر به تجهیز با پردازنده های Core i3 و i5  و i7.

 



ادامه مطلب ...

شرکت اپل رسما اعلام کرد تعداد دانلود ها از اپ استور این کمپانی از مرز ۴۰ میلیارد بار گذشته است.

 



ادامه مطلب ...

طبق گزارش روز گذشته Canalys، بیش از ۵۱ درصد اپلیکیشن های دانلود شده طی سه ماهه اول سال ۲۰۱۳ متعلق به اکوسیستم آندروید بوده و از گوگل پلی انجام شده اند اما در حالی که گوگل از نظر تعداد دانلود برتری قابل ملاحظه ای را داشته است، اما از نظر سود کسب شده نتوانست این جایگاه را حفظ کند.

 



ادامه مطلب ...

اگر مشتاقید پیش از ارائه برنامه Facebook Home آن را آزمایش کنید، می‌توانید سه برنامه اصلی درز کرده این قالب را دانلود نموده و با نصب آنها بر روی گوشی خود  کار با رابط کاربری فیسبوک را تجربه کنید.

 



ادامه مطلب ...

تصویری از یک تبلت رازآلود نوکیا در وب سایت ها منتشر شده، پس این تصویر نشان می دهد که این شرکت فنلاندی قصد دارد وارد رقابت تبلت ها شود. وقتی که به این تصاویر نگاه می کنیم، این طور به نظر می رسد که نوکیا واقعا در حال توسعه یک تبلت ویندوزی است.

 



ادامه مطلب ...

 هم اکنون نیز گوگل حدود 3 سال است که با کروم بوک در صنعت نوت بوک حضور دارد. هر چند فروش کروم بوک ها هنوز کم است ولی تعداد آن در سال جاری میلادی می تواند از یک میلیون بگذرد. اما با نوت بوک های اندرویدی چطور هستید؟ دیجی تایمز معتقد است که در پاییز یا زمستان 2013 شاهد عرضه آنها خواهیم بود. البته همه پیش بینی های دیجی تایمز درست نبوده اند.

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب