یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

این هفته یک تبلت آندرویدی مخصوص بازی توسط شرکت Tekniser معرفی شد . این تبلت آندرویدی Tekniser Tek 807D نام دارد که قرار است تابستان امسال با قیمت ۱۵۰ یورو عرضه شود. قدرت این تبلت توسط پردازنده دو هسته ای Rockchip RK3066 ARM Cortex-A9  تامین می شود



ادامه مطلب ...

   Vaio Duo 11 یک کامپیوتر اسلایدر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن Full HD است که کار کردن با ویندوز ۸ را جذاب می‌کند. با Vaio Duo 11 می‌توانید از طریق کی‌برد فیزیکی و یا صفحه لمسی سیستم‌عامل را کنترل کنید. به همراه آن یک قلم دیجیتال نیز ارائه می‌شود که انجام امور را بیش از پیش ساده‌تر می‌کند.در ادامه با معرفی و بررسی کامل این گجت دوست داشتی با ترک گروپ همراه باشید.





ادامه مطلب ...

آی بی ام روز گذشته نقشه خود در خصوص حافظه های ذخیره سازی فلش را اعلام کرد که شامل سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در زمینه تحقیق و توسعه و همچنین کار بر روی یک سری از سیستم هایی است که در درایوهای SSD مورد استفاده قرار می گیرند.



ادامه مطلب ...

شرکت گوگل یک راه جدید برای کنترل اکانت شما، هنگامی که شما استفاده از آن را متوقف کردید پیشنهاد می دهد. یکی از دلائل این کار این است که شما (یا هر کاربر دیگری) وجود نداشته باشید تا از آن حساب یا داده ها استفاده کنید (به هر دلیلی). Inactive Account Manager در بخش Setting گوگل در دسترس قرار دارد و به شما اجازه می دهد تا یک دوره زمانی را برای اکانت خود تعریف نمایید.




ادامه مطلب ...


Notch

خالق عنوان Minecraft آقای  Markus ‘Notch’ Persson هم اکنون در لیست  تاثیرگذارترین افراد سال ،‌طبق صدمین نظرسنجی مجله Time می باشد.این نظرسنجی هنوز هم ادامه دارد اما با نگاهی به آرا میبینیم که فاصله ها آنقدری هست که نتایج نهایی هم همین باشد.



ادامه مطلب ...

 مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox

Mozilla Firefox 20.0.1 Final محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.



ادامه مطلب ...

AV-Test مرکز استاندارد ارزیابی و آزمون نرم‌افزارهای ضدویروس، ضمن انتشار جدیدترین نتایج مربوط به ارزیابی برنامه‌های مشهور امنیتی،Free Panda Cloud AntiVirus را به عنوان بهترین نرم‏افزار ضدویروس رایگان در جهان معرفی کرد.

1241106254-1




ادامه مطلب ...

 

soft98این کرک بر خلاف نسخه های قبلی ساده و سریع می باشد و کافیست آنرا پس از نصب ویندوز 8 خود اجرا کنید تا آنرا کرک و اکتیو کند. ویندوز 8 شما اکتیو خواهد بود و می توانید آنرا به راحتی آپدیت کنید.


- Windows 8 Enterprise - Windows 8 Professional - Microsoft Office 2013 - Microsoft Office Visio 2013 - Microsoft Office Project 2013 - Microsoft Office 2010 - Microsoft Office Visio 2010 - Microsoft Office Project 2010 - Windows 7 Enterprise - Windows 7 Professional - Windows Vista Enterprise - Windows Vista Professional




ادامه مطلب ...

کتاب الکترونیکی ترفندهای ویندوز7 که جلد دوم آچار فرانسه ویندوز 7 میباشد. در این نسخه علاوه بر راه های تعمیر و عیب یابی به ویژگی‌ها و نکاتی از ویندوز 7 پرداخته شده است که در کتاب‌ها و سایت‌های فارسی‌زبان کمتر به آن‌ها پرداخته شده یا اصلا پرداخته نشده است.

 tarfandwin7



ادامه مطلب ...

اندروید سیستم عاملی است که گوشه و کنار آن را به طور کامل می توان شخصی سازی کرد. همین شخصی سازی ها، می توانند کاری کنند که یادتان برود در حال کار با سیستم عاملی با نام اندروید هستید.از طرفی، شاید ظاهر ساده، سریع و تمیز سیستم عامل موبایل اپل (iOS) شما را به خود جذب کرده امّا بودجه محدود و خالی بودن جیب اجازه داشتن یک آی دیوایس را به شما نمی دهد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا روش تبدیل تلفن یا تبلت اندرویدی تان (حداقل از نظر ظاهر سیستم عامل) به یک آیفون یا آیپد را توضیح دهیم. البته داشتن دستگاهی با ظاهری مستطیلی و گوشه های گرد توصیه می گردد!



ادامه مطلب ...

۹ سال از راه اندازی سرویس پرطرفدار ایمیل گوگل یا همان جی میل گذشت . سرویسی که واقعا با بقیه متفاوت است . وقت گوگل پشت محصولی باشد ، نباید توقع دیگری به جز خلاقیت بی نظیر داشته باشید . اکنون شما را دعوت به دیدن اینفوگرافیکی می کنیم که روند تکامل جیمیل را به شما نشان خواهد داد . مختصر و مفید !



ادامه مطلب ...

 

امروزه تمام کمپانی‌ها به دنبال افزایش رم گوشی خود و یا افزایش قدرت پردازنده و کیفیت صفحه نمایش آن هستند، به همین خاطر اگر یک کمپانی تغییری در کاربری گوشی خود ایجاد کند سر و صدای زیادی به پا خواهد شد. ایسوس این کار را با گوشی Padfone خود انجام داد و همان طور که انتظار می‌رفت این شرکت سر و صدای زیادی نیز به پا کرد. شاید این گوشی نتوانست موفقیت زیادی را در فروش مانند آیفون و یا سری گلکسی به دست بیاورد اما یک حرکت نوآورانه بود که نام ایسوس را بر سر زبان‌ها انداخت.



ادامه مطلب ...

solidworks 2013


نرم افزار Solidworks Premium 2013 SP3.0 یک ابزار بسیار پیشرفته به منظور طراحی سازه های صنعتی به صورت سه بعدی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید اقدام به طراحی و ایجاد مراجع هندسی ، منحنی ها ، پلان ها با آفست کردن صفحه ، دستگاه مختصات جدید ، منحنی های مارپیچ ، شیب دهی به سطوح و قرینه سازی اشیائ سه بعدی ، چرخش پروفیل حول یک محور و ... نمایید.



ادامه مطلب ...

Orbit Downloader

Orbit Downloader 4.1.1.17 Final یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار  که از سافت 98 دانلود میکنید شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

 



ادامه مطلب ...



soft98
jv16 PowerTools 2013 3.0.0.1258 نرم افزاری کامل جهت بهینه سازی و پاک سازی رجیستری رایانه های شخصی می باشد. این برنامه کاربردی قادر است تا تبعات پنهان برنامه ای که از سیستم uninstall شده ولی اثرات آن باقی مانده است را خنثی سازد تا بتوان رجیستری را پاک نمود و تنها با یک کلیک مشکلات مربوط به آن را برطرف کرد و در نهایت سیستمی با کارایی بالا و پایدار داشت.  اینترفیس فوق العاده پیشرفته این نرم افزار، امکان استفاده از این برنامه را در اکثر زبانهای زنده دنیا فراهم می کند در حالی که پشتیبان گیری خودکار برنامه از سیستم و امکانات ایمن سازی آن باعث می شوند تا کاربر در کنار این نرم افزار احساس امنیت بنماید.


 



ادامه مطلب ...

soft98Wise Care 365 Pro 2.28.185 Final مجموعه ای از ابزارهای کاربردی برای رجیستری، دیسک و سایر بخش های ویندوز می باشد. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و نتایج موثری نیز دارد که راه حلی مناسبی برای بهبود عملکرد کامپیوتر شما می باشد. پاکسازی، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری، یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای هارد دیسک، محافظت از حریم خصوصی، بازیابی اطلاعات از دست رفته، مخفی کردن فایل ها یا پوشه ها، جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی، خاموش کردن خودکار کامپیوتر، آزاد کردن مموری و … بخشی از امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد.

 



ادامه مطلب ...

قبلا اعلام شده بود که مایکروسافت در حال کار برروی یک تبلت گیمینگ ۷ اینچی تحت برند ایکس باکس می باشد، اما خبر می رسد که این تبلت ممکن است تنها تبلت ۷ اینچی شرکت مایکروسافت نباشد که در آینده ای نزدیک معرفی و روانه بازار می شود.

 



ادامه مطلب ...

 پاناسونیک با معرفی Lumix DMC-GF6, آخرین مدل از دوربین های Micro Four Thirds خود را به بازار آورده که قرار است در بدنه ای شبیه دوربین های کامپکت ببین و بگیر، و لنزهایی متفاوت، جایگزینی برای دوربین های dSLR ارائه کند. یک قابلیت مهم GF6 امکان ارتباط آن با موبایل شما است. این دوربین به لطف ارتباط وای فای و NFC (شاید برای اولین بار در دوربین ها) به راحتی با اسمارت فون ها ارتباط پیدا می کند.

 



ادامه مطلب ...

حافظه های اس اس دی برتری های زیادی نسبت به هارد دیسک ها دارند، اما دو عیب بزرگ شان یکی قیمت بالاتر و دیگر ظرفیت پایین تر نسبت به هارد دیسک ها است.حالا اگر اس اس دی ۱.۶ ترابایتی شرکت Fusion-io را ببینید متوجه می شوید که ظرفیت حافظه های اس اس دی هم به سرعت افزایش پیدا کرده و حالا به هارد دیسک ها کاملا نزدیک شده است.

 



ادامه مطلب ...

گوگل سرانجام آپدیت جدید گوگل پلی برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را به صورت رسمی ارائه کرد که در این آپدیت مهم ترین تغییر به وجود آمده، رابط کاربری جدید آن است.در ادامه با جزئيات بيشتر اين خبر گجت نيوز را همراهي فرماييد.

 



ادامه مطلب ...

 حتما Babble (یا Babel) را به خاطر دارید. این روزها خبرها در مورد سرویس چت و گفتگوی فراگیر گوگل که انتظار می رود به زودی عرضه شود، بیشتر و بیشتر شده و مثلا امروز به طور مشخص، جزئیات جدیدی در مورد ویژگی های اپلیکیشن آن به گوش رسیده.

 



ادامه مطلب ...

این مینی پی سی بدون نام یک قطعه مهندسی کوچک است، بسیار کوچکتر از مک مینی ولی در عین حال قادر به تجهیز با پردازنده های Core i3 و i5  و i7.

 



ادامه مطلب ...

شرکت اپل رسما اعلام کرد تعداد دانلود ها از اپ استور این کمپانی از مرز ۴۰ میلیارد بار گذشته است.

 



ادامه مطلب ...

طبق گزارش روز گذشته Canalys، بیش از ۵۱ درصد اپلیکیشن های دانلود شده طی سه ماهه اول سال ۲۰۱۳ متعلق به اکوسیستم آندروید بوده و از گوگل پلی انجام شده اند اما در حالی که گوگل از نظر تعداد دانلود برتری قابل ملاحظه ای را داشته است، اما از نظر سود کسب شده نتوانست این جایگاه را حفظ کند.

 



ادامه مطلب ...

اگر مشتاقید پیش از ارائه برنامه Facebook Home آن را آزمایش کنید، می‌توانید سه برنامه اصلی درز کرده این قالب را دانلود نموده و با نصب آنها بر روی گوشی خود  کار با رابط کاربری فیسبوک را تجربه کنید.

 



ادامه مطلب ...

تصویری از یک تبلت رازآلود نوکیا در وب سایت ها منتشر شده، پس این تصویر نشان می دهد که این شرکت فنلاندی قصد دارد وارد رقابت تبلت ها شود. وقتی که به این تصاویر نگاه می کنیم، این طور به نظر می رسد که نوکیا واقعا در حال توسعه یک تبلت ویندوزی است.

 



ادامه مطلب ...

 هم اکنون نیز گوگل حدود 3 سال است که با کروم بوک در صنعت نوت بوک حضور دارد. هر چند فروش کروم بوک ها هنوز کم است ولی تعداد آن در سال جاری میلادی می تواند از یک میلیون بگذرد. اما با نوت بوک های اندرویدی چطور هستید؟ دیجی تایمز معتقد است که در پاییز یا زمستان 2013 شاهد عرضه آنها خواهیم بود. البته همه پیش بینی های دیجی تایمز درست نبوده اند.

 



ادامه مطلب ...

 

نسخه بیستم مرورگر فایرفاکس برای دسکتاپ و اندروید منتشر شد که با موجی از تغییرات و پیشرفت‌های کوچک ولی مهم نظیر مرور در حالت ایمن، مدیریت دانلود جدید و بسیاری موارد دیگر همراه شده است. برای آشنایی بیشتر با مهمترین تغییرات این نسخه با گجت نيوز همراه باشید.

 



ادامه مطلب ...

 

در ویندوز 7 ابزاری به نام windows experience index وجود دارد که پس از آزمایش و بررسی قدرت قطعات سخت‌افزاری نصب شده بر روی کامپیوتر و کارایی نرم‌افزاری هر یک، نمره‌ای بین 1 تا 7.9 برای سیستم تعین می‌کند. برای مشاهده این نمره، می‌توانید پس از ورود به منوی start بر روی computer راست کلیک کرده و properties را انتخاب نمایید. در پنجره‌ی باز شده در قسمت system و در جلوی عبارت rating امتیاز سیستم درج شده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی جالب بپردازیم که به‌وسیله‌ی آن می‌توانید این نمره را تغییر دهید و نمره‌ی دلخواه خود را در این قسمت نمایش دهید. به نوعی می‌توانید در این نمره تقلب کنید و به دوستان خود نشان دهید که نمره‌ی سیستم شما 7.9 (حدأکثر امتیاز) است!

 



ادامه مطلب ...

 

همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزارهای مختلفی برای تست سلامت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم وجود دارند. اما بسیاری از کاربران از این موضوع بی‌‌اطلاع‌اند که در ویندوز 7 ابزاری برای گرفتن گزارش از سلامت سیستم وجود دارد که به وسیله‌ی آن وضعیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سیستم و ویندوز اسکن شده و نتیجه در قالب یک گزارش‌گیری کامل همراه با ذکر جزئیات و مشکلات موجود نمایش داده می‌شود. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

 



ادامه مطلب ...

 

معمولاً اکثر کاربران به دلیل ظاهر ساده‌ی نرم‌افزار ms paint، امکانات این نرم‌افزار را دست‌کم می‌گیرند. اما بایستی بدانید به وسیله‌ای این ابزار ویرایش تصویر، می‌توانید کارهایی فراتر از آنچه پیش از این فکر می‌کردید انجام دهید. از طرفی از اجرای نرم‌افزارهایی نظیر adobe photoshop برای ویرایش تصاویر مختلف نیز بی‌نیاز خواهید شد. هم‌اکنون قصد داریم به معرفی 4 ترفند هوشمندانه در paint ویندوز 7 بپردازیم.

 



ادامه مطلب ...

 

در ویندوز 7 شما می‌توانید دو پنجره‌ی متفاوت را به صورت هم‌اندازه و به شکل عمودی در کنار هم قرار دهید. با این کار می‌توانید به انجام کارهای خود سرعت ببخشید. این کار با سه روش مختلف قابل انجام است که در این ترفند به معرفی این سه روش خواهیم پرداخت.

 



ادامه مطلب ...

 

همان‌طور که می‌دانید در ویندوز 7، پوشه‌های pictures ،documents و music جهت دسترسی سریع در منوی start قرار دارند. اما خبری از پوشه‌ی videos نیست. در صورتی که با این پوشه زیاد سروکار دارید و خلأ آن را در منوی start احساس می‌کنید، با استفاده از این ترفند ساده می‌توانید آن را به آسانی به منوی start ویندوز 7 اضافه کنید.

 



ادامه مطلب ...

 

signature یا امضا قابلیتی است که در اکثر سرویس‌های ارائه‌‌دهنده‌ی ایمیل وجود دارد. به وسیله‌ی این قابلیت شما می‌توانید یک متن ثابت را به انتهای ایمیل‌های ارسالی خود اضافه کنید. اما در این میان یک مشکل آزاردهنده‌ وجود دارد. مخاطبین شما می‌توانند دوستان، اقوام و یا همکاران کاری باشند. طبیعتاً داشتن تنها یک امضا به هنگام ارسال ایمیل‌ به تمامی این گروه‌های مخاطب ممکن است دردسرساز باشد. به عنوان مثال اگر متن امضای شما بسیار دوستانه باشد، به هنگام ارسال ایمیل به افراد ناآشنا یا همکاران خود طبیعتاً ترجیح می‌دهید که این امضا را حذف کنید. در صورتی که ار مرورگر کروم و یا فایرفاکس استفاده می‌کنید و سرویس‌دهنده‌ی ایمیل شما gmail است می‌توانید به این مشکل پایان دهید. با استفاده از روشی که هم‌اکنون بازگو خواهیم کرد می‌توانید چندین امضای مختلف ایجاد کرده و به هنگام ارسال ایمیل به هر یک از گروه‌های اجتماعی، یک امضای درخور را انتخاب کنید.

 



ادامه مطلب ...

 

اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که با فشردن کلید f11 می‌توانید پنجره‌ی فایرفاکس را در حالت تمام‌صفحه در اختیار داشته باشید. تبدیل پنجره‌ی فایرفاکس از حالت معمولی به تمام‌صفحه با یک انیمیشن انجام می‌شود. در صورتی که علاقه‌ای به این موضوع و ندارید و ترجیح می‌دهید این کار سریعاً انجام پذیرد در این ترفند به نحوه‌ی انجام آن خواهیم پرداخت.

 



ادامه مطلب ...

 

در صورتی که در خصوص یک بیماری‌ و یا یک دارو نیازمند اطلاعاتی باشید حتماً برای اولین قدم در سایت‌های پزشکی و یا ویکی‌پدیا جستجو خواهید کرد. اما جالب است بدانید به وسیله‌ی موتور جستجوی گوگل و بدون نیاز به مراجعه به سایت دیگری می‌توانید اطلاعات کاملی در خصوص بیماری یا داروی مورد نظر خود بیابید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

 



ادامه مطلب ...

 

در صورتی که قصد ارسال یک ایمیل را داشته باشید طبیعتاً نرم‌افزار مدیریت ایمیل خود را اجرا می‌کنید و یا وارد سایت سرویس‌دهنده‌ی ایمیل خود می‌شوید و کلیک بر روی compose نسبت به نگارش یک ایمیل جدید اقدام می‌کنید. اما بایستی بدانید می‌توانید این کار را خیلی سریع‌تر از قبل انجام دهید و مستقیماً از طریق مرورگر اینترنتی خود نسبت به ارسال ایمیل اقدام کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

 



ادامه مطلب ...


نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مختلفی که بر روی ویندوز نصب می‌شوند بسته به کوچکی و بزرگی خود فضایی از هارددیسک را اشغال می‌کنند. در این ترفند قصد داریم به معرفی 3 راه مختلف برای پی بردن به فضای اشغال شده‌ی هارددیسک توسط نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی ویندوز بپردازیم.

اکنون به بخش general مراجعه کنید.
سپس در قسمت available storage بر روی view app sizes کلیک نمایید.

 



ادامه مطلب ...

 

هنگامی که در موتور جستجوی گوگل عبارتی را جستجو می‌کنید همواره در لیست نتایج با سایت‌هایی روبرو می‌شوید که به صورت ناخواسته در این لیست قرار گرفته‌اند. اینگونه سایت‌ها که اغلب محتوای تبلیغاتی دارند با استفاده از الگوریتم‌های خاص خود را در لیست نتایج گوگل جای می‌دهند و تنها باعث گمراهی کاربر می‌شوند، چرا که پس از باز شدن سایت متوجه می‌شوید که هیچ ارتباطی با موضوع مورد جستجوی شما ندارند. در گذشته دراین ترفند به معرفی روشی برای نابودی این غدد سرطانی موجود در لیست نتایج گوگل پرداخته بودیم. اما در حال حاضر این روش جوابگو نیست. در این ترفند قصد داریم به نحوه‌ی مخفی‌سازی نتایج ناخواسته از لیست نتایج گوگل در مرورگر فایرفاکس بپردازیم. با استفاده از این ترفند می‌تونید سایت‌های مورد نظر خود را به لیست سیاه اضافه کنید تا دیگر در لیست نتایج گوگل نمایش داده نشوند.

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب