یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

طبق گزارش روزنامه کره ای ETnews، سامسونگ در کیفیت نمایشگر منعطف خود دچار مشکل شده و به خاطر همین دستگاه هایی که قرار بود با این نمایشگر ها وارد بازار شوند با تاخیر از راه خواهند رسید. سامسونگ انتظار دارد که بتواند تا آخر سال ۲۰۱۳ اولین دستگاه ها با نمایشگر منطعف را وارد بازار کند.



ادامه مطلب ...

سامسونگ پذیرفت که این شرکت ترول هایی را استخدام کرده تا علیه شرکت اچ تی سی در زمانی که این شرکت تایوانی روزهای بدی را می گذراند در سطح وب فعالیت و تبلیغ کنند. بررسی ها در این زمینه زمانی آغاز شد که یک وبسایت تایوانی با نام TaiwanSamsungLeaks سامسونگ را متهم به استخدام  افرادی کرد که به انتقاد از HTC در سطح وب می پردازند.






ادامه مطلب ...

اپراتور NQ Mobile روز گذشته طی گزارشی نتایج تحقیقات آزمایشگاه امنیتی خود را در رابطه با پوشش بدافزارها در سال ۲۰۱۲ منتشر کرد. بر اساس این گزارش، به طور کلی بدافزارهایی که سیستم‌عامل موبایل‌ها را هدف قرار داده‌اند، در سال 2012 نزدیک به 163 درصد رشد داشته‌اند. چیزی بیش از 65,000 مورد از این بدافزارها، شناسایی شده که به شکل‌های مختلف نظیر ارائه برنامه‌های تقلبی، آدرس‌های وب مخرب و ارسال پیامک، کاربران موبایل‌ها را تهدید کرده است. این حملات عمدتا دستگاه‌های اندرویدی را هدف قرار داده‌اند. به طوری که ۹۵ درصد از تهدیدهای شناسایی شده توسط NQ متوجه این سیستم‌عامل بوده است.



ادامه مطلب ...

اخيرا اطلاعاتي از گوشي جديد شرکت پنتک  با نام Pantech Vega Iron به بيرون درز کرده که با توجه به مشخصات سخت افزاري که دارد رقيبي سرسخت براي گلکسي اس 4 سامسونگ است . اگر دوست داريد از ساير اطلاعات اين اسمارت فون جديد پنتک مطلع شويد ادامه مطلب را از دست ندهيد و با گجت نيوز همراه باشيد .



ادامه مطلب ...

بر اساس شايعات تازه اي که توسط  برایان وایت از TCM در فضای مجازی منتشر شده نسل بعدي آيفون اپل که احتمالا آيفون 5S مي باشد داراي يک دوربين 12 مگاپيکسلي ، سنسور تشخيص اثر انگشت و همچنين ايجاد تغييراتي در محل قرار گيري دکمه هاي کناري مي باشد.




ادامه مطلب ...

اخبار مختلفی به گوش می‌رسد که سامسونگ از استقبال کاربران نسبت به تلفن خوش ساخت و کیفیت وان اچ‌تی‌سی احساس خطر نموده و قصد دارد پرچم دار بعدی خود یعنی گلکسی نوت 3 را که انتظار می‌رود امسال راهی بازار شود با بدنه فلزی تولید نماید و حالا تصویری از یک تلفن مرموز فاش شده که از آن به عنوان گلکسی نوت 3 یاد می‌شود. در ساخت این تلفن از بدنه فلزی به جای پلاستیک استفاده شده است.

 



ادامه مطلب ...

همه منتظرند تا آمار و ارقام رسمی مربوط به فروش پرچمدار جدید سونی منتشر گردد تا متوجه شوند که استقبال کاربران از تلفن ضد آب ژاپنی‌ها چقدر بوده است. براساس گزارش غیررسمی Analysts تلفن پرچمدار اکسپریا Z سونی توانسته تنها در عرض 40 روز بیش از 4.6 میلیون دستگاه فروش داشته باشد.



ادامه مطلب ...

مدت‌ها است که شایعه به کارگیری سنسور قدرتمند 41 مگاپیکسلی تلفن نوکیا 808 در سری لومیا به گوش می‌رسد و اخیرا نیز شواهد بسیاری مبنی بر تلاش نوکیا نسبت به اضافه نمودن دوربین 41 مگاپیکسلیPureView به سری جدید لومیا بدست آمده بود. حال GSMI گزارش نموده که مراحل اولیه ساخت لومیا مجهز به این دوربین پایان یافته و نوکیا در حال انجام آزمایشات مختلف بر روی پرچمدار جدید خود است.



ادامه مطلب ...

گری کواکس، مدیر ارشد اجرایی موزیلا، روز گذشته طی کنفرانسی در نیویورک اعلام کرد که سیستم‌عامل فایرفاکس برای موبایل، تابستان امسال در کشورهای ونزوئلا، لهستان، برزیل، پرتقال و اسپانیا در دسترس خواهد بود.



ادامه مطلب ...

پس از معرفي اسمارت فون اکسپريا Z سوني و قدرت نمايي اين گوشي قدرتمند در برابر ساير رقبا نظير آيفون 5 اپل ، بررسي ها و مقايسه هاي بسياري از اين دو اسمارت فون منتشر گرديد.در اين پست به مقايسه دو پرچم دار آپل و سوني به روايت اينفوگرافيک مي پردازيم با گجت نيوز همراه باشيد.



ادامه مطلب ...

 

به زودی نسل سوم از تبلت‌های گلکسی تب سامسونگ راهی بازار خواهند شد، هرچند هنوز این تبلت‌ها بصورت رسمی معرفی نشده‌اند اما مشخصات فنی آنها توسط وب‌لاگ تک‌بلاگ منتشر شده است. براساس اطلاعات بدست آمده در سری جدید گلکسی تب، دو مدل 8 اینچ و یک مدل 10.1 اینچ وجود دارد.



ادامه مطلب ...

 

 فیسبوک همانطور که در کنفرانس هفته پیش قول داده بود، سرانجام رابط کاربری اختصاصی خود با نام Facebook Home را به صورت رسمی برای برخی تلفن های هوشمند مجهز به اندروید عرضه کرد.



ادامه مطلب ...

سامسونگ در سری گلکسی از پلاستیک در پوشش خارجی محصولات خود استفاده می کند و همواره از این لحاظ مورد انتقاد قرار گرفته است. اخیرا با معرفی پرچمدار جدید این شرکت با نام گلکسی اس۴ انتقادات به اوج خود رسید و منتقدان به شدت سامسونگ را سرزنش کردند.




ادامه مطلب ...

Stuart Hughes که یک جواهرساز لیورپولی است و قبلا محصولاتی چون آیفون ۴ الماسی، مک بوک ایر پلاتینیومی و آیپد ۲ طلایی را طراحی کرده بود، به تازگی آیفون ۵ بسیار لوکس را طراحی نموده، آیفونی که در آن از طلا و الماس استفاده شده است. این اسمارت فون گران قیمت ترین اسمارت فون دنیا در حال حاضر شناخته می شود.



ادامه مطلب ...

حتما اسمارت فون Find 5 شرکت Oppo را به یاد دارید، اسمارت فونی که لقب باریک ترین اسمارت فون فول اچ دی را نصیب خود نمود و دارای ویژگی های قابل توجهی می باشد. حال خبر می رسد که این شرکت چینی به دنبال معرفی و عرضه اسمارت فون قدرتمند دیگری است که فوق العاده باریک می باشد.

 



ادامه مطلب ...

بر اساس آخرين گزارشات منتشر شده توسط شرکت هاي نظر سنجي و رتبه دهي شرکت هواوي توليد کننده موبايل چيني در حال حاضر بعد از سامسونگ و اپل سومين توليد کننده بزرگ اسمارت فون دنيا نام گرفته ، و بدنبال اين موفقيت آنها به دنبال معرفي محصولات جديد ،متفاوت،قدتمند و متنوع هستند جديدترين محصول آنها Huawei EDGE اسمارت فوني است که داراي طراحي بسيار زيبا و بدنه آلومنيومي است ، در ادامه با معرفي پرچمدار آينده هواوي گجت نيوز را همراهي کنيد.




ادامه مطلب ...

یک ابزار جانبی موبایل با نام Phonepad وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد تا اسمارت فون های ساخت سامسونگ خود را تبدیل به تبلت یا کنسول بازی جمع و جور کنند. فون پد دارای یک صفحه نمایش همراه با یک باتری و اسپیکر می باشدکه در ادامه در گجت نیوز شما شاهد معرفی این محصول و گالری تصاویر آن خواهید بود.

 



ادامه مطلب ...


بعد از اینکه شایعات زیادی از خانواده جدید مگای سامسونگ را شنیدیم، بالاخره سامسونگ دست به کار شد و دو گوشی از خانواده غول پیکر مگا را معرفی کرد.

 

دو گوشی یک Samsung Galaxy Mega 6.3 و Samsung Galaxy Mega 5.8 هستند که تا حدودی ویژگی‌های جدید گلکسی اس 4 را نیز در خود دارند اما قرار است که این دو گوشی نسخه‌های ارزان تر خانواده گلکسی نوت باشند، مشخصات آن‌ها در ادامه می‌توانید ببینید.

 

 

 



ادامه مطلب ...


facebook

 روز پنج شنبه ۱۵ فروردین ماه شاهد رونمایی از یک محصول یا سرویس بزرگ مرتبط با اندروید توسط فیس بوک خواهیم بود. در دعوتنامه‌ای که این شبکه اجتماعی برای خبرگزاری‌ها ارسال نموده، ذکر شده: «بیایید و خانه جدید ما روی اندروید را ببینید» هرچند دقیقا مشخص نیست منظور از خانه جدید چیست، اما ممکن است بالاخره از تلفن اندرویدی فیس بوک که مدت‌ها است شایعه ساخت آن توسط اچ‌تی‌سی مطرح می‌شود در این رویداد رونمایی گردد.

 



ادامه مطلب ...

گفته می‌شود که اپل و یاهو در حال مذاکره برای افزایش فزایش سطح همکاری‌ها بر روی آیفون با یکدیگر هستند.

 

 



ادامه مطلب ...

سامسونگ 3 تبلیغ جدید و زیبا برای گوشی گلکسی اس 4 خود منتشر کرده است که امکانات جدید این گوشی را به خوبی نشان می‌دهد.

 

 



ادامه مطلب ...

با وجود اینکه رشد اندروید در ایالات متحده (مهمترین بازار دنیا برای شرکت ها) به نفس نفس افتاده ولی هنوز با فاصله زیاد، ربات سبز فراگیرترین سیستم عامل موبایل در سرتاسر دنیا به شمار می رود.



ادامه مطلب ...

کمپانی چینی ZTE گوشی جدیدی به نام GEEK را معرفی نموده که مجهز به پردازنده 2 گیگاهرتزی اتم اینتل، نمایشگر 5 اینچ با رزولوشن 720p و اندروید آبنبات پاستیلی می‌باشد. در ادامه با معرفي اين اسمارت فون قدرتمند چيني با گجت نيوز همراه باشيد





ادامه مطلب ...

دارندگان اسمارت فون لومیا ۸۰۰ نوکیا امروز می توانند دلیلی برای خوشحالی داشته باشند چرا که اولین پرچمدار ویندوزی این شرکت فنلاندی یک آپدیت مهم دریافت کرده است، بروزرسانی به Windows Phone 7.8 Tango.

 



ادامه مطلب ...

iPhone Case

 

کیف های آیفون همیشه جالب بوده و همه را مجذوب خود کرده اند. اما این بار خلاقیتی تحسین بر انگیز چشم همگان را به سوی خود می کشد.شما می توانید با استفاده از این گجت طرح پشت قاب آیفونتان را خودتان انتخاب کنید.پس صبر را کنار گذاشته و در ادامه مطلب به تماشای تصاویر این گجت زیبا بپردازید



ادامه مطلب ...

شرکت گوگل رسما اعلام کرد که آنها در آپدیت نرم افزاری بعدی که برای پلتفرم اندروید عرضه خواهند کرد، در نهایت اشکال مربوط به بخش شبکه، که این سیستم عامل برای مدت دو سال و نیم درگیر آن بوده است را رفع خواهند نمود.

 



ادامه مطلب ...

 

بعد از کپي گوشي آيفون 5 و گلکسي اس 3 امروز نوبت گلکسي اس 4 رسيده تا توسط سازندگان چيني کپي شود . طبق نظر سايتهاي چيني منتشر کننده خبر اين اسمارت فون جزء 2 کپي برگزیده اسمارت فون  اس 4 از همه لحاظ  است و با مشخصات خوب داراي قيمت واقعا مناسب است. در ادامه با اخبار تکميلي و مشخصات اين اسمارت فون Clones با گجت نيوز همراه باشيد.

 



ادامه مطلب ...

Xiaomi یکی از موفق ترین کمپانی های چین در زمینه تولید اسمارت فون ها به حساب می آید. گوشی های این شرکت مقرون به صرفه و در عین حال قدرتمند هستند. این شرکت چند ماه پیش پرچمدار خود را با نام Xiaomi Mi2 معرفی کرد و حالا بعد از گذشت چند ماه با Xiaomi Mi2S پرچمدار خود را به روز کرد. در ادامه با اخبار تکميلي گجت نيوز را همراهي کنيد .

 



ادامه مطلب ...

به نظر می رسد که سونی به دنبال استفاده از امکانات بومی خود در اسمارت فون های اندرویدی است، البته اسمارت فون هایی که توسط این شرکت ژاپنی تولید می شوند. یکی از این امکانات، قابلیت پشتیبانی از کنترلر PlayStation 3 DUALSHOCK 3 در اسمارت فون های اندرویدی است.

 



ادامه مطلب ...

سامسونگ قصد دارد خط تولید جدیدی از گوشی های گلکسی خود با نام گلکسی مگا ایجاد کند. این خط تولید مربوط به فبلت ها می شود (بجز خانواده گلکسی نوت) و تا الان دو مدل ۵.۸ و ۶.۳ اینچی این خط تولید لو رفته است.روز گذشته مشخصات گوشی گلکسی مگا ۵.۸ مشخص شد و الان نوبت به مدل ۶.۳ اینچی رسیده.

 



ادامه مطلب ...

چند روز پیش در گجت نيوز در رابطه با سری جدید تلفن‌های سامسونگ با نام گلکسی مگا و دو تلفن 5.8 و 6.3 اینچ در این سری خواندید و امروز سم-موبایل مشخصات سخت افزاری تلفن 5.8 اینچی مگا را منتشر کرده است. تلفن GT-I9152 در واقع یک اسمارت فون دو سیم کارته با مشخصات سخت افزاری مناسب می‌باشد که رزولوشن صفحه نمایش  5.8 اینچی آن qHD است و به یک دوربین 8 مگاپیکسلی و پردازنده 2 هسته‌ای تجهیز شده است.

 



ادامه مطلب ...

شرکت HTC یکی از شرکت های دوست داشتنی می باشد که مدتی است درگیر مشکلات تاثیرگذار زیادی شده است. به زبان ساده یکی از بزرگترین مشکلات آنها بدست آوردن سود از محصولات خود می باشد. آخرین گزارش منتشر شده از وضعیت مالی این شرکت نیز بسیار نگران کننده است.

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب