یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

کمپانی چینی ZTE گوشی جدیدی به نام GEEK را معرفی نموده که مجهز به پردازنده 2 گیگاهرتزی اتم اینتل، نمایشگر 5 اینچ با رزولوشن 720p و اندروید آبنبات پاستیلی می‌باشد. در ادامه با معرفي اين اسمارت فون قدرتمند چيني با گجت نيوز همراه باشيد





ادامه مطلب ...
Mr_RoCCo   
حنماّ دانلود کنید


Games for Nokia Lumia 610

 

Games for Nokia Lumia 610

 

Games for Nokia Lumia 610

 


 

شرکت اچ تی سی از نظر مالی توانایی بازاریابی گسترده مانند اپل و سامسونگ را ندارد و می دانیم که طی سال گذشته وضعیت بدی را از نظر فروش و سود مالی تجربه کرده است. اما به نظر می رسد این شرکت قصد دارد با تلفن HTC One یک رقابت جدی را با تلفن های موجود در بازار شروع کند.

 



ادامه مطلب ...

دارندگان اسمارت فون لومیا ۸۰۰ نوکیا امروز می توانند دلیلی برای خوشحالی داشته باشند چرا که اولین پرچمدار ویندوزی این شرکت فنلاندی یک آپدیت مهم دریافت کرده است، بروزرسانی به Windows Phone 7.8 Tango.

 



ادامه مطلب ...
تصویر منتشر شده توسط سایت «سامموبایل» نشان دهنده یک دستگاه تلفن هوشمند با صفحه نمایش 5 اینچی و طراحی تازه ای است که این بار هیچ دکمه ای روی آن مشاهده نمی شود. گفته می شود که این دستگاه یک پردازنده چهارهسته ای و دوربین 13مگاپیکسلی دارد ...

براساس ادعای این سایت اینترنتی، این تصویر که منابع آنها در شرکت سامسونگ به دست آمده نسل آینده سری گلکسی S ها محسوب مي‌شوند.

 



ادامه مطلب ...

iPhone Case

 

کیف های آیفون همیشه جالب بوده و همه را مجذوب خود کرده اند. اما این بار خلاقیتی تحسین بر انگیز چشم همگان را به سوی خود می کشد.شما می توانید با استفاده از این گجت طرح پشت قاب آیفونتان را خودتان انتخاب کنید.پس صبر را کنار گذاشته و در ادامه مطلب به تماشای تصاویر این گجت زیبا بپردازید



ادامه مطلب ...

شرکت گوگل رسما اعلام کرد که آنها در آپدیت نرم افزاری بعدی که برای پلتفرم اندروید عرضه خواهند کرد، در نهایت اشکال مربوط به بخش شبکه، که این سیستم عامل برای مدت دو سال و نیم درگیر آن بوده است را رفع خواهند نمود.

 



ادامه مطلب ...

 

بعد از کپي گوشي آيفون 5 و گلکسي اس 3 امروز نوبت گلکسي اس 4 رسيده تا توسط سازندگان چيني کپي شود . طبق نظر سايتهاي چيني منتشر کننده خبر اين اسمارت فون جزء 2 کپي برگزیده اسمارت فون  اس 4 از همه لحاظ  است و با مشخصات خوب داراي قيمت واقعا مناسب است. در ادامه با اخبار تکميلي و مشخصات اين اسمارت فون Clones با گجت نيوز همراه باشيد.

 



ادامه مطلب ...

Xiaomi یکی از موفق ترین کمپانی های چین در زمینه تولید اسمارت فون ها به حساب می آید. گوشی های این شرکت مقرون به صرفه و در عین حال قدرتمند هستند. این شرکت چند ماه پیش پرچمدار خود را با نام Xiaomi Mi2 معرفی کرد و حالا بعد از گذشت چند ماه با Xiaomi Mi2S پرچمدار خود را به روز کرد. در ادامه با اخبار تکميلي گجت نيوز را همراهي کنيد .

 



ادامه مطلب ...

به نظر می رسد که سونی به دنبال استفاده از امکانات بومی خود در اسمارت فون های اندرویدی است، البته اسمارت فون هایی که توسط این شرکت ژاپنی تولید می شوند. یکی از این امکانات، قابلیت پشتیبانی از کنترلر PlayStation 3 DUALSHOCK 3 در اسمارت فون های اندرویدی است.

 



ادامه مطلب ...

سامسونگ قصد دارد خط تولید جدیدی از گوشی های گلکسی خود با نام گلکسی مگا ایجاد کند. این خط تولید مربوط به فبلت ها می شود (بجز خانواده گلکسی نوت) و تا الان دو مدل ۵.۸ و ۶.۳ اینچی این خط تولید لو رفته است.روز گذشته مشخصات گوشی گلکسی مگا ۵.۸ مشخص شد و الان نوبت به مدل ۶.۳ اینچی رسیده.

 



ادامه مطلب ...

چند روز پیش در گجت نيوز در رابطه با سری جدید تلفن‌های سامسونگ با نام گلکسی مگا و دو تلفن 5.8 و 6.3 اینچ در این سری خواندید و امروز سم-موبایل مشخصات سخت افزاری تلفن 5.8 اینچی مگا را منتشر کرده است. تلفن GT-I9152 در واقع یک اسمارت فون دو سیم کارته با مشخصات سخت افزاری مناسب می‌باشد که رزولوشن صفحه نمایش  5.8 اینچی آن qHD است و به یک دوربین 8 مگاپیکسلی و پردازنده 2 هسته‌ای تجهیز شده است.

 



ادامه مطلب ...

شرکت HTC یکی از شرکت های دوست داشتنی می باشد که مدتی است درگیر مشکلات تاثیرگذار زیادی شده است. به زبان ساده یکی از بزرگترین مشکلات آنها بدست آوردن سود از محصولات خود می باشد. آخرین گزارش منتشر شده از وضعیت مالی این شرکت نیز بسیار نگران کننده است.

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب