یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

 مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox

Mozilla Firefox 20.0.1 Final محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.



ادامه مطلب ...

 

soft98این کرک بر خلاف نسخه های قبلی ساده و سریع می باشد و کافیست آنرا پس از نصب ویندوز 8 خود اجرا کنید تا آنرا کرک و اکتیو کند. ویندوز 8 شما اکتیو خواهد بود و می توانید آنرا به راحتی آپدیت کنید.


- Windows 8 Enterprise - Windows 8 Professional - Microsoft Office 2013 - Microsoft Office Visio 2013 - Microsoft Office Project 2013 - Microsoft Office 2010 - Microsoft Office Visio 2010 - Microsoft Office Project 2010 - Windows 7 Enterprise - Windows 7 Professional - Windows Vista Enterprise - Windows Vista Professional




ادامه مطلب ...

solidworks 2013


نرم افزار Solidworks Premium 2013 SP3.0 یک ابزار بسیار پیشرفته به منظور طراحی سازه های صنعتی به صورت سه بعدی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید اقدام به طراحی و ایجاد مراجع هندسی ، منحنی ها ، پلان ها با آفست کردن صفحه ، دستگاه مختصات جدید ، منحنی های مارپیچ ، شیب دهی به سطوح و قرینه سازی اشیائ سه بعدی ، چرخش پروفیل حول یک محور و ... نمایید.



ادامه مطلب ...

Orbit Downloader

Orbit Downloader 4.1.1.17 Final یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار  که از سافت 98 دانلود میکنید شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

 



ادامه مطلب ...



soft98
jv16 PowerTools 2013 3.0.0.1258 نرم افزاری کامل جهت بهینه سازی و پاک سازی رجیستری رایانه های شخصی می باشد. این برنامه کاربردی قادر است تا تبعات پنهان برنامه ای که از سیستم uninstall شده ولی اثرات آن باقی مانده است را خنثی سازد تا بتوان رجیستری را پاک نمود و تنها با یک کلیک مشکلات مربوط به آن را برطرف کرد و در نهایت سیستمی با کارایی بالا و پایدار داشت.  اینترفیس فوق العاده پیشرفته این نرم افزار، امکان استفاده از این برنامه را در اکثر زبانهای زنده دنیا فراهم می کند در حالی که پشتیبان گیری خودکار برنامه از سیستم و امکانات ایمن سازی آن باعث می شوند تا کاربر در کنار این نرم افزار احساس امنیت بنماید.


 



ادامه مطلب ...

soft98Wise Care 365 Pro 2.28.185 Final مجموعه ای از ابزارهای کاربردی برای رجیستری، دیسک و سایر بخش های ویندوز می باشد. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و نتایج موثری نیز دارد که راه حلی مناسبی برای بهبود عملکرد کامپیوتر شما می باشد. پاکسازی، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری، یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای هارد دیسک، محافظت از حریم خصوصی، بازیابی اطلاعات از دست رفته، مخفی کردن فایل ها یا پوشه ها، جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی، خاموش کردن خودکار کامپیوتر، آزاد کردن مموری و … بخشی از امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد.

 



ادامه مطلب ...

اگر مشتاقید پیش از ارائه برنامه Facebook Home آن را آزمایش کنید، می‌توانید سه برنامه اصلی درز کرده این قالب را دانلود نموده و با نصب آنها بر روی گوشی خود  کار با رابط کاربری فیسبوک را تجربه کنید.

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب